Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Paulus71
Posty: 402
Rejestracja: śr 04 lip, 2007
Quad:: Renia 1000 XXC
Imię: Paweł
Lokalizacja: wawka

Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011

Post autor: Paulus71 » śr 11 mar, 2015

Sławek on ma fabrycznie 90% osłon
mods in progress :-)

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011

Post autor: DKfan » śr 11 mar, 2015

Zmora1966 pisze:TY zakładasz osłony? a co z wagą ? :)
Ta osłona po odcięciu zbędnego elementu będzie ważyła < 2kg... na taki wzrost wagi mogę sobie pozwolić :-D
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011

Post autor: Zmora1966 » śr 11 mar, 2015

Paulus71&DKfan - ja widzę że działacie zespołowo jak dwa orzeszki w M&Msach :)
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011

Post autor: oolsztyniak » śr 11 mar, 2015

Jacek tu dwa, tam dwa, i jeszcze tam dwa to już sześć :)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011

Post autor: DKfan » śr 11 mar, 2015

Nie ma strachu mam tabelkę w excelu co sama mi się zlicz i wagę spożywczą.
Sławek i tak będzie miał cięższego bo sobie bumperami jak choinkę obwiesił i jak go znam jeszcze osłony dołoży solidne
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011

Post autor: Zmora1966 » śr 11 mar, 2015

Jacku waga fabryczna o ktorej mowielm ze strony CanAm uwzglednia juz bumpery i wyciagarke :P
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011

Post autor: DKfan » pt 13 mar, 2015

Płyta Zygod po kuracji odchudzającej i liftingu w celu przystosowania pod oryginalne aluminiowe osłony BRP.

W międzyczasie doszedł jeszcze wskaźnik temperatury silnika Stage6, zgodnie z waszymi radami czujnik został wkręcony w zaślepiony otwór od stronu pierwszego cylindra
Załączniki
osłona tył.jpg
Termometr.jpg
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011

Post autor: DKfan » pn 16 mar, 2015

W końcu poradziłem sobie z przedłużeniem snorkla CVT i zmianą kierunku zasysania powietrza. Miękkie sylikonowe rury o średnicy 60mm doskonale układają się na czworokątnym przekroju fabrycznego snorkla. Niestety zagęszczenie elektryki po obudową licznika i średnica rury która jest niezbędna do skutecznego chłodzenia cvt sprawia ż ejedyne rozsądne miejsc wypada tuż obok snorkla airboxa natomiast udało się go tak ułożyć że po zapięciu plastików nie widać zmian w układzie dolotowym.
Załączniki
snorkle dwa.jpg
snorkle 2 pokrywa.jpg
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011

Post autor: DKfan » wt 17 mar, 2015

Płyta założona...co prawda wymaga drobnej poprawki ale na razie spelnia swoja rolę doskonale chroniąc niczym nie osłonięta tylną część ramy
Załączniki
oslona.jpg
oslona 1.jpg
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Nowy użytkownik Outlandera 800 XXC 2011

Post autor: DKfan » czw 26 mar, 2015

W zeszłym tygodniu dokonałem małej przeróbki obudowy licznika, ponieważ zmieniłem kierunek wlotów powietrza na bardziej "odporny" na wodę i kurz postanowiłem dopchnąć do wnętrza obudowy dodatkową porcję powietrza.
W obudowie mamy imitację kratki wlotu powietrza, postanowiłem ją wykorzystać, najpierw nawierciłem otwory fi6 i fi8 w zależności od wielkości otworu w maskownicy, nastepnie wybrałem nadmiar plastiku w rogach dremelkiem, doszlifowałem małym pilniczkiem i wygładziłem grotem lutownicy.
Załączniki
DSC_0013.JPG
DSC_0017.JPG
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”