No to zaczynamy...
Witam Wszystkich
Witam i pozdrawiam Wszystkich posiadaczy Quadów właśnie zinteresowały mnie Quady dlatego czegoś szukam dla siebie wcześniej bawiłem się 1śladami teraz coś chcę innego dla siebie
-
Witam quadowiczow.
Witam wszystkich. Mam na imie Marcin mam 27 lat mieszkam w Lodzi. Jestem operatorem maszyn sterowanych numerycznie a konkretnie szlifuje waly do samochodow ciezarowych znanych marek Man Mercedes Iveco I kilku innych. Z wyksztalcenia jestem informatykiem z zawodu mechanikiem maszyn pneumatyczno hydraulicznych. Quadami zarazilem sie sam dwa lata temu ale niestety bylo krucho z kasa wiec musialem sporo czekac na zakup. Teraz kiedy moj syn poszedl do przedszkola mam wiecej czasu dla siebie wiec zaczalem intensywnie myslec o quadzie. Po zastanowieniu doszedlem do wniosku ze jako pierwsza maszyne szkodami by bylo zniszczyc sprzet za 30 tysi wiec kupilem chinczyka. Czytalem opinie na temat tych quadow i wybralem po wnikliwych ogledzinach Zonde 150 z homologacja. Na pierwszy ogien poszly wszystkie sruby ale ku mojemu zdziwieniu nie bylo co przy nim robic. Dotarlem silnik I nadal nic sie nie dzieje zlego. Wymienilem oleje I quad smiga. Ale jak glosi legenda jak kto dba tak ma. Na temam samego quada jego mocy I prowadzenia nie mam zastrzezen powiem nawet ze do nauki jazdy jest super I na chwile obecna jest wystarzcajacy a poniewaz nie mam problemu z mechanika I elektryka to przezyje jakies drobne awarie. Tyle o quadzie. Jesli ktos bedzie potrzebowal porady na temat chinskich nowinek technicznych to niech da znac. Pozdrawiam. Dodam jeszcze ze quad ma japonski gaznik ciekawe prawda.
Szacunek dla wszystkich quadowców
cześć czołem pytacie skąd się wziołem:)