Visitor1230 pisze:Po skreceniu regulacju na lice obroty spadaja do 1700. Nadal za wysoko. Idzie na reklamacje. Ponadto wykrylem wyciek oleju w przednim dyferencjale. Pojawilo sie kilka kropel oleju na posadze. A co gorsze poci sie w okolicy uszczelki pod glowica. Serwis kontaktowal sie juz z ASP. Podobno pierwszy przypadek z tymi wyciekami. Tak tak. Zawsze tak sie mowi. No zobaczymy.
Witaj! Też zakupiłem Linhai 500 w sierpniu...
Przy okazji zapraszam do obejrzenia moich vlogów na tym kanale
https://www.youtube.com/watch?v=R6DN0UiW_lI
Masz facebooka? Moglibyśmy tam pogadać o sprzęcie ps. skąd jesteś ?
Co do wycieków... ja dostałem quada z wyciekiem płynu chłodniczego, uszkodzony był wężyk przelewowy ( lewe strona u góry chyba obok głowicy ) byłem ogólnie mega wkur... naprawiłem to sam ponieważ nie chciało mi się już użerać z dealerem ( firma MS-MOT Nowy Dwór Gdański ) .
Następnie na pierwszym przeglądzie w Tarnowie ( firma Auto-Max ) wykryto dodatkowo wyciek z przedniego dyferencjału... co najlepsze nie zlikwidowali go bo nie potrafili tego zweryfikować, kazali ,,na razie jeździć i kontrolować" a z tego co później patrzyłem, wyciek jest spod śruby spustowej, czyli najprawdopodobniej wystarczy wymienić podkładkę miedzianą pod tą śrubą.
Zrobię to na własną rękę, bo nie chce mi sie użerać z pseudo PROFESJONALISTAMI. Przeglądy w serwisach również chyba odpuszczę, bo 600 zł za wymianę oleju w silniku + dyfry to trochę przesada bez kitu :/
I NIE, to nie jest tak że przy serwisie sprawdzają szereg innych rzeczy, byłem widziałem. Książkę serwisowa jak zaniosłem do wypełnienia to patrzył się jeden na drugiego jak ,,odfajkowywali" pozycje które są wypisane w książce serwisowej, jakby nie wiedzieli w ogóle o co kaman.
Bez kitu, nie jestem zadowolony z takiego podejścia.
Odpuszczam te serwisy ( domyślam sie że z wyegzekwowaniem jakiejkolwiek gwarancji na cokolwiek bo byłby cud ) szkoda pieniędzy, lepiej samemu sobie ogarniać pojazd jeśli a się odrobinę wiedzy.
PS. Moim zdaniem wszystkie te usterki powinny zostać wykryte i naprawione na przeglądzie zerowym, Taką sama odpowiedź dostałem również z ASP Group... ale to tylko odpowiedź, nic więcej :/