No to zaczynamy...
Re: No to zaczynamy...
Cześć,
Marcin, niedawno nabyłem grizzly 700,
lokalizacja zielonka k.wawy,
powód - poligon za płotem i potrzeba wyżycia się nie tylko pod wodą
Marcin, niedawno nabyłem grizzly 700,
lokalizacja zielonka k.wawy,
powód - poligon za płotem i potrzeba wyżycia się nie tylko pod wodą
Witam, Solir (Bartosz) -Lokalizacja Szczecin, maszyna Cf moto 500 long
Witam wszystkich.
Witam wszystkich.
Jestem kierowcą,motocyklistą i od niedawna posiadaczem blasterka.
Pozdrawiam wszystich zmotoryzowanych.
Jestem kierowcą,motocyklistą i od niedawna posiadaczem blasterka.
Pozdrawiam wszystich zmotoryzowanych.
Witam serdecznie wszystkich użytkowników, mam na imię Piotr i mam 37 lat. Posiadam quada Eagle lyda 200 ( mam go od trzech miesięcy i jest to mój pierwszy quad) i już go nie chce , chce inny , ale zaraz napisze jaki w dziale Polaris
Witam,
Jestem z Krakowa i szukam tutaj wiedzy oraz ewentualnie porad w doborze pierwszego quada. Na forum obecny od pewnego czasu ale zdecydowałem się dopiero teraz zarejestrować i nękać was postami
Jestem z Krakowa i szukam tutaj wiedzy oraz ewentualnie porad w doborze pierwszego quada. Na forum obecny od pewnego czasu ale zdecydowałem się dopiero teraz zarejestrować i nękać was postami
WITAM !
MAM NA IMIĘ ANDRZEJ . MIESZKAM NA WSI NA GRANICY WOJ. MAŁOPOLSKIEGO I SWIĘTOKRZYSKIEGO. PIERWSZEGO QUADA -KINGWAY DOMINATOR 700 LONG KUPIŁA MI ŻONA NA 40 URODZINY .(WIADOMO KRYZYS WIEKU- JEDNI KUPUJĄ KABRIOLETA , INNI MAJA DEPRESJĘ , KTOŚ SZUKA MŁODEJ DZIEWCZYNY ,FARBUJE WŁOSY I CO TAM JESZCZE).
JA ROZPOCZĄŁEM PRZYGODĘ Z QUADEM . FAJNIE ,ALE SAMEMU -JAKOŚ NIEMRAWO.
POTEM PO ROKU - ZDRADZIŁEM QUADA ( ZAPALENIE ZATOK, BRAK CZASU ITD) ZAMIENIŁEM NA MOCNO ZMOTANE SUZUKI VITARA. i TAK PRZELECIAŁO KILKA LATEK .
ROK TEMU SPRZEDAŁEM VITARĘ I DO LUTEGO DOJRZEWAŁEM DO POWROTU NA QUADA.
OCZYWIŚCIE KIERUJĄC SIE WSZELKIMI RADAMI POSTAWIŁEM NA SPRZĘT "MARKOWY" SUZUKI KQ 700.