Tuning LS

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sasuch
Posty: 67
Rejestracja: czw 30 lis, 2006
Lokalizacja: Warszawa

Tuning LS

Post autor: sasuch » czw 05 mar, 2009

Witam pewnie ten temat był wałkowany wiele razy .
Ale zapytam( mam nadzieję że ktoś uprzejmy pomoże)

Czy ktoś mógłby doradzić co zrobić z wariatorem i jakie zmiany można zrobić w gaźniku.

Chodzi mi o konkretne info:
tzn wiem że można wymienić rolki wariatora ale od czego albo jak je dobrać. ponoć są mocniejsze paski gdzie nabyć jak dobrać.

Gaźnik: wiem ze można zmienić dyszę ale na jaką coś się robi z iglicą, co.


Bardzo bym prosił o pomoc.

Jeżeli w jakiś wątkach te info już było to proszę o linka .

Dzięki pozdrawiam

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » czw 05 mar, 2009

Coś cienki ten serwis w Polsonie, że na tuningu się nie znają :lol: :lol: :lol:
:I love POLARIS:

Awatar użytkownika
chuligan
Posty: 260
Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
Quad:: Lucky Star 250
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa/Kozienice

Post autor: chuligan » czw 05 mar, 2009

Ty sobie Sasuch nie rób jaj, dobra ? :pa pa: . To mniej więcej tak jak tuningować malucha, a i tak rakiety z tego nie zbudujesz :no no no: . Toto do spacerów wokół podwórka służy a nie do ...... zresztą pointę sam możesz dopisać.
Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg

dario
Posty: 2
Rejestracja: wt 24 lut, 2009
Lokalizacja: Polska

Post autor: dario » ndz 10 maja, 2009

witam.Od niedawna jestem użytkownikiem LS 180. Interesuje mnie zwiększenie mocy w nim. z góry dziękuję za zainteresowanie się moją prośbą.

dario
Posty: 2
Rejestracja: wt 24 lut, 2009
Lokalizacja: Polska

Post autor: dario » ndz 10 maja, 2009

tede74, witaj może mi coś doradzisz jak zwiększyć moc w LS 180.Dzięki wielkie. :D

maciek805
Posty: 38
Rejestracja: śr 19 sie, 2009
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: maciek805 » czw 01 paź, 2009

lepsze świece, sportowy wydech, sportowy filtr powietrza, dysze w gażniku i mniejsze zębatki. Przedstawiłem ci mały koszt tych części tuningowych a możesz się spodziewać 15% więcej mocy oraz bez szkody dla silnika. Można również wydać 6 tysięcy ale to ból dla silnika a moc to o 23 konie więcej. Tani koszt czy mały, to jest pytanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”