cytuję post:
...mój problem polega na tym że cieknie mi z tego olej, dokładnie z pod śruby 28 na obrazku nr 3 podejrzewam że z oringa nr 29
śrubki nr 27 mam dokręcone dosyć mocno, 28 jest w miarę luźna ale skoro jest to "CHAIN TENSIONER" co przetłumaczyłem na "napinacz łańcucha" to na razie nie dokręcam tej śruby na maksa bo nie mam zielonego pojęcia do czego ona jest, nie chce jej też odkręcać bo nie wiem czy wyleje się z tego olej wystrzeli sprężyna itp.
moja wiedza w tematyce silników i mechaniki kończy się mniej więcej zaraz w momencie którym się zaczyna
dlatego proszę o jakieś podpowiedzi czy mogę to odkręcić bez rozbierania połowy silnika i sprawdzić czy oring nie pękł, czy mogę to dokręcić i dokładnie do czego służy ta śruba?
![Obrazek](http://konop.cluster014.ovh.net/temp/1.jpg)
tu w polu 21
![Obrazek](http://konop.cluster014.ovh.net/temp/2.jpg)
a tu w 33
![Obrazek](http://konop.cluster014.ovh.net/temp/3.jpg)