juz w krotce w sprzedazy Cf Moto 550 EFI EPS
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: juz w krotce w sprzedazy Cf Moto 550 EFI EPS
A skąd wiesz o kiepskiej stabilności bocznej nowego modelu? Śledzę informacje na jego temat, widziałem już 2 filmy z jazdy i nic takiego nie zauważyłem. Nawet gdyby tak było to dokładamy dystanse 30mm na przód i 45mm na tył i masz bardzo stabilnego quada.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Paweł_wawa
- Posty: 105
- Rejestracja: śr 29 paź, 2014
- Quad:: Can - am Outlander 570 Pro + T, Can-am Outlander L 450
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Re: juz w krotce w sprzedazy Cf Moto 550 EFI EPS
No właśnie, a jak wtedy z gwarancją? nie wiem czy dobrze zrozumiałem(nie widziałem oryginalnego zestawienia danych technicznych)ale on jest węższy od 500-ki? Czy już Ktoś z forum ma go na własność i może opisać więcej wrażeń niż tylko z jazd testowych?
pzdr
pzdr
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: juz w krotce w sprzedazy Cf Moto 550 EFI EPS
Dystanse nie mają nic do gwarancji, to tak jakbyś miał ją stracić za wymianę opon.
Ja słyszałem, że obsługa serwisowa 550 jest trochę kiepska bo ciężko dostać się do niektórych elementów i jest sporo rozbierania. Dla serwisów to dobrze bo każda godzina roboty przy quadzie to $$$ dla serwisu ale żeby samemu coś zrobić można kilka wulgaryzmów użyć
Ja słyszałem, że obsługa serwisowa 550 jest trochę kiepska bo ciężko dostać się do niektórych elementów i jest sporo rozbierania. Dla serwisów to dobrze bo każda godzina roboty przy quadzie to $$$ dla serwisu ale żeby samemu coś zrobić można kilka wulgaryzmów użyć

jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc

był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: juz w krotce w sprzedazy Cf Moto 550 EFI EPS
Może z tym brakiem stabilności to chodzi o wspomaganie... To taki strzał ale po przesiadce na gadzine ze wspomaganiem, pierwsze wrażenie jest dziwne, ale to IMHO.
- Paweł_wawa
- Posty: 105
- Rejestracja: śr 29 paź, 2014
- Quad:: Can - am Outlander 570 Pro + T, Can-am Outlander L 450
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Re: juz w krotce w sprzedazy Cf Moto 550 EFI EPS
Miałem na myśli: "Co na pewno to jest wąski i bez poszerzenia bardzo się przechyla na trawersach" - czyli stabilność pionową 
Jest jakaś oficjalna tabelka z danymi technicznymi? czy rozstaw kół mocno się zmniejszył w porównaniu z 500-ką?
pzdr

Jest jakaś oficjalna tabelka z danymi technicznymi? czy rozstaw kół mocno się zmniejszył w porównaniu z 500-ką?
pzdr
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: juz w krotce w sprzedazy Cf Moto 550 EFI EPS
No.to trzeba założyć dystanse albo felgi z tylu 2+5 a z przodu dystanse i prędzej ty się zsuniesz z quada niż on fiknie.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: juz w krotce w sprzedazy Cf Moto 550 EFI EPS
Zmiana felg to spory wydatek tym bardziej jeśli są to felgi z offsetem. Jak byłoby Ci za wąsko to za 5 stówek kupisz sobie dystanse 45 / 35 i będzie miodzio 

jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc

był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Paweł_wawa
- Posty: 105
- Rejestracja: śr 29 paź, 2014
- Quad:: Can - am Outlander 570 Pro + T, Can-am Outlander L 450
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Re: juz w krotce w sprzedazy Cf Moto 550 EFI EPS
Dziękuję za rady, one utwierdzają mnie w tym co wynikało z wcześniejszych postów, trzeba od początku coś poprawiać, pytanie czy tylko to?
Naprawdę jeszcze nikt forumowiczów go nie użytkuje?
A może lepiej będzie wziąć x7 albo Kymco 500, na wspomaganiu mi nie zależy.
pzdr
Naprawdę jeszcze nikt forumowiczów go nie użytkuje?
A może lepiej będzie wziąć x7 albo Kymco 500, na wspomaganiu mi nie zależy.
pzdr
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: juz w krotce w sprzedazy Cf Moto 550 EFI EPS
Nie ma takiego Quada w którym nie musisz poprawić fabryki!
Jeśli ktoś tak twierdzi to kituje - najczęściej jest to właśnie poszerzenie poprzez dystanse.
Jeśli ktoś tak twierdzi to kituje - najczęściej jest to właśnie poszerzenie poprzez dystanse.
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: juz w krotce w sprzedazy Cf Moto 550 EFI EPS
Tylko ci sie tak wydaje że ci na wspomaganiu nie zależy. Poczekaj az sie przejedziesz poszerzonym quadem bez wspomagania, a jeszcze lepiej z oponami o wysokim współczynniku przyczepności. W błocie, miejscach gdzie trzeba manewrować to kosmiczna różnica. Pamietaj że quad którego bedziesz kupował waży ca. 350kg to nie to co twoje dotychczasowe quady, z włączonym 4x4 lub jeszcze blokada mostu dopiero zaczyna sie zabawa.Paweł_wawa pisze:Dziękuję za rady, one utwierdzają mnie w tym co wynikało z wcześniejszych postów, trzeba od początku coś poprawiać, pytanie czy tylko to?
Naprawdę jeszcze nikt forumowiczów go nie użytkuje?
A może lepiej będzie wziąć x7 albo Kymco 500, na wspomaganiu mi nie zależy.
pzdr
Jezeli chodzi o Kymco to na pewno ma kilka zalet które sprawiaja że jest troche lepszy niż CF500, lżejszy, krótszy, lepsze plastiki, więcej części do tuningu ale cenowo jest mało atrakcyjny, uwazam ze max pieniadze ktore mozna za niego dac w wersji IRS to 22tys a nie wiem czy beda takie promocje na koniec roku.
I tak jak Zmora wspomniał, jeżeli chcesz jeżdzić w innych warunkach niż szutriowe sciezki po płaskim to 90% quadow wymaga mniejszych lub większych modyfikacji, szczególnie z tej półki cenowej
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad