wazne pytanie grizzly 700

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly 550/660/700
robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

wazne pytanie grizzly 700

Post autor: robertyamaha » śr 01 kwie, 2009

w modeelu 2007 można było kombinacją przycisków zmienić mape wtrysków na "mniej ekologiczną" i zyskać 15 koni w modelu 2008 i 09 usuneli tą możliwość fajnej modyfikacji, a przynajmniej nie ta kombinacja...


czy ktoś wie czy jest możliwość, moze jest nowa kombinacja, czy zostaje tylko power C.

pozdro

Awatar użytkownika
Strugal
Posty: 1037
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Warszawa Wawer

Post autor: Strugal » śr 01 kwie, 2009

Jakie 15km to niemozliwe ?
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » śr 01 kwie, 2009

strygal TY O TYM NIE WIEDZIAŁEŚ >!>>!!??!! jestem zawiedziony bo mam wrażenie że od internetu nie odchodzisz
przeciez grizly jest juz na rynku tyle lat


instrukcja ponizej

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » śr 01 kwie, 2009

free 16% power increase for 2007 grizzly
For those of you who own a 2007 grizzly 700 efi, there is a way to increase your horsepower by up to 16% by simply reprograming the fuel mapping on the instument pod. I found this information on "atv scene .com" when I was researching information on the new grizzly. The information was provided by a factory Yamaha test rider. There is a video showing him doing drag runs on an eight of a mile strip an getting clocked with a radar gun.
With the the fuel setting at "0" which is the factory setting, he achieves a top speed of 51mph. By changing the fuel setting to the maximum "126", he achieves a top speed of 59 mph. These numbers are achieved with a GYTR yahama exhaust system and a stock air filter. Apparently, the top speed doesn't change due to the fact that there is a built in rev limiter, but you'll get there faster. He mentions that fuel setting between(100-126) it has a tendancy to stall while idling. This is likely due to the fact that the stock air filter doesn't allow enough air in to mix with the heavier fuel load. With an aftermarket air filter, idling and performance should improve. I'm not sure if this could hurt the engine(I doubt it).I personaly have kept mine at "0" until my engine is broken in and I can find an aftermarket air filter. In the video, he beats on his test ride very hard and claims to have
200+ miles on it with no issues. As for Yamaha , I'm speculating that they don't reveal this information due to potential liability issues.

Here is the procedure to change fuel mapping.

1. Key off. Hold " select and reset" and while holding them down, turn the key on. The "dIAG" screen will pop up in 5-10 seconds

2. Press select button to get it to the "Co" screen.

3. Hold " select and reset" again to get the "C1" screen.

4. Press "select and reset" again.

5. Press "select" to raise # and "reset" to lower #.

6.Turn key off to reset new fuel settings.

7.Start quad and drool!

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » śr 01 kwie, 2009

tylko nie 15 km a 16%, ale to i tak dużo, jest dużo bardziej żwawszy na gaz po przemapowaniu, czyli jakies 9 koni a ty masz 2007 ?

ponoć ustawienie pomiędzy 80-100 jest najfajniejsze, idzie łatwo na koło, przy prędkości (oczywiście jak masz jeszcze dobre sprzęgło...)

MaciekP
Posty: 615
Rejestracja: pn 17 paź, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MaciekP » czw 02 kwie, 2009

tylko, żeby to działało musisz zmienić airbox i dac więcej tlenu, czyli K&N czy okno w airboxie.Okno to dodatkowy wpust dla wody. Nie warto dla 15% mocy wiecej. Lepszy efekt dadzą opony typu all-trak, jak ich nie masz.

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » czw 02 kwie, 2009

przy bardzo bogatej mieszance okno airboxie będzie nieodzowne, ale zakrywa się go specjalnym materiałem który przepuszcza powietrze a nie przepuszcza wody więc to nie rzutuje
ale popieram, lepiej nie grzebać za bardzo przy silniku

Awatar użytkownika
Strugal
Posty: 1037
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Warszawa Wawer

Post autor: Strugal » pt 03 kwie, 2009

Ja mam alltracki a mocy i tak brak;d
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]

MaciekP
Posty: 615
Rejestracja: pn 17 paź, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MaciekP » pt 03 kwie, 2009

no to pozostaje dieta 8)

Awatar użytkownika
Strugal
Posty: 1037
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Warszawa Wawer

Post autor: Strugal » pt 03 kwie, 2009

chyba sie nie da :P
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Grizzly 550/660/700”