Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
- Paulus71
- Posty: 402
- Rejestracja: śr 04 lip, 2007
- Quad:: Renia 1000 XXC
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: wawka
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
to z fabryki są mega sztywno i absorbują zbyt mało energii którą przekazują na zawieszenie
samo ustawianie jest dość proste najpierw sack potem RB żeby nie waliło przy rozprężaniu , następnie LS ma być wygodnie ale nie przechylać zbyt przy nawracaniu a na koniec HS ustawiamy na granicę dobijania podczas hopek i opadaniu podwozia po stawianiu na koło
to tak w przybliżeniu, bez odpowiedniego ustawienia sack na poziomie 30%-70% nie ma się co dotykać do reszty
ustawiłem już 4 zawieszenie kolegom z teamu biorąc pod uwagę ich preferencje
samo ustawianie jest dość proste najpierw sack potem RB żeby nie waliło przy rozprężaniu , następnie LS ma być wygodnie ale nie przechylać zbyt przy nawracaniu a na koniec HS ustawiamy na granicę dobijania podczas hopek i opadaniu podwozia po stawianiu na koło
to tak w przybliżeniu, bez odpowiedniego ustawienia sack na poziomie 30%-70% nie ma się co dotykać do reszty
ustawiłem już 4 zawieszenie kolegom z teamu biorąc pod uwagę ich preferencje
mods in progress :-)
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Piszesz do mnie niezrozumiałym dla mnie językiem
Są cztery "opcje" regulacji z tego co pamiętam.
Dwie na zbiorniczku gazu - małe i duże pokrętło, sprężyna góra-dół i na dole amorka również jest jakieś pokrętełko.
Jak się odnieść do tego co napisałeś?
Są cztery "opcje" regulacji z tego co pamiętam.
Dwie na zbiorniczku gazu - małe i duże pokrętło, sprężyna góra-dół i na dole amorka również jest jakieś pokrętełko.
Jak się odnieść do tego co napisałeś?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Klucz 17 płaska skoki i duże dziury śrubka na płaski małe dziury i pochylanie w zakrętach śrubka na dole szybkość powrotu czyli pingpong a sprężyna to w zasadzie prześwit to tak w skrócie aha i w prawo kręcisz bardziej twardy w lewo miękki wbrew pozorom to jest mega skomplikowane i do poprawnego ustawienia zawiechy trzeba mieć spore doświadczenie ...
Ozo Drapers Squad
- Paulus71
- Posty: 402
- Rejestracja: śr 04 lip, 2007
- Quad:: Renia 1000 XXC
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: wawka
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
sprężyna (prześwit) ustawiasz sack czyli o ile upuści się quad pod twoim ciężarem
(jak siądziesz zawieszenie powinno obniżyć się o 30% swojego pełnego zakresu ruchu) czyli powinnno wtedy mieć 30% ruchu do góry i 70% ruchu w dół
dolna śrubka reboud czyli tłumienie powrotu amorka jak pisał kolega ping pong - musi tłumić ale nie za mocno żeby amorek zdążył wracać przed następnym uderzeniem
LS górna śrubka mała na śrubokret - wybieranie powolnych uderzeńm jazda techniczna i nierówności przy małych prędkościach - tu trzeba znależć złoty środek między wygodą a usztywnieniem w przechyłach
HS duża śruba na górze na klucz 17- tłumienie szybkich agresywnych uderzeń tutaj trzeba ustawć optymalnie pomiędzy miękkim tłumieniem podczas szybkiej jazdy a wystarczającym stłumieniem uderzenia podczas mocniejszych hopek
tak po krótce
(jak siądziesz zawieszenie powinno obniżyć się o 30% swojego pełnego zakresu ruchu) czyli powinnno wtedy mieć 30% ruchu do góry i 70% ruchu w dół
dolna śrubka reboud czyli tłumienie powrotu amorka jak pisał kolega ping pong - musi tłumić ale nie za mocno żeby amorek zdążył wracać przed następnym uderzeniem
LS górna śrubka mała na śrubokret - wybieranie powolnych uderzeńm jazda techniczna i nierówności przy małych prędkościach - tu trzeba znależć złoty środek między wygodą a usztywnieniem w przechyłach
HS duża śruba na górze na klucz 17- tłumienie szybkich agresywnych uderzeń tutaj trzeba ustawć optymalnie pomiędzy miękkim tłumieniem podczas szybkiej jazdy a wystarczającym stłumieniem uderzenia podczas mocniejszych hopek
tak po krótce
mods in progress :-)
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
No i za opis dziękuję.
Do mojej szybkiej jazdy również po dziurach jak najlepiej ustawić?
Miękko i szybko? Miękko i wolno?
Chciałbym uniknąć ewentualnych pęknięć zwrotnicy w najbliższym czasie
Sprężyny dałem przed Rumunią na maxa w dół żeby podnieść prześwit.
Do mojej szybkiej jazdy również po dziurach jak najlepiej ustawić?
Miękko i szybko? Miękko i wolno?
Chciałbym uniknąć ewentualnych pęknięć zwrotnicy w najbliższym czasie
Sprężyny dałem przed Rumunią na maxa w dół żeby podnieść prześwit.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Paulus71
- Posty: 402
- Rejestracja: śr 04 lip, 2007
- Quad:: Renia 1000 XXC
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: wawka
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
sprężyna na 30% (najważniejsze)
RB 14-18 klików w prawo
LS 0,5-1 obrót w prawo
HS 1-2 obroty w prawo
RB 14-18 klików w prawo
LS 0,5-1 obrót w prawo
HS 1-2 obroty w prawo
mods in progress :-)
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Ja przy wadze 85kg mam spręzyny przód i tył ustawione na 7,5cm mierzone między pierścieniem górnym sprężyny a końcem gwintu i jest to dośc miekkie ustawienie na którym nie trzęsie bardzo na wybojach
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Fabrycznie był ustawiony na sprężynie mniej więcej na połowie ale przed Rumunią postanowiłem to zmienić i dać te kilka obrotów w dół aby prześwit podnieść. Jeździ mi się na takiej konfiguracji OK więc zostawiłem. Teraz kwestia regulacji o której wspomniał Paweł. Podczas wymiany zwrotnicy trochę pokręcę, zobaczymy co z tego wyniknie.
Co ciekawe kumplowi też pękła zwrotnica o czym już wspomniałem, przejechał Rumunię i kilka weekendowych wyjazdów i wszystko trzyma się kupy.
Więc może zamiast płacić worek siana warto zainteresować się po prostu zespawaniem tego dziadostwa? Czy lepiej nie ryzykować?
Co ciekawe kumplowi też pękła zwrotnica o czym już wspomniałem, przejechał Rumunię i kilka weekendowych wyjazdów i wszystko trzyma się kupy.
Więc może zamiast płacić worek siana warto zainteresować się po prostu zespawaniem tego dziadostwa? Czy lepiej nie ryzykować?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Spaw w tym miejscu może długo nie wytrzymać.
Ja bym to wymienił na nowe. Walisz dużo km, a to jest ważny punkt w zawieszeniu.
Ja bym to wymienił na nowe. Walisz dużo km, a to jest ważny punkt w zawieszeniu.
Robert
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Najlepiej kropelką zakleić będzie najtaniejoolsztyniak pisze:Więc może zamiast płacić worek siana warto zainteresować się po prostu zespawaniem tego dziadostwa?
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts