Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
zybiman
Posty: 42
Rejestracja: czw 03 lip, 2014
Quad:: Access 450s
Imię: Zbigniew
Lokalizacja: Koszalin

Re: Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Post autor: zybiman » pn 03 lis, 2014

A odkręciłeś 3 śruby imbusowe przy magnecie. Jesli nie to to spietego razem za chiny ludowe nie zdejmiesz. Jesli odkręcone to po założeniu ściągacza i naciągnieciu go walnij w ściągacz młotkiem, powinno zeskoczyć.

Sambor2025
Posty: 9
Rejestracja: sob 30 maja, 2015
Quad:: lucky star 250
Imię: Sambor

Re: Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Post autor: Sambor2025 » ndz 31 maja, 2015

Witam,

Jestem nowym posiadaczem lucky Stara250 odkupiłem gó uszkodzonego dosc tanio od kolegi, quad nie odpala , twierdził on ze to rozrusznik, chciałbym gó naprawić samemu, natomiast rozrusznik słyszę za kręci ale nic po za tym na forum doszukalem się ze to łożysko zapłonowe objawy identyczne jak na umieszczonym filmiku http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=59&t=42686 quad nie był odpalany rok czasu, stąd też szarpakiem idzie dość ciężko, w instrukcji ściągniętej z internetu odszukalem ze powinienem odsączyć paliwo po przez odkrecenie śrubki, niestety t mnie tej śrubki nie ma, podobno powinna być po prawej stronie jak się siedzi koło śruby od regulacji obrotów, u mnie jest tylko śruba do regulacji obrotów, no chyba że jest gdzieś ukryta bo od frontu jej nie ma, wracając do tego łożyska zapłonu, to nie bardzo wiem,w którym one powinno być miejscu... Czy one jest pod lewa pokrywa silnika czy gdzieś koło rozrusznika??? Prosiłbym o pomoc w tej prawie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Post autor: Tomek_LS500cb » ndz 31 maja, 2015

A wiec tak... ta srobke masz od dolu gaznika...

Lozysko jednokierunkowe znajduje sie pod prawa pokrywa... zeby je wymienic musisz zdjac dzwon magneta... do tego bedziesz potrzebowal specjalny sciagacz aby go nie uszkodzic.

Obrazek

Tutaj widzisz magneto... a po jego sciagnieciu ukaze ci sie lozysko jednokierunkowe ;)

Sambor2025
Posty: 9
Rejestracja: sob 30 maja, 2015
Quad:: lucky star 250
Imię: Sambor

Re: Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Post autor: Sambor2025 » śr 03 cze, 2015

Dzieki Tomek_LS300 uratowałeś mnie od mnóstwa trudu ;) srube udało mi sie odnalezc była tak zasyfiona ze nie było w ogole jej widac dopiero po oczyszczeniu gaznika (całkowicie go zdemontowałem) odnalazłem jej miejsce, natomiast pojawił sie kolejny problem otóz problem dotyczy skrzyni biegów oraz ssania, przeczysciłem cały gaznik, okazało sie ze iglica ktora wchodzi do gaznika była cała zasyfiona co ja kompletnie zblokowąło, ssanie chodziło rewelacyjnie przez 3dni ;/ teraz znow nie odbija, nie wiem co jest a znow demontowac cały gaznik by tam zajrzec, troche słabo, aczkolwiek to jest mało wazny problem, predzej czy pozniej do niego jakos dojde, natomiast bardziej martwia mnie biegi, ciezko wchodza, wrecz zgrzytaja, wsteczny i N wwchodza bez problemu, problem dotyczy D i 1 albo nie wchodz, albo przy probie wbicia zerzi i zgrzyta, zauwazyłem ze jak rusze guadem ( w moim przypadku jak z niego zszedłem) to od razu udało mi sie wbic bieg, ale to było jednorazowe, oczywsicie hamulec mam zaciagniety, na wyłaczonym silniku ten sam problem, raz mi sie udaje je wbic raz nie ;/, czytałem troche na forach, jedni pisza ze to kwestia obrotów jak sa za wysokie to jest problem aby je wbic, aczkolwiek obroty mam bardzo niskie, trudno jest mi powiedziec ile bo wydaje mi sie ze licznik mnie przekłamuje gdyz LS ledwo pyrtka na N a na liczniku pokazuje 1800 moze schodze do 1700 ponizej to juz gasnie, stad tez domyslam sie ze jest jakies przekłamanie, inni opisywali ze obroty powinny miec 1200, u mnie jest to raczej nie mozliwosci, tzn, moze tyle mam w rzeczywistosci bo mowie silnik na N ledwo pyrtka ale licznik pokazuje co innego, nie wiem czy mozna go jakos zresetowac czy co, moze ja jestem w błedzie, natomiast nawet jesli miała byc to wina obrotów to na zgaszonym silniku powinny wchodzic bez problemu tak??? bynajmniej niektorzy tak to opisują, jeszcze inni ze to łozysko, a jeszcze inni ze to sprzegło, aczkolwiek nie wydaje mi sie ze to sprzegło bo jak juz uda mi sie wbic bieg to cisnie jak opetany nie czuc by cos sie slizgało, no i wsteczny działa za kazdym razem, nawet na zgaszonym, a to chyba powinno dziłac w dwie strony, gdyby dotyczyło sprzegła,??? Jesli masz wiedze w temacie, badz kto kolwiek inny to prosiłbym o pomoc. Byłbym bardzo wdzieczny . Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Post autor: Tomek_LS500cb » śr 03 cze, 2015

U mnie silnik na wolnych pracowal na 1600obr... fakt faktem gaznik musi byc dobrze wyregulowany... lucky ma taka przypadlosc ze czasami bieg zgrzytnie... jezeli nie chce ci wysc bieg to sprobuj troche bujnac maszyna przod- tyl.
Poprobuj jeszcze pokombinowac z ciegnem od zmiany biegow...
Co do syfu w gazniku.... upewnij sie ze masz zawsze czysty filtr i nasaczony... jak ja kupilem swojego poprzedni wlasciciej nie zabardzo o to dbal i cylinder i tlok z pierscieniami szlag trafil... a to mnie po kieszeni uderzylo bolesnie...
Co do ssania ktore ci nie odbija... sprawdz linke.. czy przypadniem przy manetce od ssania ci nie odbija i linka nie wychodzi z pancerza...

Sambor2025
Posty: 9
Rejestracja: sob 30 maja, 2015
Quad:: lucky star 250
Imię: Sambor

Re: Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Post autor: Sambor2025 » śr 03 cze, 2015

Mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie co do szarpaka, blaszki tuleji wariatora były całkowicie powyginane, (bardzo cienki materiał ;/ ) kupiłem nowa tuleje ponoc oryginał ale materiał, z ktorego została zrobiona jest solidniejszy, grubszy, pozamontowaniu tuleji od szarpaka okazało sie ze nie moge załozyc lewej pokrywy silnika gdyz korona tuleji nie miesci sie w otwór w metalowej blaszcze, postanowiłem odkrecic blaszke, skreciłem wszystko bez wspomnianej blaszki, czy brak blaszki moze miec jakis wpływ badz niesc za soba jakies konsekwencje?? Ponizej zdjecie dwóch tuleji szarpaka nowa i stara Obrazek
Załączniki
Stara i nowa tuleja szarpaka
Stara i nowa tuleja szarpaka

Sambor2025
Posty: 9
Rejestracja: sob 30 maja, 2015
Quad:: lucky star 250
Imię: Sambor

Re: Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Post autor: Sambor2025 » śr 03 cze, 2015

Do pierwszego wątku to dokładnie tak, przy manetce linka nie odbija i wychodzi z pancerza, było tak na samym poczatku gdy kupiłem quada, po przeczyszczeniu gaznika i miejsca z iglica od ssania ktora wchodziła do gaznika (była cała zasyfiona) działało wszystko ładnie i płynnie niestety przez trzy dni ;/

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Post autor: Tomek_LS500cb » śr 03 cze, 2015

Linka w pancerzu moze miec opor... sprobuj prysnac do srodka pancerza jakims olejem cz tez wd40 ... linka przy maletce wyrobila swoja pamiec ksztaltu i przy spuszczaniu ssania zamiast wchodzic w pancerz ..zaczyna delikatnie odstawac od manetki.... wypnij linke z manetki(ta ale tulejke na koncu linki) i obroc o 180° i wloz spowrotem ... linka bedzie scisle przylegac do manetki i w polaczeniu z nadmarowana linka w pancerzu problem piwinien zniknac...

Co do szarpaka nie za bardzo kumam ktora czesc gdzie ci sie nie miesci.... wrzuc fote co gdzie nie pasuje...

Sambor2025
Posty: 9
Rejestracja: sob 30 maja, 2015
Quad:: lucky star 250
Imię: Sambor

Re: Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Post autor: Sambor2025 » śr 03 cze, 2015

Chodzi mi o lewa pokrywe silnika, po sronie gdzie masz szarpak to od wewnetrznej strony obudowy jest przykrecona na 4 srubki blaszka, przez nia przechodzi tuleja szarpaka i wychodzi na zewnatrz, niestety nowa tuleja szarpaka niemiesci sie przez otwró w tej blaszcze, musiałem odkrecic te cztery srubki i zdemontowac blasze, skreciłem lewa obudowe silnika bez blaszki, nie wiem czy to ma jakies niegatywne działanie ;/

Awatar użytkownika
beben1982
Posty: 298
Rejestracja: wt 19 maja, 2009
Quad:: LS 500cc
Imię: Kamil
Lokalizacja: Żytno/Radomsko/Myszków
Kontakt:

Re: Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Post autor: beben1982 » śr 03 cze, 2015

Nic się nie stanie też wywaliłem tą blaszkę jak miałem stary silnik i nie było problemów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”