maksymalne przebiegi CF MOTO
Re: maksymalne przebiegi CF MOTO
Jak się poci a nie leci to tragedii nie ma...
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: maksymalne przebiegi CF MOTO
ja bym wymienił bo przez uszczelniacz może pociągnąć wodę.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- rzeznikczek
- Posty: 117
- Rejestracja: pn 10 lis, 2014
- Quad:: CF Moto 500 BE, 550. X8 :D
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Bartoszyce
Re: maksymalne przebiegi CF MOTO
jakies nowe rekordy ?
swojego sprzedalem niestety przy przebiegu 6866km,
rok temu a wlasciciel dalej zadowolony i juz ponad 8k nabite i silnik pieknie chodzi bez zadnych awarii
a U was ile km
swojego sprzedalem niestety przy przebiegu 6866km,
rok temu a wlasciciel dalej zadowolony i juz ponad 8k nabite i silnik pieknie chodzi bez zadnych awarii
a U was ile km
Re: maksymalne przebiegi CF MOTO
Dobijam do 8000km zero większych problemów.
Padł mi tylko tył kierunkowskaz (blaszka styku z żarówką zardzewiała).
Hamulec postojowy do regulacji bo nie trzyma. No i chyba bieg wsteczny też regulowanie bo czasem nie mogę wrzucić z wstecznego na jazdę do przodu. Muszę popchnąć quada do przodu i działa XD.
Podłoga alu częściowo do wymiany.
To chyba niewiele usterek. Nawet zawieszenie ciągle trzyma, dziwna sprawa chyba jeżdżę jak dziadzio.
Myślę, że za jakiś czas go sprzedam i przesiądę się na coś z mocniejszym silnikiem.
Na razie 100% zadowolenia
Padł mi tylko tył kierunkowskaz (blaszka styku z żarówką zardzewiała).
Hamulec postojowy do regulacji bo nie trzyma. No i chyba bieg wsteczny też regulowanie bo czasem nie mogę wrzucić z wstecznego na jazdę do przodu. Muszę popchnąć quada do przodu i działa XD.
Podłoga alu częściowo do wymiany.
To chyba niewiele usterek. Nawet zawieszenie ciągle trzyma, dziwna sprawa chyba jeżdżę jak dziadzio.
Myślę, że za jakiś czas go sprzedam i przesiądę się na coś z mocniejszym silnikiem.
Na razie 100% zadowolenia
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: maksymalne przebiegi CF MOTO
Mój były przy około 20 tyś wyzionął ducha.
Tak, nabite miał 20 tyś km.
I padł nie dlatego, że był słabej jakości a dlatego, że padł zawór ciśnienia oleju i najnormalniej się przytarł.
Tak, nabite miał 20 tyś km.
I padł nie dlatego, że był słabej jakości a dlatego, że padł zawór ciśnienia oleju i najnormalniej się przytarł.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: maksymalne przebiegi CF MOTO
Rozumiem że x8 ?
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: maksymalne przebiegi CF MOTO
No tak
Padł zawór ciśnienia oleju i nie tyle, że podawał ciśnienie zbyt niskie a zbyt wysokie.
Do tego na liczniku umarła kontrolka albo z winy zaworu nie pokazywało, tego już nie wiem.
Sprzęgło podobno w doskonałym stanie.
Dyfer tył oryginał, dyfer przód po moim remoncie sworznia i satelit mają się dobrze.
Quad przeszedł reanimację i dalej jeździ przed siebie
Padł zawór ciśnienia oleju i nie tyle, że podawał ciśnienie zbyt niskie a zbyt wysokie.
Do tego na liczniku umarła kontrolka albo z winy zaworu nie pokazywało, tego już nie wiem.
Sprzęgło podobno w doskonałym stanie.
Dyfer tył oryginał, dyfer przód po moim remoncie sworznia i satelit mają się dobrze.
Quad przeszedł reanimację i dalej jeździ przed siebie
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: maksymalne przebiegi CF MOTO
To trochę i tak przejechał tylko dziwne że kontrolka i ciśnienie za wysokie ? to powinno wywalić gdzieś olej ...
Re: maksymalne przebiegi CF MOTO
Padł zawór ciśnienia oleju plus czujnik ciśnienia który działał jak się okazało tylko na zimnym silniku...20tys to już wiem ile przejechał z odczepionym licznikiem hihioolsztyniak pisze: ↑pn 08 lip, 2019Mój były przy około 20 tyś wyzionął ducha.
Tak, nabite miał 20 tyś km.
I padł nie dlatego, że był słabej jakości a dlatego, że padł zawór ciśnienia oleju i najnormalniej się przytarł.
Re: maksymalne przebiegi CF MOTO
Dokładnie było tak:...oolsztyniak pisze: ↑czw 18 lip, 2019No tak
Padł zawór ciśnienia oleju i nie tyle, że podawał ciśnienie zbyt niskie a zbyt wysokie.
Do tego na liczniku umarła kontrolka albo z winy zaworu nie pokazywało, tego już nie wiem.
Sprzęgło podobno w doskonałym stanie.
Dyfer tył oryginał, dyfer przód po moim remoncie sworznia i satelit mają się dobrze.
Quad przeszedł reanimację i dalej jeździ przed siebie
Padł zawór i nie wiadomo jakie było ciśnienie, jak zrobiłem kapitalke to dołożyłem manometr ciśnienia oleju.
Wtedy okazało się że dopiero 3 zaworek ( leżak magazynowy) okazał się dobry, poprzednie dwa dawały albo za wysokie albo za niskie ciśnienie ( poniżej 0,7 na wolnych ).
Dlatego uważam że manometr ciśnienia oleju to.podstawa ( albo zaworek zły, albo czujnik nie działa prawidlowo albo jak u mnie to i to).
Gdyby nie wskaźnik pewnie silnik by się zatarł ponownie ( znam kilka sztuk co 1000km po remoncie nie dojechało ).
Dyfer przod wymieniłem...moja wina...na skręconych kołach dałem blokadę i lekko gazu, efekt taki że od spodu dziura jak pięść.
Tylny most w tym roku rozebrałem.profilktycznie i zero śladów zużycia.
Pzdr