Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
G2 nie postawisz do pionu żeby sam stał. Przeszkadza ten okrągły srebrny bumperek. Musi być podparty na wyciaragce. Nic się nie wylewa ale lepiej mieć mało paliwa w zbiorniku
Ozo Drapers Squad
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Ja mam podłogę montowaną na zwykłe śruby na klucz 17. Nie wiem ile zajmuje montaż, ale już kiedyś rozbierałem i składałem i nie było to wcale trudne.
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Na klucz 17? Jak w czołgu.
U mnie są śruby M6 z półokrągłym łbem na imbus, ale chcę wymienić na torxa, bo mam wrażenie, że niedługo się obrobią.
U mnie są śruby M6 z półokrągłym łbem na imbus, ale chcę wymienić na torxa, bo mam wrażenie, że niedługo się obrobią.
Robert
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Kup sobie takie same tylko bardziej twarde z dodatkowym pierścieniem który zastępuje podkładkę , te oryginalne się wyrabiają i później trzeba je ciąć na duży płaski śrubokręt aby je wykręcić, wiem co mówię bo mam takie same i już się z nimi męczyłem , po wymianie na lepsze problem minął , te oryginały nie są złe ale trzeba je dokładnie wyczyścić , czyli miejsce gdzie imbus wchodzi i dobrze docisnąć aby odkręcić bo inaczej wyrobi się gniazdo i będzie kuku
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Jarek mam właśnie taki zamiar z tym pierścieniem i już takie znalazłem. Ale jednak obstaję przy torxie. Wydaje mi się, że będzie lepszy i trwalszy od imbusa.
Robert
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Torx na pewno będzie lepszy niestety ja u siebie w mieście nie znalazłem i musiałem brać imbusowe ale nawet te imbusowe mają lepsze gniazda niż oryginalne - są bardziej twarde i nie wyrabiają się aż tak
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Torxy można kupić na Allegro. Nie są tanie (2,70 szt), ale za to nierdzewne.
Robert
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
No cena dość wysoka , te co kupiłem też są nierdzewne , ale były dużo tańsze jak na razie zdają egzamin zobaczymy później po dłuższej eksploatacji
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Pierwsza mikro awaria - poleciał uszczelniacz przedniego dyfra od strony wałka.
Przy rozbiórce okazało się, że lewy od półosi też zaczął się pocić.
Wymienione 3 - dwa od półosi i jeden od wałka.
Roboty .... dużo - 4h około się zeszło.
Czytając wpisy innych "podobno" da się wymienić uszczelniacz bez demontażu przedniego mostu - odpowiem od razu - nie da się. Trzeba odkręcić most. Przy okazji nowy olej w moście oraz założone nowe BH na tył. Nasmarowane zawieszenie + tulejki od amortyzatorów przednich.
Jeszcze muszę nasmarować tylne
Przy rozbiórce okazało się, że lewy od półosi też zaczął się pocić.
Wymienione 3 - dwa od półosi i jeden od wałka.
Roboty .... dużo - 4h około się zeszło.
Czytając wpisy innych "podobno" da się wymienić uszczelniacz bez demontażu przedniego mostu - odpowiem od razu - nie da się. Trzeba odkręcić most. Przy okazji nowy olej w moście oraz założone nowe BH na tył. Nasmarowane zawieszenie + tulejki od amortyzatorów przednich.
Jeszcze muszę nasmarować tylne
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Da się z czym miałeś problem ?
Ozo Drapers Squad