4x4 do 30tyś.
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
Nikt się nie garnie do napisania o Yamaszce G700, a to taki sympatyczny sprzęt. Jest to (wg mnie) optymalne połączenie wygody, dzielności w terenie, łatwości serwisowania i dostępności części.
Zastosowanie elektrycznego wspomagania daje poczucie "lekkości" pojazdu.
Silnik praktycznie niezniszczalny o wystarczającej mocy i momencie. Przekładnia pasowa - czysto mechaniczna, również niezawodna ale sprawna. Sterowana przez kierowcę blokada przedniego dyfra nie sprawia niespodzianek.
G700 weszło do sprzedaży w zeszłym roku. Sztuki obecnie sprzedawane są już pozbawione "chorób wieku dziecięcego".
Zastosowanie elektrycznego wspomagania daje poczucie "lekkości" pojazdu.
Silnik praktycznie niezniszczalny o wystarczającej mocy i momencie. Przekładnia pasowa - czysto mechaniczna, również niezawodna ale sprawna. Sterowana przez kierowcę blokada przedniego dyfra nie sprawia niespodzianek.
G700 weszło do sprzedaży w zeszłym roku. Sztuki obecnie sprzedawane są już pozbawione "chorób wieku dziecięcego".
.:GALEON:.
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
każdy oczekuje od quada czegoś innego każdy jest przecież inny...wiec trudno całkowitemu nowicjuszowi wszystko wytłumaczyć,bez pokazania ,dania możliwości spróbowania... zapraszam więc do siebie do firmy..
wrażenia z jazdy POLARISEM będą nie zapomniane,gwarantuje ,często jest również możliwość porównania z innymi markami..
wrażenia z jazdy POLARISEM będą nie zapomniane,gwarantuje ,często jest również możliwość porównania z innymi markami..
.:GALEON:.
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Witaj Mirku , super , że jesteś.
G7 - został uznany quadem roku 2007 w/g uznanego pisma Quad Magazine.
Sprzęt górnopułkowy , ma olbrzymie grono zwolenników.
Jedyną wadą jaką dostrzegam jest jego "krótkość" co powoduje że pod strome wzniesienia trzeba się mocniej pochylić do przodu. A i rama plus wahacze coś jakby słomkowe , wiąże się to pewnie z lekkością sprzętu , jednak mam wrażenie , że G6 był jakby bardziej pancerny.
Prezzi , napisz coś o wadze Polarisów , jak to się ma w stosunku do konkurencji. Czy "toporność" konstrukcji idzie w parze z wytrzymałością?
G7 - został uznany quadem roku 2007 w/g uznanego pisma Quad Magazine.
Sprzęt górnopułkowy , ma olbrzymie grono zwolenników.
Jedyną wadą jaką dostrzegam jest jego "krótkość" co powoduje że pod strome wzniesienia trzeba się mocniej pochylić do przodu. A i rama plus wahacze coś jakby słomkowe , wiąże się to pewnie z lekkością sprzętu , jednak mam wrażenie , że G6 był jakby bardziej pancerny.
Prezzi , napisz coś o wadze Polarisów , jak to się ma w stosunku do konkurencji. Czy "toporność" konstrukcji idzie w parze z wytrzymałością?
3fun - bo quady są naszą pasją
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
500 ka waga od 316 kg(H.O.) do 324kg(EFI) komfortowy pojazd musi ważyć
jest taki sam duży jak więksi bracia 700 i 800 odpowiednio 339kg i 343kg
jest naprawdę duzy nawet w krótkiej wersii 210cm....
jest naprawde szeroki 122cm
jego atuty są takie źe naprawdę przy tych parametrach trudno go wytrącić z równowagi
"kwadratowy" rozstaw kół i większa masa niż u konkurencji powoduje że jedzie się nim jak cadilacem czy czołgiem LEOPARDEM
to nie jest sprzęt dla przedszkolaków
wytrzymałość ramy czy zawieszeń bez zarzutu podobnie z nadwoziem
jeżeli dba się o serwis .....smarowanie itd nie ma się o co martwić...
wiadomo jeżeli zakłada się większe koła niż standartowe ,będą szybciej zużywały sie elementy zawieszenia czy układu kierowniczego..lub łożyska.....które pasują od volkswagena
jest taki sam duży jak więksi bracia 700 i 800 odpowiednio 339kg i 343kg
jest naprawdę duzy nawet w krótkiej wersii 210cm....
jest naprawde szeroki 122cm
jego atuty są takie źe naprawdę przy tych parametrach trudno go wytrącić z równowagi
"kwadratowy" rozstaw kół i większa masa niż u konkurencji powoduje że jedzie się nim jak cadilacem czy czołgiem LEOPARDEM
to nie jest sprzęt dla przedszkolaków
wytrzymałość ramy czy zawieszeń bez zarzutu podobnie z nadwoziem
jeżeli dba się o serwis .....smarowanie itd nie ma się o co martwić...
wiadomo jeżeli zakłada się większe koła niż standartowe ,będą szybciej zużywały sie elementy zawieszenia czy układu kierowniczego..lub łożyska.....które pasują od volkswagena
.:GALEON:.