Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
muszę to zlustrować
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
W kwesti chłodzenia zawsze jest jeszcze jedna opcja...
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
gwarancje mam a to co robię mogę zdemontować bez śladu
ps. z innej beczki ale też z temperatury jaki zamówić czujnik coby pasował chciałbym mieć podgląd temp silnika.
ps. z innej beczki ale też z temperatury jaki zamówić czujnik coby pasował chciałbym mieć podgląd temp silnika.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Jacek jakbyś mógł jeszcze rzucić linkiem gdzie to kupić to byłbym dźwięczny.DKfan pisze:W kwesti chłodzenia zawsze jest jeszcze jedna opcja...
Mariusz jaką masz odległość pomiędzy chłodnicą a siatką? Dzisiaj dotarła do mnie moja z oczkami 3x5mm
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
ok 4 cm będzie chyba a może mniej ? muszę zmierzyć
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Oczywiście Panie CzarkuCj_cezar pisze:Jacek jakbyś mógł jeszcze rzucić linkiem gdzie to kupić to byłbym dźwięczny.DKfan pisze:W kwesti chłodzenia zawsze jest jeszcze jedna opcja...
Mariusz jaką masz odległość pomiędzy chłodnicą a siatką? Dzisiaj dotarła do mnie moja z oczkami 3x5mm
http://allegro.pl/can-am-renegade-outla ... 71299.html
Pompa działa nieźle, na wolnych obrotach niewiele lepiej ale wystarczy niewielkie dodanie gazu, gdy w terenie poruszasz sie kilka km/h i różniece temperatur sięgają 2-3 stopnie w dól (mierzone na głowicy) nawet na chłodnicy zawalonej nasionami jest OK.
Ja używammarioIII pisze:gwarancje mam a to co robię mogę zdemontować bez śladu
ps. z innej beczki ale też z temperatury jaki zamówić czujnik coby pasował chciałbym mieć podgląd temp silnika.
http://szakla4x4.pl/termometry-czujniki ... an-am.html
wkręconego w otwór techniczny na 2 cylindrze w głowicy (u ciebie tez jest bo u Pawła w G2 tam montowaliśmy), mam jeszcze czujnik wkręcany w termostat tylko oczywiście gdzieś mi się zapodział i nie mam jak pokazać, mierzy on wtedy temperaturę wody.
PS ciekawe jak ci bedzie szedl na BH26 ja w tej chwili jeżdżę na Carlisle ACT 26 które waza około 35kg i quad ma niesamowite kopyto, zdarza się ze na zakrętach jak odkręcam manetę przednie koła są w górze i robię zakręt bez udziału kół przednich, trzeba odjąc gazu żeby skręcić
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Dzięki Jacek. Muszę tylko najpierw rozebrać starą pompę. Po Rumunii nie dotknąłem go jeszcze.
A propos taśmy alu, którą montowałem - rozpłynęła się gąbka przy wyższej temp. i odleciała zarówno od siedzenia, jak i silnika.
A propos taśmy alu, którą montowałem - rozpłynęła się gąbka przy wyższej temp. i odleciała zarówno od siedzenia, jak i silnika.
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Dzieki za info zadzialam po urlopie
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Nowy setup przetestowany w warunkach górskich, jest dobrze a konkretnie to wskoczyły dystanse przód i tył po 30 mm na każdy bok no i od tygodnia oponki z fabrycznych 25 na 26 BH z ciśnieniem ok.0,35.
Krótka wersja L jak i rider w mojej skromnej osobie przeszły pierwsze poważniejsze testy w górach, co prawda byłem kilka tyg wcześniej gościnnie u Sławka (jednak tam mielismy inne plany i typ tracków - a było rewelacyjnie), tutaj były już konkretne górki i ruchome kamieniste ścieżki, konary, strumyczki wjazdy/zjazdy z fajnym kątem, jak to kolega podsumował: było prawie jak w Rumunii ,
Niestety fotek z leśnych tracków nie mam praktycznie, bo szkoda nam było czasu na fotografowanie, dzieciaki czekały na nasz powrót... i w zasadzie czasu było mniej niż trwa mecz piłki nożnej
Ale jak pogoda się utrzyma będzie powtórka, co do wrażeń z jazdy Outlander L trzyma się fajnie na stromych zjazdach i podjazdach, choć nie powiem, na polarisie siedziało się jakoś niżej... ale tutaj w odróżnieniu do sportsmana 800 mam do dyspozycji hamowanie silnikiem, bez którego wczoraj byłoby ciężko, mam też większe zaufanie do mocy quada, na podjazdach jest zapas na tyle duży, że pod koniec można było śmiało ujmować gazu... no i w końcu po ok 400 km chyba dotarł się pasek bo przestał pośmierdywać
Kilka razy zahaczyłem spodem o jakiś kamol i to mnie trochę martwi (bez szkód ale..)... brak osłon w górach (z wyjątkiem tyłu gdzie wskoczył 4 elementowy zestaw bo fabryczne nic nie zakrywały) daje się we znaki, chociaż wiem, że niektórzy latają na ori plastikowych i quady żyją
Podstawowy wniosek do którego zaczynam dojrzewać, to to, że jeśli ktoś latał 700-800-tką nie z rodziny BRP a teraz zastanawia nad zakupem niedrogiego outka z silnikiem 500 lub nowszego 570, myślę że nie powinien martwić się o ilość mocy i dynamikę, jest naprawdę b. dobrze a dorzucając do tego rewelacyjne hamowanie silnikiem i w wersji DPS wspomaganie - quad naprawdę daje radę...
Ale jesli ktoś testował outka w wersji 800 lub 1000 i kupuje 500tkę licząc na podobne wrażenia, to uwaga jest "przepaść" z dynamiką jednak 319 kg w G2 na fabrycznym odchudzonym setupie robi swoje a po dołożeniu własnego szpeju kg przybywa a mocy ma jednak 1/3 i 1/2 mniej od mocniejszych braci
cd...
Krótka wersja L jak i rider w mojej skromnej osobie przeszły pierwsze poważniejsze testy w górach, co prawda byłem kilka tyg wcześniej gościnnie u Sławka (jednak tam mielismy inne plany i typ tracków - a było rewelacyjnie), tutaj były już konkretne górki i ruchome kamieniste ścieżki, konary, strumyczki wjazdy/zjazdy z fajnym kątem, jak to kolega podsumował: było prawie jak w Rumunii ,
Niestety fotek z leśnych tracków nie mam praktycznie, bo szkoda nam było czasu na fotografowanie, dzieciaki czekały na nasz powrót... i w zasadzie czasu było mniej niż trwa mecz piłki nożnej
Ale jak pogoda się utrzyma będzie powtórka, co do wrażeń z jazdy Outlander L trzyma się fajnie na stromych zjazdach i podjazdach, choć nie powiem, na polarisie siedziało się jakoś niżej... ale tutaj w odróżnieniu do sportsmana 800 mam do dyspozycji hamowanie silnikiem, bez którego wczoraj byłoby ciężko, mam też większe zaufanie do mocy quada, na podjazdach jest zapas na tyle duży, że pod koniec można było śmiało ujmować gazu... no i w końcu po ok 400 km chyba dotarł się pasek bo przestał pośmierdywać
Kilka razy zahaczyłem spodem o jakiś kamol i to mnie trochę martwi (bez szkód ale..)... brak osłon w górach (z wyjątkiem tyłu gdzie wskoczył 4 elementowy zestaw bo fabryczne nic nie zakrywały) daje się we znaki, chociaż wiem, że niektórzy latają na ori plastikowych i quady żyją
Podstawowy wniosek do którego zaczynam dojrzewać, to to, że jeśli ktoś latał 700-800-tką nie z rodziny BRP a teraz zastanawia nad zakupem niedrogiego outka z silnikiem 500 lub nowszego 570, myślę że nie powinien martwić się o ilość mocy i dynamikę, jest naprawdę b. dobrze a dorzucając do tego rewelacyjne hamowanie silnikiem i w wersji DPS wspomaganie - quad naprawdę daje radę...
Ale jesli ktoś testował outka w wersji 800 lub 1000 i kupuje 500tkę licząc na podobne wrażenia, to uwaga jest "przepaść" z dynamiką jednak 319 kg w G2 na fabrycznym odchudzonym setupie robi swoje a po dołożeniu własnego szpeju kg przybywa a mocy ma jednak 1/3 i 1/2 mniej od mocniejszych braci
cd...
Ostatnio zmieniony pn 14 wrz, 2015 przez marioIII, łącznie zmieniany 8 razy.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Cj_cezar pisze: Mariusz jaką masz odległość pomiędzy chłodnicą a siatką? Dzisiaj dotarła do mnie moja z oczkami 3x5mm
wyszło ostatecznie ok 1-1,5 cm
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG