Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia

Konfrontacje modeli, porównania, zalety i wady...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia

Post autor: Zmora1966 » sob 17 paź, 2015

Trochę w innej formie niż zwykle prezentacja najnowszej zmiany w Bombie - czyli wyścig zbrojeń trwa :)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ANayaqjBeD4[/youtube]
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
sebavfr
Posty: 205
Rejestracja: pn 09 wrz, 2013
Quad:: Polaris sportsmen 570
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia

Post autor: sebavfr » ndz 18 paź, 2015

oolsztyniak pisze:Ale fabryczny filtr w cf ce jest filtrem suchym którego się nie nasacza.
Mario miał filtr gabkowy którego zapomniał nasaczyc a to spora różnica.
Łukasz w 500tce jest fabrycznie jest zamontowany filtr gąbkowy i to podwójny.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia

Post autor: oolsztyniak » pn 19 paź, 2015

Może coś się więc zmieniło od czasu gdy ja jeździłem na 500.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia

Post autor: Zmora1966 » wt 20 paź, 2015

Zmora1966 pisze:Trochę w innej formie niż zwykle prezentacja najnowszej zmiany w Bombie - czyli wyścig zbrojeń trwa :)
Jako że zamontowałem snoorkle to napisze pierwsze wrażenia i zaskakujące dla mnie objawy które ciężko wytłumaczyć jak tylko dodatkowym benefitem z pozyskania snoorkli.

1. Bomba kiedy była zimna (szczególnie przy cofaniu) lubiła się dławić a nawet zgasnąć. Nie mogłem określić przyczyny i.... zaskoczenie, gdyż po zamontowaniu snoorkli problem zniknął.
2. Jako że snoorkle "patrzą na mnie prosto w oczy" słyszę wszystko co się w silniku i w pasku dzieje :) tak jakbym dokładał stetoskop do silnika... jest głośniejszy w odczuciu
3. Bomba jest obecnie jakby zrywniejsza, bardziej agresywna - szybciej reaguje na manetkę gazu.

ad.1 i 3 - Czyżby wylot powietrza w liczniku, wśród kabli itp. powodował że przepływ powietrza nie był aż tak dobry? i po wyprowadzeniu na górę nagle dostawał lepszą mieszankę? CO o tym sądzicie? czy to możliwe?

Sam montaż snoorkli oryginalnych to trochę zabawy, gdyż trzeba zdemontować airboxa, uszczelnić wszystkie łączenia ale też wymienić rury te które nie są potrzebne na nowe. Przy użyciu specjalnego stelażyka trzeba też obniżyć nieznacznie komputer. Oczywiście stożkowy filter paska wylatuje co ma swoje plusy bo jak wiemy dosyć szybko się lubi zatykać w miejscu którym jest i trzeba dosyć regularnie go czyścić. Obecnie siateczka o tej samej konstrukcji jest na wlocie do snoorkla...więc muszek z zębów nie będzie wciągać :)

To takie pierwsze wrażenia - jeszcze musze uszczelnić zamknięcie filtra powietrza, zamienić jeden kaczy dziób pod filtrem na zamykany wężyk i... próby wodne :) moją Yelow submarine :)
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia

Post autor: Ikar » wt 20 paź, 2015

Jak wszystko zamontujesz to zatkaj wlot powietrza do silnika - jak zgaśnie snorkle szczelne :)

To taki test który można przeprowadzić przed głębszym brodzeniem, lepiej przekonać się o nieszczelności w garażu niż w rzece :D :D :D
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia

Post autor: Zmora1966 » wt 20 paź, 2015

a to wiem :) ale na pewno skorzystam z tej opcji :)
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia

Post autor: Robsson » wt 20 paź, 2015

Ikar pisze:Jak wszystko zamontujesz to zatkaj wlot powietrza do silnika - jak zgaśnie snorkle szczelne :)

To taki test który można przeprowadzić przed głębszym brodzeniem, lepiej przekonać się o nieszczelności w garażu niż w rzece :D :D :D
Oj nie. Nie gwarantuje to że jest wszystko cacy. Przerobiłem właśnie to w sobotę w praktyce i ZONK.
Sławek rób jeszcze inne - płynem psikaj i dmuchaj w snorkla itp.
(choć to tez robiłem).
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia

Post autor: Zmora1966 » ndz 22 lis, 2015

Wymiana gum na beadlock'ach, trochę w inny sposób przedstawiona :)

Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia

Post autor: Zmora1966 » pn 04 sty, 2016

Moi drodzy,

jakiś czas temu strasznie męczyłem się z manszetą tylnią w mojej Bombie.
Dzieki Ikarowi, Robertowi Muszce, Maćkowi udało mi się zwalczyć ten problem...

teraz postanowiłem podzielić się swoją wiedzą nabytą i zrobić prosty - mam nadzieję czytelny - film instruktażowy jak wymienić manszetę zewnętrzną tylną w Outlanderze 800R XT na ramie G2.

Mam nadzieję że wiedza którą przekazuje komuś się przyda.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cso59_CqDqs[/youtube]

UWAGA:
Jak to w innym miejscu napisał Ikar - jak nie macie serca, narzędzi i nie lubicie się babrać w smarach to dajcie możliwość wykazania się specjalistom z serwisów.
Te niby proste czynności można łatwo zawalić choćby poprzez niedokładne wyczyszczenie z piasku, błota wody czy też złe skręcenie quada.

Pozdrawiam wszystkich w nowym roku 2016.
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Moja pierwsza Bomba, opinie, użytkowanie, spostrzeżenia

Post autor: robertmuszka » pn 04 sty, 2016

Fajny filmik, bardzo mi sie podoba ten lecący opis z boczku filmu.
Co do samego przegubu, to ja jednak jestem za rozebraniem i wymyciem, a podem zmontowaniem od zera. Sławek, ten przegób to wygląda jakby bardzo łatwo zeskakiwał z półosi, w miśku szybciej wyskoczy cała półoś z dyfra niż tak rozmontowałbym , wymontowuje całą półoś potem w imadło i młotkiem trzeba konkretnie ale w dobre miejsce puknąć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania modeli”