4x4 do 30tyś.

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » czw 18 paź, 2007

Prezzi , spokojnie , Polarisy to dobre maszyny , ale nie agituj na siłę tylko napisz o zadach i waletach ... upss wadach i zaletach :)
3fun - bo quady są naszą pasją

iras61
Posty: 1093
Rejestracja: pn 11 gru, 2006
Lokalizacja: stargard szcz.

Post autor: iras61 » czw 18 paź, 2007

święte słowa nic na siłę :lol: bo zniechęcisz ludków :lol:
[size=75]extrema jest dobra na wszystko[/size]

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 18 paź, 2007

nie ma obaw :lol: klienci sami dochodzą do tej samej prawdy :wink:


ps.jeździłem dzisiaj na suzuki kingquadzie :cry: załamka :cry:
.:GALEON:.

Mirek Z
Posty: 144
Rejestracja: czw 18 paź, 2007

Post autor: Mirek Z » czw 18 paź, 2007

Nikt się nie garnie do napisania o Yamaszce G700, a to taki sympatyczny sprzęt. Jest to (wg mnie) optymalne połączenie wygody, dzielności w terenie, łatwości serwisowania i dostępności części.
Zastosowanie elektrycznego wspomagania daje poczucie "lekkości" pojazdu.
Silnik praktycznie niezniszczalny o wystarczającej mocy i momencie. Przekładnia pasowa - czysto mechaniczna, również niezawodna ale sprawna. Sterowana przez kierowcę blokada przedniego dyfra nie sprawia niespodzianek.
G700 weszło do sprzedaży w zeszłym roku. Sztuki obecnie sprzedawane są już pozbawione "chorób wieku dziecięcego".
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 18 paź, 2007

każdy oczekuje od quada czegoś innego :) każdy jest przecież inny...wiec trudno całkowitemu nowicjuszowi wszystko wytłumaczyć,bez pokazania ,dania możliwości spróbowania... zapraszam więc do siebie do firmy..

wrażenia z jazdy POLARISEM będą nie zapomniane,gwarantuje :wink: ,często jest również możliwość porównania z innymi markami..
.:GALEON:.

Mirek Z
Posty: 144
Rejestracja: czw 18 paź, 2007

Post autor: Mirek Z » czw 18 paź, 2007

Nie zapomniane będą również wrażenia z jego serwisowania i oczekiwania na części :cry:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 18 paź, 2007

:? no i proszę nie wierzy w nas :(

a my się tak staramy :|
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » czw 18 paź, 2007

Witaj Mirku , super , że jesteś.
G7 - został uznany quadem roku 2007 w/g uznanego pisma Quad Magazine.
Sprzęt górnopułkowy , ma olbrzymie grono zwolenników.
Jedyną wadą jaką dostrzegam jest jego "krótkość" co powoduje że pod strome wzniesienia trzeba się mocniej pochylić do przodu. A i rama plus wahacze coś jakby słomkowe , wiąże się to pewnie z lekkością sprzętu , jednak mam wrażenie , że G6 był jakby bardziej pancerny.

Prezzi , napisz coś o wadze Polarisów , jak to się ma w stosunku do konkurencji. Czy "toporność" konstrukcji idzie w parze z wytrzymałością?
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 18 paź, 2007

G7 ... wąskość.... :P bardzo wywrotny :wink:

toporność :?: może raczej wielkość :wink:

dziś wśród sportsmanów stał suzuki KQ normalnie (zresztą tak jak honda) to jakiś niedojrzały DZIDZIUŚ :mrgreen: bez urazy do tego inny standad.....
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 18 paź, 2007

500 ka waga od 316 kg(H.O.) do 324kg(EFI) komfortowy pojazd musi ważyć :wink:

jest taki sam duży jak więksi bracia 700 i 800 odpowiednio 339kg i 343kg
:wink:
jest naprawdę duzy nawet w krótkiej wersii :mrgreen: 210cm....
jest naprawde szeroki :mrgreen: 122cm

jego atuty są takie źe naprawdę przy tych parametrach trudno go wytrącić z równowagi

"kwadratowy" rozstaw kół i większa masa niż u konkurencji powoduje że jedzie się nim jak cadilacem czy czołgiem LEOPARDEM :twisted:

to nie jest sprzęt dla przedszkolaków :mrgreen:


wytrzymałość ramy czy zawieszeń bez zarzutu :) podobnie z nadwoziem

jeżeli dba się o serwis .....smarowanie itd nie ma się o co martwić...

wiadomo jeżeli zakłada się większe koła niż standartowe ,będą szybciej zużywały sie elementy zawieszenia czy układu kierowniczego..lub łożyska.....które pasują od volkswagena :P
.:GALEON:.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jakiego quada wybrać...”