No to zaczynamy...
Re: No to zaczynamy...
Cześć wszystkim miło mi zawitać na Waszym forum
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
Powitać
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
Witam
Mam na imię Piotr
z zamiłowania jestem mechanikiem i tunerem samochodów
z quadami i bezdrożami dopiero zaczynam przygodę, do tej pory podróżowałem, tyłkiem po asfalcie, autami na glegie.
Posiadam od niedawna Chińskiego quada 110 na ramie ze 150 Może to nie szał ale przynajmniej się nie zabiję na nim
Mam na imię Piotr
z zamiłowania jestem mechanikiem i tunerem samochodów
z quadami i bezdrożami dopiero zaczynam przygodę, do tej pory podróżowałem, tyłkiem po asfalcie, autami na glegie.
Posiadam od niedawna Chińskiego quada 110 na ramie ze 150 Może to nie szał ale przynajmniej się nie zabiję na nim
Z Podkarpacia dokładnie to Sanok
Witam , z tej strony Artur z Tarnowa województwo małopolskie , zaczynam zabawę z Quadzikami jeżeli jest ktoś kto ma ochotę pojeździć ze mnę i pokazać coś w temacie zapraszam ,
Witam.
Nazywam się Grzegorz.
Mieszkam w Bielawie (65 km od Wrocławia), powiat Dzierżoniowski, województwo Dolnośląskie.
Wiek 22 lata.
Odkąd pamiętam ciągnęły mnie quady i inne pojazdy czterokołowe. Na razie tylko posiadam samochód. Ale od dzisiaj zaczynam szukać jakiegoś odpowiedniego dla siebie quada.
Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą pomoc w doborze odpowiedniego pojazdu oraz na miłą atmosferę na forum.
Gorąco pozdrawiam, i do zobaczenia w innych działach.
Nazywam się Grzegorz.
Mieszkam w Bielawie (65 km od Wrocławia), powiat Dzierżoniowski, województwo Dolnośląskie.
Wiek 22 lata.
Odkąd pamiętam ciągnęły mnie quady i inne pojazdy czterokołowe. Na razie tylko posiadam samochód. Ale od dzisiaj zaczynam szukać jakiegoś odpowiedniego dla siebie quada.