Ledwo 274kg:300kg i wspomaganie panowie bez przesady
wspomaganie w g700
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
nie no... bez paniki panowie, chińczycy zadbają o ciągłe dostawy "odgrzewanych" konstrukcji z minionych lat Hondzi, Yamzy, Kawy czy Suzuki pod dźwięcznymi i swojskimi nazwami Loncina, Bashana czy tam ZsongZsenga itp... (zmieni sie tylko nazwy na plastikach bo i tak produkowane są w tych samych fabrykach co "wielcy przodkowie")
za rozsądne pieniądze rozsądna jakość i prostota konstrukcji
swoją drogą ciekaw jestem do czego to wszystko zdąża, niestety najnowsze wyroby w dziedzinie mechaniki nie grzeszą wysoką jakością i parametrami użytkowymi, mam wrażenie że to wszystko pomału "pada na ryj" :myśl: (nie chodzi wyłącznie o quady)
btw.: jak wygląda takie wspomaganie? (dajcie jakiś link albo zdjęcia??) bo jeżeli to zwykły układ hydrauliczny to na pewno da sie to zregenerować, jest kilka firm w Polsce, dorabiających uszczelnienia i inne elementy wg wzoru i nie kosztuje to makabrycznie dużo...
wiem, bo zajmuje się regeneracjami przy dużych maszynkach i czasami regeneracja to 5-10% ceny nowego elementu (bo dostawcy oryginalnych części szaleją z marżami )
za rozsądne pieniądze rozsądna jakość i prostota konstrukcji
swoją drogą ciekaw jestem do czego to wszystko zdąża, niestety najnowsze wyroby w dziedzinie mechaniki nie grzeszą wysoką jakością i parametrami użytkowymi, mam wrażenie że to wszystko pomału "pada na ryj" :myśl: (nie chodzi wyłącznie o quady)
btw.: jak wygląda takie wspomaganie? (dajcie jakiś link albo zdjęcia??) bo jeżeli to zwykły układ hydrauliczny to na pewno da sie to zregenerować, jest kilka firm w Polsce, dorabiających uszczelnienia i inne elementy wg wzoru i nie kosztuje to makabrycznie dużo...
wiem, bo zajmuje się regeneracjami przy dużych maszynkach i czasami regeneracja to 5-10% ceny nowego elementu (bo dostawcy oryginalnych części szaleją z marżami )
brak filozoficznych podpisów do podziału...
stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700
stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
no OK, elektryczne to znaczy tak elektryczne jak w fiacie punto? czyli elektryczna pompka oleju i hydrauliczny siłownik od wspomagania , czy całkiem elektryczne czyli bezpośrednio silnik elektryczny napędza kolumnę kierowniczą...
w trakcie pisania postu znalazłem sobie już odpowiedzi - gugl jest wielki !! - co prawda jeszcze nie wiem jak dokładnie jest to zbudowane w miśku ale już ogólne pojęcie mam i zasadniczo są już w kraju firmy które to regenerują, tak że spoko, poza tym przeciętna cena nowego wspomagania elektrycznego TRW to 800 pln, KAYABA bedzie pewnie ze dwa razy droższa a że to nowość i jeszcze do QUADA to pewnie ze 3-4 koła trza bedzie dać,
posiadając jakąś średnio zaawansowaną wiedzę techniczną i zdolności mechaniczne pewnie uda się zastosować którąś z standardowych wspomaganych przekładni typu kolumnowego :myśl: w końcu POLAK POTRAFI...
EDIT:
szukałem, szukałem i po 3 godzinach znalazłem
w trakcie pisania postu znalazłem sobie już odpowiedzi - gugl jest wielki !! - co prawda jeszcze nie wiem jak dokładnie jest to zbudowane w miśku ale już ogólne pojęcie mam i zasadniczo są już w kraju firmy które to regenerują, tak że spoko, poza tym przeciętna cena nowego wspomagania elektrycznego TRW to 800 pln, KAYABA bedzie pewnie ze dwa razy droższa a że to nowość i jeszcze do QUADA to pewnie ze 3-4 koła trza bedzie dać,
posiadając jakąś średnio zaawansowaną wiedzę techniczną i zdolności mechaniczne pewnie uda się zastosować którąś z standardowych wspomaganych przekładni typu kolumnowego :myśl: w końcu POLAK POTRAFI...
EDIT:
szukałem, szukałem i po 3 godzinach znalazłem
- Załączniki
-
- grizzlyEPS_bottom2.jpg (13.63 KiB) Przejrzano 2994 razy
-
- grizzly700-eps_270Wide.jpg (11.05 KiB) Przejrzano 2994 razy
brak filozoficznych podpisów do podziału...
stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700
stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700
Ostatnio przejechałem się renegade 800 kolegi i stwierdziłem że chłopak musi się dwa razy więcej namachać niż na przykład na Rinconie.
Jazda była na drodze szutrowej, ale mimo to nie chciało mi się wierzyć jak ciężko jest nim kierować.
Renia była na fabrycznych oponach czyli ITP Holeshot ATR. Nie posądzam te opony za zbyt wielkie opory toczenia, pozostaje układ kierowniczy.
Samo wspomaganie w G700 jest projektowane dla standardowych opon, na pewno producent nie wysilił się na projektowanie tego dla opon o większych rozmiarach.
Co z tego wynika? Lepiej zrobić dobrą konstrukcję układu kierowniczego niż dodawać wspomaganie.
Swoją drogą to znakomity ruch marketingowy z tym wspomaganiem w quadach, ale czy nie lepszym dodatkiem byłaby profesjonalnie zamontowana fabryczna wyciągarka?
Jazda była na drodze szutrowej, ale mimo to nie chciało mi się wierzyć jak ciężko jest nim kierować.
Renia była na fabrycznych oponach czyli ITP Holeshot ATR. Nie posądzam te opony za zbyt wielkie opory toczenia, pozostaje układ kierowniczy.
Samo wspomaganie w G700 jest projektowane dla standardowych opon, na pewno producent nie wysilił się na projektowanie tego dla opon o większych rozmiarach.
Co z tego wynika? Lepiej zrobić dobrą konstrukcję układu kierowniczego niż dodawać wspomaganie.
Swoją drogą to znakomity ruch marketingowy z tym wspomaganiem w quadach, ale czy nie lepszym dodatkiem byłaby profesjonalnie zamontowana fabryczna wyciągarka?
Nie. Fabryczna to nie znaczy, że taka jaką akurat bym chciał, a G700 jest dostępna bez EPS-u więc jest wybór.AtvKamin Swoją drogą to znakomity ruch marketingowy z tym wspomaganiem w quadach, ale czy nie lepszym dodatkiem byłaby profesjonalnie zamontowana fabryczna wyciągarka?
Podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd!
Pozdrawiam Robert
Pozdrawiam Robert
- BadAmstaff
- Posty: 508
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Made in Poland
- Kontakt:
Po pierwsze np. inne firmy takie jak Bombardier,Kawasaki będą wprowadzać wspomaganie, lecz inżynierowie z BRP wycofali pomysł wspomagania ponieważ jeden z kierowców testowych podobnież się zabił przez to. Powodem mogło być nie wyczucie sprzętu.
Do Atvkamin-a jeździłem Renegadem i jest nieporównywalnie lepiej, po przesiadce z Outlandera na Renie poczułem jakbym miał wspomaganie, quad prowadził się lekko zwrotnie i naprawdę nie było problemu z opanowaniem go.
Do Atvkamin-a jeździłem Renegadem i jest nieporównywalnie lepiej, po przesiadce z Outlandera na Renie poczułem jakbym miał wspomaganie, quad prowadził się lekko zwrotnie i naprawdę nie było problemu z opanowaniem go.
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800