To proste. Bo psuje zabawę.
Wszystko zależy kto jak jeździ. Dla jednych to plus dla innych minus.
To tak samo jak z tą manetką o której piszesz jaki i z pojedynczą klamką hamulca.
Jednym to pasuje/nie przeszkadza innym nie.
Wg mnie to zwykła głupota. Zaraz w rowerach będą abs-y, systemy awaryjnego hamowania i inne g****.
Gdzie to powinno być to popieram ale czasami ludziom piertoli się w główkach.
Nie mam nic przeciwko temu pod warunkiem, że to opcja - którą jak nie chcesz to nie zamawiasz albo możesz sam zdezaktywować.
A to tylko wyciąganie kasy. Bo kupując canama bez ABS - czyli wersję np Pro masz kaganiec na max 60 km/h. Dlaczego? Przy 50-60 km/h już abs nie jest potrzebny? Każdy opanuje maszynę i uniknie poślizgu?
Kasa, kasa, kasa. 1500 zł wykładasz ekstra i lecisz ile fabryka dała. Durnoty.
To wszystko idzie w kierunku "łatwizny" - coraz mniej liczą się umiejętności kierowcy. W ATV to zły kierunek wg mnie.
Tak to jest jak biurokraci zaczynąją udowadniać że są potrzebni i chcą prostować banany.
Patrzeć tylko jak zaraz będą w quadach ASR, ESP, line assist itd. Na amen - bez możliwości dezaktywacji.
Kupno renegade 570 lub outlander- prosze o opinie
Re: Kupno renegade 570 lub outlander- prosze o opinie
V2.....sound of madness
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Kupno renegade 570 lub outlander- prosze o opinie
Bo nie blokuje kół?Robsson pisze:To proste. Bo psuje zabawę.
Wyjmujesz bezpiecznik i nie maRobsson pisze: Nie mam nic przeciwko temu pod warunkiem, że to opcja - którą jak nie chcesz to nie zamawiasz albo możesz sam zdezaktywować.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Kupno renegade 570 lub outlander- prosze o opinie
Nooo, niektórzy mają z tego dużą frajdęoolsztyniak pisze:Bo nie blokuje kół?Robsson pisze:To proste. Bo psuje zabawę.
Niestety wszystkich głupot nie da się załatwić bezpiecznikiem.oolsztyniak pisze:Wyjmujesz bezpiecznik i nie maRobsson pisze: Nie mam nic przeciwko temu pod warunkiem, że to opcja - którą jak nie chcesz to nie zamawiasz albo możesz sam zdezaktywować.
V2.....sound of madness
Re: Kupno renegade 570 lub outlander- prosze o opinie
Witam,
A czy moglibyście się po raz kolejny wypowiedzieć na temat ABS w ATV?
Jest możliwość wyłączenia? W jakich modelach?
Czy trudno m,wystarczy wyciągnąć bezpiecznik?
Pozdrawiam
A czy moglibyście się po raz kolejny wypowiedzieć na temat ABS w ATV?
Jest możliwość wyłączenia? W jakich modelach?
Czy trudno m,wystarczy wyciągnąć bezpiecznik?
Pozdrawiam
Re: Kupno renegade 570 lub outlander- prosze o opinie
KoJoT problem z ABSem w canamie jest taki że wywalili w tych wersjach viscoloka z przedniego dyfra.
Jest tam zwykła różnicówka.
Możesz wypiąć bezpiecznik odpowiedzialny za ABS ale wtedy będziesz miał po załączeniu przodu napęd 3x4 bez żadnej szpery nawet. Tak jak w każdym innym quadzie z difflockiem bez sztywnego spięcia przodu.
Abs ( w sensie abs a nie btc) w jeździe nie przeszkadza, możesz latać bokami, się ślizgać,kopać rejki czy doły. Ten ABS głównie odpowiada za BTC czyli "symulowanie" napędu 4x4 na przednim dyfrze. Bo to nie jest kontrola trakcji jak w autach że Ci odcina moc na sliskim kole tylko jak to canam nazywa Brake Torque Control czyli taka kontrola momentu na śliskim kole - po zapięci przodu komp bierze sygnał z czujnika abs na przegubie i gdy jedno koło stanie a drugie sie kreci znaczy że trakcja ucieka i przyhamowuje to jedno kręcące się koło żeby moment przekazać na koło stojące/mające lepszą trakcje w tym momencie. W rzeczywistości odpowiada za robienie 3,5x4 bo prawdziwego 4x4 tam nigdy nie ma.
Z tym, że trzeba przy ABSie bezwzględnie zainwestować w opony z dobrą trakcją i da sie wtedy jeżdzić. Choć to niestety nie jest visco.
Ale już chłopaki ogarniają to . Da się wsadzić visco w abs-owy dyfer bez żadnych przeróbek, zdezaktywować ABS i mówią że to hula jak trzeba.
Jest tam zwykła różnicówka.
Możesz wypiąć bezpiecznik odpowiedzialny za ABS ale wtedy będziesz miał po załączeniu przodu napęd 3x4 bez żadnej szpery nawet. Tak jak w każdym innym quadzie z difflockiem bez sztywnego spięcia przodu.
Abs ( w sensie abs a nie btc) w jeździe nie przeszkadza, możesz latać bokami, się ślizgać,kopać rejki czy doły. Ten ABS głównie odpowiada za BTC czyli "symulowanie" napędu 4x4 na przednim dyfrze. Bo to nie jest kontrola trakcji jak w autach że Ci odcina moc na sliskim kole tylko jak to canam nazywa Brake Torque Control czyli taka kontrola momentu na śliskim kole - po zapięci przodu komp bierze sygnał z czujnika abs na przegubie i gdy jedno koło stanie a drugie sie kreci znaczy że trakcja ucieka i przyhamowuje to jedno kręcące się koło żeby moment przekazać na koło stojące/mające lepszą trakcje w tym momencie. W rzeczywistości odpowiada za robienie 3,5x4 bo prawdziwego 4x4 tam nigdy nie ma.
Z tym, że trzeba przy ABSie bezwzględnie zainwestować w opony z dobrą trakcją i da sie wtedy jeżdzić. Choć to niestety nie jest visco.
Ale już chłopaki ogarniają to . Da się wsadzić visco w abs-owy dyfer bez żadnych przeróbek, zdezaktywować ABS i mówią że to hula jak trzeba.
V2.....sound of madness