No to zaczynamy...

Zanim zaczniesz przygodę z Quadzikiem, przywitaj się i napisz kilka słów o sobie...
ODPOWIEDZ
krzysiek810719

Post autor: krzysiek810719 » śr 12 lis, 2008

Witam , mam na imie Krzysiek, mam 27 lat i mieszkam w LUBLINIE.
Swoją maszyne odbieram za 2 tygodnie CF MOTO 500 , jestem początkujący nie mam doświadczenia w jeździe takimi dużymi sprzętami jeździłem tylko sportowymi mam nadzieje że się od was naucze wieleżeczy

POZDRAWIAM.
Krzysiek

pato66
Kontakt:

Post autor: pato66 » śr 12 lis, 2008

Na początek pozdrawiam wszystkich... :pa buziak: A wiec na imie mam Patryk,moja zajawka trwa juz dobre 3 lata.Może mój sprzet nie jest renomowanej firmy lecz przez te 3 lata nigdy mnie nie mawiódl... :hura:Mysle juz nad nową maszyną.Moj wybor padł na Gryzzly mysle,iż bedzie to strzal w 10....

Pozdrawiam Szerokosci
MADE IN CHINA ale 3 lata bez wiekszych problemow...

sikuss88

Post autor: sikuss88 » śr 12 lis, 2008

Siema! Nazywam się Dawid. Z quadami do tej pory nie miałem za bardzo do czynienia, dopóki kilka tygodni temu nie przejechałem się quadem kumpla. Interesują mnie jakieś porady co do kupna quadu, ale to już w innym dziale. Pozdro!

Gino Casaress

Post autor: Gino Casaress » czw 13 lis, 2008

Witam was.

Mam na imię Michał i mieszkam w Gliwicach. W Grudniu skończę 30 lat. Obecnie pracuję w branży motoryzacyjnej, oraz motoryzacją się interesuje. Dotychaczas jeździłem na wynajętych maszynach, ale w przyszłym roku chcę kupić Kawasaki Brute Force :lol: . Quadami interesuje się od ponad dwóch lat i jak dotychczas zapał mój na tego typu adrenalinę nie topnieje, a wręcz przciwnie rozpala się coraz bardziej, więc mam nadzieję, że dołączę do gorna szczęśliwych posiadaczy quadów.

[shadow=red]Pozdrawiam wszystkich.[/shadow]
Załączniki
Soœnica.
Soœnica.
Brute Force750

_arek1_

Post autor: _arek1_ » sob 15 lis, 2008

Wiatm wszystkich...