No to zaczynamy...

Zanim zaczniesz przygodę z Quadzikiem, przywitaj się i napisz kilka słów o sobie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
palig1
Posty: 167
Rejestracja: pn 14 lut, 2011
Quad:: KTM 525 i Honda
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: No to zaczynamy...

Post autor: palig1 » pn 14 lut, 2011

A więc cześć wszystkim. :D Od dawna przeglądam stronę, kupuje Quadzika, jedynie nie byłem na forum, teraz i na to przyszedł czas....

Latam praktycznie co weekend, a jak jest z kim to nawet częściej, można mnie spotkać na Pustyni Błędowskiej, Piaskowni i kamionce w Ogrodzieńcu i ogólnie w tych okolicach.

Dwa sezony przejeździłem na :I love HONDA: TRX' ie 420 teraz zakupiłem 400 EX. W tym roku jeśli nauczę się w miare quada zamierzam wystartować w jakimś amatorskim CC. :)

A i jeszcze bym zapomniał mam prawie 16 lat i jestem uczniem. :bezradny:
Jesteś z okolic Jury? Umów się z nami na wspólną jazdę!
http://www.enduro-jura.czo.pl

Awatar użytkownika
WENDZIN
Posty: 3
Rejestracja: śr 26 sty, 2011
Quad:: Kamerzysta
Lokalizacja: Kraków

Re: No to zaczynamy...

Post autor: WENDZIN » pn 14 lut, 2011

Obrazek



Witam!

Nie posiadam własnych czterech kółek :evil:
Lecz czasem quadem się jeździ :lol: .

W dziale ( Media o quadach/FILM Z KRAKOWA O QUADACH) zamieściłem film z niektórych wypraw po Krakowie.
(Nie zapraszam :mrgreen: )

Jestem tylko operatorem kamery :!:



Ps: Pochodzę z Krakowa 8)

Awatar użytkownika
Martin
Posty: 17
Rejestracja: wt 19 paź, 2010
Quad:: Yamaha YFM700R SE

Re: No to zaczynamy...

Post autor: Martin » wt 15 lut, 2011

Witam wszystkich serdecznie.

Jestem z Mierzyna koło Szczecina, rocznik '73 (mówią, że najlepszy), żonaty, jedno dziecko, nie karany (jak narazie ale przy jeździe bez homologacji wszystko sie może zdarzyc).
Mój sprzęt to Yamaha YFM 700 SE Raptor model 2009.
Zawód: marynarz - wiec mam nawet do 180 wolnych dni w roku aby rozbijac sie wszystkim co mam w garażu (a uzbierało sie już troche).