No to zaczynamy...

Zanim zaczniesz przygodę z Quadzikiem, przywitaj się i napisz kilka słów o sobie...
rafal1990
Quad:: Grizzly 660

Re: No to zaczynamy...

Post autor: rafal1990 » śr 24 sie, 2016

Witam wszystkich.
Mam na imię Rafał, jestem z okolic Krosna na podkarpaciu i na codzień zajmuję się transportem samochodowym w firmie Schenker - prowadzę jednoosobową działalność.
Quadami zaraziłem się od sąsiada, który swoją Hondę Rubicon używa głównie w gospodarstwie domowym, ja natomiast kupiłem Grizzly 660 i już wiem że to jest to co chce robić jeśli tylko zdrowie i portfel pozwolą. Quadem jeżdżę od 4 miesięcy i marzę o wystartowaniu w zawodach przeprawowych, a na razie "dozbrajam" grizzlaka by do ciężkiego terenu mógł się nadawac , a do tego będzie potrzebna pomoc ekspertów a tych mam nadzieję tu nie brakuje.
Pozdrawiam wszystkich

rafal1990
Quad:: Grizzly 660

Post autor: rafal1990 » śr 24 sie, 2016

Witam wszystkich.
Mam na imię Rafał,mam 26 lat, jestem z okolic Krosna na podkarpaciu i na codzień zajmuję się transportem samochodowym w firmie Schenker - prowadzę jednoosobową działalność.
Quadami zaraziłem się od sąsiada, który swoją Hondę Rubicon używa głównie w gospodarstwie domowym, ja natomiast kupiłem Grizzly 660 i już wiem że to jest to co chce robić jeśli tylko zdrowie i portfel pozwolą. Quadem jeżdżę od 4 miesięcy i marzę o wystartowaniu w zawodach przeprawowych, a na razie "dozbrajam" grizzlaka by do ciężkiego terenu mógł się nadawac , a do tego będzie potrzebna pomoc ekspertów a tych mam nadzieję tu nie brakuje.
Pozdrawiam wszystkich

koniorc
Quad:: can am outlander 1000 pro

Post autor: koniorc » śr 24 sie, 2016