Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie

Post autor: marioIII » pn 24 sie, 2015

muszę to zlustrować
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie

Post autor: DKfan » pn 24 sie, 2015

W kwesti chłodzenia zawsze jest jeszcze jedna opcja...
Załączniki
DSC_0240.JPG
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie

Post autor: marioIII » pn 24 sie, 2015

gwarancje mam a to co robię mogę zdemontować bez śladu

ps. z innej beczki ale też z temperatury jaki zamówić czujnik coby pasował chciałbym mieć podgląd temp silnika.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
Cj_cezar
Posty: 311
Rejestracja: pt 09 sty, 2015
Quad:: CF Moto 550, Outlander 800
Imię: Cezary

Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie

Post autor: Cj_cezar » pn 24 sie, 2015

DKfan pisze:W kwesti chłodzenia zawsze jest jeszcze jedna opcja...
Jacek jakbyś mógł jeszcze rzucić linkiem gdzie to kupić to byłbym dźwięczny. ;)

Mariusz jaką masz odległość pomiędzy chłodnicą a siatką? Dzisiaj dotarła do mnie moja z oczkami 3x5mm

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie

Post autor: marioIII » pn 24 sie, 2015

ok 4 cm będzie chyba a może mniej ? muszę zmierzyć
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie

Post autor: DKfan » wt 25 sie, 2015

Cj_cezar pisze:
DKfan pisze:W kwesti chłodzenia zawsze jest jeszcze jedna opcja...
Jacek jakbyś mógł jeszcze rzucić linkiem gdzie to kupić to byłbym dźwięczny. ;)

Mariusz jaką masz odległość pomiędzy chłodnicą a siatką? Dzisiaj dotarła do mnie moja z oczkami 3x5mm
Oczywiście Panie Czarku
http://allegro.pl/can-am-renegade-outla ... 71299.html
Pompa działa nieźle, na wolnych obrotach niewiele lepiej ale wystarczy niewielkie dodanie gazu, gdy w terenie poruszasz sie kilka km/h i różniece temperatur sięgają 2-3 stopnie w dól (mierzone na głowicy) nawet na chłodnicy zawalonej nasionami jest OK.
marioIII pisze:gwarancje mam a to co robię mogę zdemontować bez śladu

ps. z innej beczki ale też z temperatury jaki zamówić czujnik coby pasował chciałbym mieć podgląd temp silnika.
Ja używam
http://szakla4x4.pl/termometry-czujniki ... an-am.html
wkręconego w otwór techniczny na 2 cylindrze w głowicy (u ciebie tez jest bo u Pawła w G2 tam montowaliśmy), mam jeszcze czujnik wkręcany w termostat tylko oczywiście gdzieś mi się zapodział i nie mam jak pokazać, mierzy on wtedy temperaturę wody.
PS ciekawe jak ci bedzie szedl na BH26 ja w tej chwili jeżdżę na Carlisle ACT 26 które waza około 35kg i quad ma niesamowite kopyto, zdarza się ze na zakrętach jak odkręcam manetę przednie koła są w górze i robię zakręt bez udziału kół przednich, trzeba odjąc gazu żeby skręcić
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Cj_cezar
Posty: 311
Rejestracja: pt 09 sty, 2015
Quad:: CF Moto 550, Outlander 800
Imię: Cezary

Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie

Post autor: Cj_cezar » wt 25 sie, 2015

Dzięki Jacek. Muszę tylko najpierw rozebrać starą pompę. Po Rumunii nie dotknąłem go jeszcze.

A propos taśmy alu, którą montowałem - rozpłynęła się gąbka przy wyższej temp. i odleciała zarówno od siedzenia, jak i silnika.

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie

Post autor: marioIII » wt 25 sie, 2015

Dzieki za info zadzialam po urlopie
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie

Post autor: marioIII » pn 14 wrz, 2015

Nowy setup przetestowany w warunkach górskich, jest dobrze a konkretnie to wskoczyły dystanse przód i tył po 30 mm na każdy bok no i od tygodnia oponki z fabrycznych 25 na 26 BH z ciśnieniem ok.0,35.
Krótka wersja L jak i rider w mojej skromnej osobie przeszły pierwsze poważniejsze testy w górach, co prawda byłem kilka tyg wcześniej gościnnie u Sławka (jednak tam mielismy inne plany i typ tracków - a było rewelacyjnie), tutaj były już konkretne górki i ruchome kamieniste ścieżki, konary, strumyczki wjazdy/zjazdy z fajnym kątem, jak to kolega podsumował: było prawie jak w Rumunii :D ,

Niestety fotek z leśnych tracków nie mam praktycznie, bo szkoda nam było czasu na fotografowanie, dzieciaki czekały na nasz powrót... i w zasadzie czasu było mniej niż trwa mecz piłki nożnej :(
Ale jak pogoda się utrzyma będzie powtórka, co do wrażeń z jazdy Outlander L trzyma się fajnie na stromych zjazdach i podjazdach, choć nie powiem, na polarisie siedziało się jakoś niżej... ale tutaj w odróżnieniu do sportsmana 800 mam do dyspozycji hamowanie silnikiem, bez którego wczoraj byłoby ciężko, mam też większe zaufanie do mocy quada, na podjazdach jest zapas na tyle duży, że pod koniec można było śmiało ujmować gazu... no i w końcu po ok 400 km chyba dotarł się pasek bo przestał pośmierdywać :mrgreen:

Kilka razy zahaczyłem spodem o jakiś kamol i to mnie trochę martwi (bez szkód ale..)... brak osłon w górach (z wyjątkiem tyłu gdzie wskoczył 4 elementowy zestaw bo fabryczne nic nie zakrywały) daje się we znaki, chociaż wiem, że niektórzy latają na ori plastikowych i quady żyją :D

Podstawowy wniosek do którego zaczynam dojrzewać, to to, że jeśli ktoś latał 700-800-tką nie z rodziny BRP a teraz zastanawia nad zakupem niedrogiego outka z silnikiem 500 lub nowszego 570, myślę że nie powinien martwić się o ilość mocy i dynamikę, jest naprawdę b. dobrze a dorzucając do tego rewelacyjne hamowanie silnikiem i w wersji DPS wspomaganie - quad naprawdę daje radę...

Ale jesli ktoś testował outka w wersji 800 lub 1000 i kupuje 500tkę licząc na podobne wrażenia, to uwaga jest "przepaść" z dynamiką :mrgreen: jednak 319 kg w G2 na fabrycznym odchudzonym setupie robi swoje a po dołożeniu własnego szpeju kg przybywa a mocy ma jednak 1/3 i 1/2 mniej od mocniejszych braci :D

cd...
Załączniki
11998307_1491494997842546_687778144_n.jpg
12026562_1491494961175883_672122252_n.jpg
12023108_1491495024509210_997231036_n.jpg
12007173_1491495094509203_1955766209_n.jpg
20150911_200023.jpg
11898629_1498215737167145_2015777670211469533_n.jpg
Ostatnio zmieniony pn 14 wrz, 2015 przez marioIII, łącznie zmieniany 8 razy.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie

Post autor: marioIII » pn 14 wrz, 2015

Cj_cezar pisze: Mariusz jaką masz odległość pomiędzy chłodnicą a siatką? Dzisiaj dotarła do mnie moja z oczkami 3x5mm

wyszło ostatecznie ok 1-1,5 cm
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”