Jazda

Gdzie jeździć, wyposażenie ridera, wyposażenie atv-ki, rejestracja, import quadów, przepisy prawne, prawo jazdy, nawigacja...
ODPOWIEDZ
Toretto

Jazda

Post autor: Toretto » ndz 06 gru, 2009

Witam was. Jestem amatorem jeśli chodzi o jazdę na quadzie więc wolę się was popytać na początek.
1. Jak to jest z jazdą ? Mam Bashana 200cc, nabiłem na nim dopiero 230 km i aktualnie jest w serwisie. Chodzi mi o jazdę drogami polnymi. Czy mogę bez obaw po nich jeździć nie obawiając się że łamie jakieś przepisy ? Kolega mi mówił że moge jeździć bez obaw bo nie są to drogi państwowe.
2. Uprawnienia. Jak napisałem wcześniej mam silnik 200cc. Mam 14, niedługo 15 lat i póki co mogę sobie zrobić motorowerową do 50cc. Wszyscy w szkole mówią żebym kupił se skuter bo na quadzie to w mieście nie pojeżdżę. Mówię im że na tych piździałkach to się na 1 lepszej górce wywalisz ale oni swoje. Ale nie o to chodzi. Od którego roku życia mogę zrobić sobie uprawnienia na tego bashana ? I jeszcze jedno. W wieku gdzieś 17-18 lat mam zamiar sobie sprawić coś z mocniejszym silnikiem. Jednak cały czas musi być to wyczynowy (?) Co polecacie ?

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pn 07 gru, 2009

Prawo jazdy jest wymagane na quada to raz.
Dwa z bashana nie zrobisz quada wyczynowego przy mocniejszym silniku ci nie wytrzyma rama, o ile przy tym wytrzyma.

Na polnych drogach niezarejestrowanym pojazdem nie mozesz sie poruszac.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Awatar użytkownika
Lalus
ATV-Team Sulechów
Quad:: był Japan i Usa, teraz made in Mexico

Post autor: Lalus » wt 08 gru, 2009

pytanko:
czy ta navi: Garmin StreetPilot III GPS

spełnia warunki na quada i do zawodów (wgrywanie tras i odczytywanie punktów) ??