Tuning LS
Tuning LS
Witam pewnie ten temat był wałkowany wiele razy .
Ale zapytam( mam nadzieję że ktoś uprzejmy pomoże)
Czy ktoś mógłby doradzić co zrobić z wariatorem i jakie zmiany można zrobić w gaźniku.
Chodzi mi o konkretne info:
tzn wiem że można wymienić rolki wariatora ale od czego albo jak je dobrać. ponoć są mocniejsze paski gdzie nabyć jak dobrać.
Gaźnik: wiem ze można zmienić dyszę ale na jaką coś się robi z iglicą, co.
Bardzo bym prosił o pomoc.
Jeżeli w jakiś wątkach te info już było to proszę o linka .
Dzięki pozdrawiam
Ale zapytam( mam nadzieję że ktoś uprzejmy pomoże)
Czy ktoś mógłby doradzić co zrobić z wariatorem i jakie zmiany można zrobić w gaźniku.
Chodzi mi o konkretne info:
tzn wiem że można wymienić rolki wariatora ale od czego albo jak je dobrać. ponoć są mocniejsze paski gdzie nabyć jak dobrać.
Gaźnik: wiem ze można zmienić dyszę ale na jaką coś się robi z iglicą, co.
Bardzo bym prosił o pomoc.
Jeżeli w jakiś wątkach te info już było to proszę o linka .
Dzięki pozdrawiam
lepsze świece, sportowy wydech, sportowy filtr powietrza, dysze w gażniku i mniejsze zębatki. Przedstawiłem ci mały koszt tych części tuningowych a możesz się spodziewać 15% więcej mocy oraz bez szkody dla silnika. Można również wydać 6 tysięcy ale to ból dla silnika a moc to o 23 konie więcej. Tani koszt czy mały, to jest pytanie.