No to zaczynamy...
-
Na początek pozdrawiam wszystkich... A wiec na imie mam Patryk,moja zajawka trwa juz dobre 3 lata.Może mój sprzet nie jest renomowanej firmy lecz przez te 3 lata nigdy mnie nie mawiódl... :hura:Mysle juz nad nową maszyną.Moj wybor padł na Gryzzly mysle,iż bedzie to strzal w 10....
Pozdrawiam Szerokosci
Pozdrawiam Szerokosci
MADE IN CHINA ale 3 lata bez wiekszych problemow...
-
Witam was.
Mam na imię Michał i mieszkam w Gliwicach. W Grudniu skończę 30 lat. Obecnie pracuję w branży motoryzacyjnej, oraz motoryzacją się interesuje. Dotychaczas jeździłem na wynajętych maszynach, ale w przyszłym roku chcę kupić Kawasaki Brute Force . Quadami interesuje się od ponad dwóch lat i jak dotychczas zapał mój na tego typu adrenalinę nie topnieje, a wręcz przciwnie rozpala się coraz bardziej, więc mam nadzieję, że dołączę do gorna szczęśliwych posiadaczy quadów.
[shadow=red]Pozdrawiam wszystkich.[/shadow]
Mam na imię Michał i mieszkam w Gliwicach. W Grudniu skończę 30 lat. Obecnie pracuję w branży motoryzacyjnej, oraz motoryzacją się interesuje. Dotychaczas jeździłem na wynajętych maszynach, ale w przyszłym roku chcę kupić Kawasaki Brute Force . Quadami interesuje się od ponad dwóch lat i jak dotychczas zapał mój na tego typu adrenalinę nie topnieje, a wręcz przciwnie rozpala się coraz bardziej, więc mam nadzieję, że dołączę do gorna szczęśliwych posiadaczy quadów.
[shadow=red]Pozdrawiam wszystkich.[/shadow]
Brute Force750
Wiatm wszystkich...
Mam na imie Arek jestem z okolic Szczecina narazie nie posiadam jeszcze Quadzika ale zaczelem sie juz rozgladac za czyms odpowiednim dla mie musze jeszcze tylko sprecyzowac dokladnie czy sporty czy przeprawy bo to i to niezla zabawa. Jak narazie jezdzilem kilka razy wynajetymi zabawkami ale frajda niesamowita.
pozdrawiam...