Ustawienie zaworów w G700

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly 550/660/700
Szymex
Posty: 20
Rejestracja: sob 09 sty, 2010
Lokalizacja: Jabłonka
Kontakt:

Ustawienie zaworów w G700

Post autor: Szymex » wt 19 sty, 2010

Koledzy mam pytanie jak powinny być ustawione zawory w gryzzlaku 700 bo jak ustawiłem tak jak pisze na tej nalepce pod siedzeniem to stukają i niewiem czy to tak ma być?

ZA INFORMACJE Z GÓRY DZIĘKUJE POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

adminGrzegorz: Zmieniłem temat postu z "Pytanie!!!!!!!" na "Ustawienie zaworów w G700".
Ostatnio zmieniony wt 19 sty, 2010 przez Szymex, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » wt 19 sty, 2010

Wg. service manual ssący 0,09-013 mm wydechowy 0,16-0,20 mm
:I love POLARIS:

Szymex
Posty: 20
Rejestracja: sob 09 sty, 2010
Lokalizacja: Jabłonka
Kontakt:

Pytanie!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Szymex » wt 19 sty, 2010

kolego ja mam pomiędzy tym ssący 0,10 wydechowy 0,18 i niewiem co się dzieje.

TO JEST ZLE??????

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » wt 19 sty, 2010

A czy na pewno w dobrej pozycji ustawiałeś zawory i czy na zimnym silniku?
Załączniki
zawory.jpg
:I love POLARIS:

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » wt 19 sty, 2010

Ssący od 0,09 do 0,13 - czyli jest dobrze.
Wydechowy od 0,16 do 0,20 - czyli jest dobrze.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Szymex
Posty: 20
Rejestracja: sob 09 sty, 2010
Lokalizacja: Jabłonka
Kontakt:

szymex

Post autor: Szymex » wt 19 sty, 2010

napewno stał całą noc

MOZE WIECIE CI JEST Z TYM QUADEM!!!!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
kogut
Posty: 357
Rejestracja: sob 12 lip, 2008
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: kogut » wt 19 sty, 2010

jakas lipna benzyna?

Szymex
Posty: 20
Rejestracja: sob 09 sty, 2010
Lokalizacja: Jabłonka
Kontakt:

szymex

Post autor: Szymex » wt 19 sty, 2010

ja tankuje tylko na bliskiej a tam mają chyba dobre paliwo pb95

mariotorpedo
Posty: 133
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mariotorpedo » wt 19 sty, 2010

jak mogę doradzić to ustaw 0.10mm na ssącym i wydechowym..( dopiero co ćwiczyłem zawory w swoich 2 quadach ls250 icobra 220 ) najlepiej obserwuj krzywki i jak tylko się zamknie zawór ustaw luz 0.1 tylko na ścisło szczelinomierz ma wyciągaj, a później obróć silnikiem i tak samo z wydechowym ,jak tylko się zamknie..po regulacji obróć wałem ze dwa razy i sprawdź tak samo czy się nic nie zmieniło (pamiętaj silnikiem obracaj zawsze w jedną stronę ..tak jak pracuje oczywiście) będzie super...ja sam serwisuje swoje pojazdy motory, samochód i quady....i quady(znaczy chińczyki 150-tki) swoich dzieci i wszystko u mnie chodzi zaje..fajnie 8)

Awatar użytkownika
kogut
Posty: 357
Rejestracja: sob 12 lip, 2008
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: kogut » wt 19 sty, 2010

chyba :rotfl:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Grizzly 550/660/700”