Co wybrać grizzly & polaris - co sprawdzić w quadzie?
-
- Posty: 11
- Rejestracja: czw 10 wrz, 2009
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Co wybrać grizzly & polaris - co sprawdzić w quadzie?
Witam serdecznie. Jestem zolnierzem zawodowym i piszę do was prosto z Afganistanu. Więc wybaczcie że nie nie pisze najpierw w powitalni ale nie mam aż tyle czasu.
Po przylocie w pażdzierniku chcę kupić quada.myślałem nad grizzly 660 lub polaris sportsman 800. Proszę o wasze opinie który lepszy w teren i mniej awaryjny.
Na co patrzyć przy kupnie quada. jak sprawdzić czy był zalany itp
PROSZĘ O POMOC
adminGrzegorz: Zmieniłem troszkę tytuł i przeniosłem do działu Jakiego quada wybrać...
Po przylocie w pażdzierniku chcę kupić quada.myślałem nad grizzly 660 lub polaris sportsman 800. Proszę o wasze opinie który lepszy w teren i mniej awaryjny.
Na co patrzyć przy kupnie quada. jak sprawdzić czy był zalany itp
PROSZĘ O POMOC
adminGrzegorz: Zmieniłem troszkę tytuł i przeniosłem do działu Jakiego quada wybrać...
- Krawco
- Posty: 472
- Rejestracja: sob 01 gru, 2007
- Quad:: XP 850 ;)
- Imię: Arkadiusz
- Lokalizacja: Polska ;)
Re: Co wybrać grizzly & polaris - co sprawdzić w quadzie?
Jak już będziesz w kraju zapraszam do siebie. Na pewno będę mógł pomóc. Posiadamy profesjonalny salon i serwis, pojazdy demo oraz tor przy salonie. Serdecznie zapraszam.
Pojazdy Polaris www.polariscenter.pl i nie tylko...
-
- Posty: 11
- Rejestracja: czw 10 wrz, 2009
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Re: Co wybrać grizzly & polaris - co sprawdzić w quadzie?
Proszę o pomoc ???? co sprawdzić przy kupnie yamaha 660 . czy da się sprawdzić czy quad był zalany??
Re: Co wybrać grizzly & polaris - co sprawdzić w quadzie?
Polaris czy Yamaha?
Moim zdaniem:
Zdecydowanie Polaris!
To jeden z pionierów wśród quadów, no ale leżeli jesteś zwolennikiem Yamahy no to cóż poradzić
W 660-tka to jednosta jednocylindrowa o niecałych 660cc (co nie mówię że słaba) bo ma sporo w sobie mocy ale Polaris to już dwugar o pojemności niecałych 800cc.
I z tego co jeszcze wiem to G660 jest w gaźniku a Polaris na elektrycznym wtrysku paliwa.
W chociażby dźwięku silnika różnica jest bardzo wyczuwalna, w Polarisie we wciśnietym gwizdku gazu słychać jakby szumowaty dźwięk czyli taka kultura pracy a w Yamaszce typowe klekotanie i typowy ryk jednogarowca.
Może Polaris nie należy do design'erskich quadów ale właśnie swoją prostotą tworzą cały urok. W G660 jest nieco inaczej, bardziej plastikowo, bardziej z wygibasami i mini stylem, bo w końcu to Yamaha. Z tego co się dowiadywałem o Polarisie i jego awaryjności to rzadko kiedy coś się w nich dzieje. A jeśli coś się stanie to albo to zostało spowodowane zbyt agresywnymi zachowaniami ridera który "wykończył" daną część (a to może się zdarzyć równie dobrze w każdym quadzie) albo poprostu dały się we znaki chociażby czynniki atmosferyczne np. głupia korozja (ale to rzadki przypadek) itd itd itd..
Co do stanu technicznego to ja niestety nie pomogę bo na Yamaszkach się bardzo mało znam
Gdybyś pytał o KingQuada to tak
Z resztą.. Inni Ci powiedzą jeszcze dużo więcej niż ja tu napisałem
No i życzę zadowolenia z przyszłego zakupu
Moim zdaniem:
Zdecydowanie Polaris!
To jeden z pionierów wśród quadów, no ale leżeli jesteś zwolennikiem Yamahy no to cóż poradzić
W 660-tka to jednosta jednocylindrowa o niecałych 660cc (co nie mówię że słaba) bo ma sporo w sobie mocy ale Polaris to już dwugar o pojemności niecałych 800cc.
I z tego co jeszcze wiem to G660 jest w gaźniku a Polaris na elektrycznym wtrysku paliwa.
W chociażby dźwięku silnika różnica jest bardzo wyczuwalna, w Polarisie we wciśnietym gwizdku gazu słychać jakby szumowaty dźwięk czyli taka kultura pracy a w Yamaszce typowe klekotanie i typowy ryk jednogarowca.
Może Polaris nie należy do design'erskich quadów ale właśnie swoją prostotą tworzą cały urok. W G660 jest nieco inaczej, bardziej plastikowo, bardziej z wygibasami i mini stylem, bo w końcu to Yamaha. Z tego co się dowiadywałem o Polarisie i jego awaryjności to rzadko kiedy coś się w nich dzieje. A jeśli coś się stanie to albo to zostało spowodowane zbyt agresywnymi zachowaniami ridera który "wykończył" daną część (a to może się zdarzyć równie dobrze w każdym quadzie) albo poprostu dały się we znaki chociażby czynniki atmosferyczne np. głupia korozja (ale to rzadki przypadek) itd itd itd..
Co do stanu technicznego to ja niestety nie pomogę bo na Yamaszkach się bardzo mało znam
Gdybyś pytał o KingQuada to tak
Z resztą.. Inni Ci powiedzą jeszcze dużo więcej niż ja tu napisałem
No i życzę zadowolenia z przyszłego zakupu
Pokochaj przyrodę tak i ona pokocha Ciebie.
Pokochaj rozwagę tak i ona uchroni Cię od złego.
Pokochaj radość tak i ona Cię nią obdarzy.
Pokochaj wszystko co godne kochania.
Suzuki KingQuad750AXi
ogar KingQuada = 89% :P
Pokochaj rozwagę tak i ona uchroni Cię od złego.
Pokochaj radość tak i ona Cię nią obdarzy.
Pokochaj wszystko co godne kochania.
Suzuki KingQuad750AXi
ogar KingQuada = 89% :P
-
- Posty: 11
- Rejestracja: czw 10 wrz, 2009
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Re: Co wybrać grizzly & polaris - co sprawdzić w quadzie?
Dzięki Rożny00
Powiem ci że teraz to juz nie jestem aż taki przekonany do yamahy!! hehe skoro mówisz ze polaris 800 jest lepszy to będe musiał teraz więcej poczytać o tym właśnie quadzie. Zawsze mi się wydawało że quad z gaznikiem bedzie mniej awaryjny od tego z elektrycznym wtryskiem paliwa. Wielki dzięki za to co napisałeś....
Może ktos jeszcze się wypowie który quad jest lepszy pod wzgledem osiągów w terenie i mniej awaryjny??????
Powiem ci że teraz to juz nie jestem aż taki przekonany do yamahy!! hehe skoro mówisz ze polaris 800 jest lepszy to będe musiał teraz więcej poczytać o tym właśnie quadzie. Zawsze mi się wydawało że quad z gaznikiem bedzie mniej awaryjny od tego z elektrycznym wtryskiem paliwa. Wielki dzięki za to co napisałeś....
Może ktos jeszcze się wypowie który quad jest lepszy pod wzgledem osiągów w terenie i mniej awaryjny??????
- Krawco
- Posty: 472
- Rejestracja: sob 01 gru, 2007
- Quad:: XP 850 ;)
- Imię: Arkadiusz
- Lokalizacja: Polska ;)
Re: Co wybrać grizzly & polaris - co sprawdzić w quadzie?
Dynamikę pojazdu oraz zawieszenie ciężko porównywać. Yamaha jest miękka i w zakrętach "kuca" przodem Polar ma całkiem inaczej rozwiązane zawieszenie i w zakręcie możesz sobie na wiele więcej pozwolić. Dwa gary w Polarze też robią o wiele większą robotę 60 KM w tego typu pojeździe już zadowala. Mocy na pewno nie zabraknie. Przy jeździe terenowej rozwiązania napędowe Polara też Ci się spodobają. Aby załączyć 4x4 wystarczy popuścić gaz - nie musisz się zatrzymywać; blokada mostów jest już z automatu wtedy kiedy trzeba i taż nie wymaga zatrzymania co w terenie często oznacza pozostanie w błotku. jakbyś potrzebował więcej informacji zapraszam do nas. Mamy pojazdy i tor. Na pewno się dogadamy.
Pojazdy Polaris www.polariscenter.pl i nie tylko...