Atv Swap Warszawa
- Atv SWAP Warszawa
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz 20 lis, 2016
- Quad:: Lucky Star Access cb er5
Re: Atv Swap Warszawa
Quady są zrobione tak jak należy.
Nie jestem osobą która dopiero się uczy robić swapy tylko jestem osobą która potrafi robić swapy tak jak to powinno być zrobione.
Wszystkie spawy wykonuje metodą TIG.
Wszystkie elementy ktore trafią do quada potrzebne do wykonania swapa są przykręcane na uchwytach w odpowiednich dla nich miejscach nie są spawane na stałe.
Elementy mocowania silnika są zrobione z solidnej stali o odpowiedniej grubości materiału by nie było sytuacji tego typu że komuś wypadł silnik z quada podczas jazdy.
Osłona pod silnikem jest przykręcona a nie przyspawana.
Wszystkie elementy które montuje podlegają wymianie od linek po silnik i wszystko mozna odkręcić bez większych problemów.
Hamulce są rozdzielane to norma ponieważ po lewej stronie musi byc sprzęgło.
Tylny zacisk hamulcowy jest zamontowany w oryginalnym mocowaniu.
Dzwignia zmiany biegow jest tak zrobiona by biegi po wykonaniu swapa były tradycyjne czyli 1 na dół reszta w górę lub jak klient chce może być odwrotnie.
Zrobiony jest również ślizg łańcucha by nie było sytuacji że komuś spadnie łańcuch i rozwali kartery silnika.
Dolot jest zrobiony z odpowiedniego do tego materiału a nie z rurek od kibla.
Wszystkie kontolki rownież obrotomierz jest podłączony.
Pod plastikami wszystko wygląda estetycznie, jest malowane pod kolor ramy.
Wszystkie te rozwiązania były już stosowane od pierszego quada którego przerobiłem.
Posiadam fotorelacje z budowy swojego quada .Kazdy klient który przyjedzie biedzie mógł wszystkie te zdjecia zobaczyć.
Posiadam swojego quada którego każdy klient może zbadać swoim wzrokiem w najbardziej szczegółowych miejscach.
Każdego quada którego przerabiam fotografuje w mało dostepnych miejscach dla wzroku by pokazac klientowi jak ma zrobionego quada.
Quadami jeżdżę tylko w terenie bardzo mało asfaltami więc quady są testowane w odpowiednich dla nich warunkach i spisują się bardzo dobrze.
Niebawem w ofercie będzie dostępny silnik honda Cb 500 ponieważ w większości klienci którzy dzwonią chcą bym im przerobił quada na silniku hondy to głównie zasługa nacisku klientów.
Nie jestem osobą która dopiero się uczy robić swapy tylko jestem osobą która potrafi robić swapy tak jak to powinno być zrobione.
Wszystkie spawy wykonuje metodą TIG.
Wszystkie elementy ktore trafią do quada potrzebne do wykonania swapa są przykręcane na uchwytach w odpowiednich dla nich miejscach nie są spawane na stałe.
Elementy mocowania silnika są zrobione z solidnej stali o odpowiedniej grubości materiału by nie było sytuacji tego typu że komuś wypadł silnik z quada podczas jazdy.
Osłona pod silnikem jest przykręcona a nie przyspawana.
Wszystkie elementy które montuje podlegają wymianie od linek po silnik i wszystko mozna odkręcić bez większych problemów.
Hamulce są rozdzielane to norma ponieważ po lewej stronie musi byc sprzęgło.
Tylny zacisk hamulcowy jest zamontowany w oryginalnym mocowaniu.
Dzwignia zmiany biegow jest tak zrobiona by biegi po wykonaniu swapa były tradycyjne czyli 1 na dół reszta w górę lub jak klient chce może być odwrotnie.
Zrobiony jest również ślizg łańcucha by nie było sytuacji że komuś spadnie łańcuch i rozwali kartery silnika.
Dolot jest zrobiony z odpowiedniego do tego materiału a nie z rurek od kibla.
Wszystkie kontolki rownież obrotomierz jest podłączony.
Pod plastikami wszystko wygląda estetycznie, jest malowane pod kolor ramy.
Wszystkie te rozwiązania były już stosowane od pierszego quada którego przerobiłem.
Posiadam fotorelacje z budowy swojego quada .Kazdy klient który przyjedzie biedzie mógł wszystkie te zdjecia zobaczyć.
Posiadam swojego quada którego każdy klient może zbadać swoim wzrokiem w najbardziej szczegółowych miejscach.
Każdego quada którego przerabiam fotografuje w mało dostepnych miejscach dla wzroku by pokazac klientowi jak ma zrobionego quada.
Quadami jeżdżę tylko w terenie bardzo mało asfaltami więc quady są testowane w odpowiednich dla nich warunkach i spisują się bardzo dobrze.
Niebawem w ofercie będzie dostępny silnik honda Cb 500 ponieważ w większości klienci którzy dzwonią chcą bym im przerobił quada na silniku hondy to głównie zasługa nacisku klientów.
Ostatnio zmieniony pn 13 lut, 2017 przez Atv SWAP Warszawa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Atv SWAP Warszawa
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz 20 lis, 2016
- Quad:: Lucky Star Access cb er5
- Atv SWAP Warszawa
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz 20 lis, 2016
- Quad:: Lucky Star Access cb er5
Re: Atv Swap Warszawa
Z jakiego materiału jest połączenie węży z lewej strony?
- Atv SWAP Warszawa
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz 20 lis, 2016
- Quad:: Lucky Star Access cb er5
Re: Atv Swap Warszawa
Z aluminium.
Wiem do czego zmierzasz.
Wiem do czego zmierzasz.
Re: Atv Swap Warszawa
I co w związku z tym do czego zmierzam?
- Ori_2
- Posty: 326
- Rejestracja: pn 04 sty, 2016
- Quad:: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Atv Swap Warszawa
można założyć od razu chłodniczkę na rurę, ładnie zrobione
- Atv SWAP Warszawa
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz 20 lis, 2016
- Quad:: Lucky Star Access cb er5
Re: Atv Swap Warszawa
Dzięki Ori.
Zapewne Onion myślałeś że tam jest rurka stalowa i chciałeś powiedzieć że stal koroduje.
Jak widzisz że coś w tym quadzie jest źle zrobione to napisz nie krępuj się.
Może coś przeoczyłem to odrazu to poprawie by było dobrze.
Zapewne Onion myślałeś że tam jest rurka stalowa i chciałeś powiedzieć że stal koroduje.
Jak widzisz że coś w tym quadzie jest źle zrobione to napisz nie krępuj się.
Może coś przeoczyłem to odrazu to poprawie by było dobrze.
Re: Atv Swap Warszawa
Myślałem że na pewno nie jest za stali Ale chciałem się upewnić
Re: Atv Swap Warszawa
A wiesz skąd dzwonią twoi klienci? Wybierają Cię bo maja bliżej niż do ASG czy wybierają Cię mimo że maja bliżej do ASG? Zacznij używać emotikon lepiej się czyta jak one są