Kolejny ZAJECHANY SILNIK CF 800
-
- Posty: 8
- Rejestracja: śr 17 wrz, 2014
- Quad:: cf500,X8
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
Re: Kolejny ZAJECHANY SILNIK CF 800
Maszynka jest na gwarancji rocznik 2013(jak go brałem stał taki 2012 ale czytałem forum:) i niby ten 13 po poprawkach wiec 1500 taniej olałem). Zaworek był wymieniany,twierdzili ze wariator tak stuka.... nie wiem, mam nadzieje ze wymienią i będzie mi służył jak 500...
swoją drogą powinni wymieniać, zbierać dane i wprowadzać poprawki, a nie wypinać się na klientów. Na chwile obecną serwis czeka na odpowiedz importera(byle nie była tak absurdalna jak z przegubem:)
swoją drogą powinni wymieniać, zbierać dane i wprowadzać poprawki, a nie wypinać się na klientów. Na chwile obecną serwis czeka na odpowiedz importera(byle nie była tak absurdalna jak z przegubem:)
Re: Kolejny ZAJECHANY SILNIK CF 800
Akurat z tym silnikiem to sprawa jest dosyć znana niestety. Wielu już to spotkało - moje zdanie jest takie że silnik nie do końca jest poprawnie wykonany, ta kopia Rotaxa niezbyt im się udała... Wydaje mi się że jest wrażliwy na docieranie - trzeba go na początku bardzo delikatnie traktować. Mimo to w naszym przypadku silnik zatarł się bo serwis nalał mało oleju - nie wpadli na to że istnieje chłodnica oleju ...
Co do przegubu u nas też wystąpił taki problem w squadzie i cała półoś została wymieniona. Łukasz ukręcenie przegubu jest równoznaczne ze zniszczeniem gumowej osłonki - półoś cały czas się kręci a koło już trochę wolniej - różnica w prędkości obrotowej rozrywa manszetę. Moim zdaniem przegub również powinien podlec wymianie przez importera.
Walcz walcz - życzę powodzenia.
Co do przegubu u nas też wystąpił taki problem w squadzie i cała półoś została wymieniona. Łukasz ukręcenie przegubu jest równoznaczne ze zniszczeniem gumowej osłonki - półoś cały czas się kręci a koło już trochę wolniej - różnica w prędkości obrotowej rozrywa manszetę. Moim zdaniem przegub również powinien podlec wymianie przez importera.
Walcz walcz - życzę powodzenia.
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Kolejny ZAJECHANY SILNIK CF 800
Jeśli jest gwarancja to nie powinno być problemu skoro silnik po prostu stanął, pytanie tylko czy wewnątrz nie ma oznak dostania się tam np wody czy błota bo jeśli jest to pozamiatane.
Silnik jest poprawiony, osobiście znam 4 przypadki gdzie silnik wymieniono na nowy z dwuletnią gwarancją także na razie nie ma co płakać. Najgorsze tylko jest teraz czekanie najpierw na decyzję a później na silnik bo nie wiadomo czy mają je gdzieś na "stanie" i czy nie będzie musiał czekać nie wiadomo ile.
Pamiętaj tylko że nie można dawać sobie wmawiać, że to wszystko to Twoja wina bo tak nie jest. Jeśli manszeta jest cała a przegub ukręcony to może opaska za słabo ją trzymała, dostał się piach z wodą i pozamiatane.
Mi 800 służy jak 500 nawet lepiej bo to zupełnie inne maszyny ale jest tutaj kilku nas takich co właśnie z zadowolenia CF 500 przesiadło się na kolejne CF tyle, że mocniejsze.
Jeśli sprzęt użytkuje się z głową, robi wszystko na czas i jak należy to jeśli nie ma wad konstrukcyjnych to co ma się sypać?
Silnik jest poprawiony, osobiście znam 4 przypadki gdzie silnik wymieniono na nowy z dwuletnią gwarancją także na razie nie ma co płakać. Najgorsze tylko jest teraz czekanie najpierw na decyzję a później na silnik bo nie wiadomo czy mają je gdzieś na "stanie" i czy nie będzie musiał czekać nie wiadomo ile.
Pamiętaj tylko że nie można dawać sobie wmawiać, że to wszystko to Twoja wina bo tak nie jest. Jeśli manszeta jest cała a przegub ukręcony to może opaska za słabo ją trzymała, dostał się piach z wodą i pozamiatane.
Mi 800 służy jak 500 nawet lepiej bo to zupełnie inne maszyny ale jest tutaj kilku nas takich co właśnie z zadowolenia CF 500 przesiadło się na kolejne CF tyle, że mocniejsze.
Jeśli sprzęt użytkuje się z głową, robi wszystko na czas i jak należy to jeśli nie ma wad konstrukcyjnych to co ma się sypać?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Kolejny ZAJECHANY SILNIK CF 800
Łukasz poza tym jednym przypadkiem o którym wspomniałeś - luźna opaska z jednej albo obu stron, to ukręcenie przegubu = ze zniszczeniem opaski. Serwis powinien automatycznie uznawać taką gwarancję tym bardziej jeśli opaska została za słabo zaciśnięta.oolsztyniak pisze:Jeśli manszeta jest cała a przegub ukręcony to może opaska za słabo ją trzymała, dostał się piach z wodą i pozamiatane.
Ozo Drapers Squad
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: Kolejny ZAJECHANY SILNIK CF 800
Jakby nie patrzeć to info nie jest optymistyczne.
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Kolejny ZAJECHANY SILNIK CF 800
Generalnie zgadzam się z Łukaszem choć ostatnio słyszałem kilka bardzo negatywnych opinii o postępowaniu importera dlatego postanowiłem nie walczyć za nich o markę CF.
Pozostaje mi mieć nadzieję że to nie prawda bo jak tak...to szybko CF moto zniknie z obszaru zainteresowania gdyż według mnie conajmniej 3 zakupy CFek w ostatnim czasie Krakowie były wynikiem naszej pozytywnej opinii.
Nie była to na pewno zasługa Importera który nic nie robi!
Pozostaje mi mieć nadzieję że to nie prawda bo jak tak...to szybko CF moto zniknie z obszaru zainteresowania gdyż według mnie conajmniej 3 zakupy CFek w ostatnim czasie Krakowie były wynikiem naszej pozytywnej opinii.
Nie była to na pewno zasługa Importera który nic nie robi!
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
Re: Kolejny ZAJECHANY SILNIK CF 800
Ja tam jestem za tym aby Sławkowi przyznać order Serio importer powinien widzieć takie rzeczy i zaproponować coś od siebie szkoda że Polskie realia są jakie są...
Świetną inicjatywą był zlot na QB, start pod patronażem w jakimś rajdzie, powiedzmy darmowy komplet ciuchów z logiem importera dla wyróżniających się zawodników, a co mamy ? d*** zbita... Ale pocieszę Was, w przypadku cfek istnieje importer - japońce nie mają już tak wesoło
Świetną inicjatywą był zlot na QB, start pod patronażem w jakimś rajdzie, powiedzmy darmowy komplet ciuchów z logiem importera dla wyróżniających się zawodników, a co mamy ? d*** zbita... Ale pocieszę Was, w przypadku cfek istnieje importer - japońce nie mają już tak wesoło
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Kolejny ZAJECHANY SILNIK CF 800
Ogólnie za zawarte tu informacje, polemiki, kłótnie i walki o markę CF większość z nas powinna dostać order
Juz same kurtki do quadów z logiem CF powinny na nas czekać
Jeśli chodzi o zlot podczas QB ja byłem sceptycznie od początku do tego nastawiony bo nie liczyłem na to, że coś wypali. Tam jest rajd a nie popołudniowe pogaduchy.
Jestem za tym aby zlot zorganizować ale zrobić to od A do Z, pogadamy Sławek na bunkrach.
Ja bym tematu silnika bez opinii importera nie poruszał zbytnio bo na razie nie ma o czym gadać. Dziwi mnie tylko że jest tu bezpośredni człowiek związany z importem ale ostatnio tak jakby go nie było... A jego pomoc mogłaby być niekiedy bezcenna...
Juz same kurtki do quadów z logiem CF powinny na nas czekać
Jeśli chodzi o zlot podczas QB ja byłem sceptycznie od początku do tego nastawiony bo nie liczyłem na to, że coś wypali. Tam jest rajd a nie popołudniowe pogaduchy.
Jestem za tym aby zlot zorganizować ale zrobić to od A do Z, pogadamy Sławek na bunkrach.
Ja bym tematu silnika bez opinii importera nie poruszał zbytnio bo na razie nie ma o czym gadać. Dziwi mnie tylko że jest tu bezpośredni człowiek związany z importem ale ostatnio tak jakby go nie było... A jego pomoc mogłaby być niekiedy bezcenna...
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: Kolejny ZAJECHANY SILNIK CF 800
To smutne co tu piszecie ale Polski Bizness nie raz juz pokazal, ze liczy sie tylko kasa.oolsztyniak pisze:Ogólnie za zawarte tu informacje, polemiki, kłótnie i walki o markę CF większość z nas powinna dostać order
Juz same kurtki do quadów z logiem CF powinny na nas czekać
Jeśli chodzi o zlot podczas QB ja byłem sceptycznie od początku do tego nastawiony bo nie liczyłem na to, że coś wypali. Tam jest rajd a nie popołudniowe pogaduchy.
Jestem za tym aby zlot zorganizować ale zrobić to od A do Z, pogadamy Sławek na bunkrach.
Ja bym tematu silnika bez opinii importera nie poruszał zbytnio bo na razie nie ma o czym gadać. Dziwi mnie tylko że jest tu bezpośredni człowiek związany z importem ale ostatnio tak jakby go nie było... A jego pomoc mogłaby być niekiedy bezcenna...
Re: Kolejny ZAJECHANY SILNIK CF 800
Dodam coś od siebie,u mnie serwis uznał że silnik sie zaciera ale nim do tego doszli trwało to 3 tygodnie więc zwrócili się do głównego serwisu dokładnie do pana A. , który 2- tygodnie przebywał na urlopie i nikt poza nim nie mógł podjąć decyzji, co to za firma ze nikt nie zastępuje glownego serwisanta ? Po urlopie pana A. Decyzja zapadła ze wymieniamy silnik na nowy z poprawionym smarowaniem i nie będzie kontrolka ciśnienia oleju migać ale coż oto sprzedawaca ze Szwecji również przebywa na urlopie. Za jakiś miesiąc jak urlopy sie pokończyly dostalem info ze za 2 tygodnie silnik będzie w serwisie, dla serwisu zajęło tydzień aby przeżucić silniki, po serwisie oczywiscie musialem sam wszystkie śruby podokrecac ,W SUMIE WYMIANA SILNIKA TRWALA 4 MIESIĄCE w sezonie od maja do sierpnia, po przejechaniu 600 km z nowym silnikiem i niby poprawionym smarowaniem ,zaczęła migać znowu kontrolka od ciśnienia oleju i zablokowal sie wal korbowy, juz znienawidzony przeze mnie serwis Andzik w Białymstoku wezwał pana A który stwierdzil ze quad jest po rolce , ma brudną chlodnice i brudny filtr powietrza zabral mi gwarancje, wszyscy umyli ręce ten cały pseudo serwis i pan A. , oczywiscie quada naprawiłem i wcale nie byl to duży koszt. Panie Boże chroń mnie przed tym całym Cf Moto , oczywiscie quad niedlugo będzie ale w życiu nie będzie to Cf moto