Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Awatar użytkownika
drx7
Posty: 44
Rejestracja: czw 26 sie, 2010
Quad:: CF MOTO 500 LONG 2008r
Imię: Darek
Lokalizacja: opole

Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!

Post autor: drx7 » pt 04 lut, 2011

Witam i proszę o pomoc ponieważ chcę kupić ltz 400 lub arctic cat w sumie mają ten sam silnik ale chodzi mi czy jest on bezobsługowy czy taki jak w full crossach?
że trzeba wymieniać tłok co ileś motogodzin.. Bo wiem że są silniki o niskim skoku tłoka i w nich się wymienia chyba co 100 motogodzin
Pomóżcie PLS
Ostatnio zmieniony pt 04 lut, 2011 przez drx7, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Re: Suzuki LTZ 400 BEZOBSŁUGOWY???

Post autor: Ruszko » pt 04 lut, 2011

LTZ 400 - KFX 400 - DVX 400 - to to samo.

Czy bezobsługowy? Nie, napewno bardziej trzeba dbać o niego jak o LS'a. LTZ'a to wyczynowy sprzęt i tego się trzymajmy. Silnik jest wytrzymały - ten sam montuje się w DRZ 400. Z tych wyczynowych na pewno najmniej awaryjny.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Awatar użytkownika
drx7
Posty: 44
Rejestracja: czw 26 sie, 2010
Quad:: CF MOTO 500 LONG 2008r
Imię: Darek
Lokalizacja: opole

Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!

Post autor: drx7 » pt 04 lut, 2011

ja wiem że trzeba bardziej dbać o taki silnik tym bardziej że to wyczynowy sprzęt i trzeba o niego dbać dlatego sprzedaję SP250 i chcę kupić LTZ 400 lub DVX 400... ale powiedz mi czy ten silnik potrzebuje wymiany tłoka co 100 moto godzin?

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!

Post autor: Ruszko » sob 05 lut, 2011

Nie, nie potrzebuje.
Przed zakupem quada wrzuć go na serwis niech rozbiorą Ci silnik - jak wyjdzie, że cylinder i tłok, zawory ok to wymień od razu pierścienie i łańcuszek rozrządu, a nawet zawory(2 ssące z reguły, bo wydechowe się nie podpierają). Mały koszt, a silnik zrobiony. Dojdzie Ci jeszcze 200zł uszczelki, ale to i tak musisz kupić i tak.
Dodatkowo jak coś wyjdzie w serwisie możesz pomęczyć sprzedawce o obniżenie ceny.

Ja swoją sukę tak zrobiłem i śmigam bezawaryjnie.
A kupiłem za taką cene, że po całym tamtym sezonie mogę na niej zarobić z 2 tyś jeszcze...
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Awatar użytkownika
drx7
Posty: 44
Rejestracja: czw 26 sie, 2010
Quad:: CF MOTO 500 LONG 2008r
Imię: Darek
Lokalizacja: opole

Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!

Post autor: drx7 » sob 05 lut, 2011

Dzieki serdeczne jak sprzedam LSa biore LTZa :)

gryzon
Posty: 4
Rejestracja: ndz 06 lut, 2011
Quad:: yamaha gryzzly
Imię: michał

Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!

Post autor: gryzon » ndz 06 lut, 2011

ja miałem ltz te silniki mają cylindry z nikasilu robiłem remont bo stukał mi korbowód przy okazji wymieniłem tłok ale fachowcy od remontów takich sprzętów mówili że niema konieczności a silnik nigdy wcześniej nie był remontowany nikasil nie miał żadnego zużycia a wcale mu nie żałowałem po poligonie.Po tym remoncie wcale nie przybyło mocy było tak samo jak i przed remontem.Nie miałem żadnych problemów z silnikiem i zawieszeniem, jedyny problem to w czasie mycia jak woda dostała się do fajki i wtedy przerywał,ale wystarczyło ją zdjąć i chwilę odczekać, świeca wysychała i problem znikał.Ogółem silnik bardzo udany żadnych problemów ze skrzynią, a przy kupnie zwrócić uwagę na korbowód czy nie stuka najlepiej sprawdzić to na trzecim biegu jak równo się jedzie nie przyśpiesza ani nie zwalnia to wtedy będzie słychać wyraźny metaliczny stuk w moim to stukało i stwierdzono uszkodzony korbowód.A po wymianie nie było tego objawu.Koszt naprawy korbowodu t około 2,5 tys.zł. chyba, że ktoś to sam sobie zrobi to koszt zmniejsza się o 1000-1500 zł.

Awatar użytkownika
drx7
Posty: 44
Rejestracja: czw 26 sie, 2010
Quad:: CF MOTO 500 LONG 2008r
Imię: Darek
Lokalizacja: opole

Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!

Post autor: drx7 » sob 12 lut, 2011

Panowie a co sądzicie o raptorze 350 ??

Awatar użytkownika
drx7
Posty: 44
Rejestracja: czw 26 sie, 2010
Quad:: CF MOTO 500 LONG 2008r
Imię: Darek
Lokalizacja: opole

Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!

Post autor: drx7 » sob 12 lut, 2011

powiem tak mam +/- 8000zł i chce coś fajnego do rejestracji

SmX
Posty: 25
Rejestracja: wt 18 sty, 2011
Quad:: Rinkon 680 & KTM SX 520 supermoto
Imię: Zbyszek
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!

Post autor: SmX » sob 12 lut, 2011

odnośnie ltz miałem drz supermoto bardzo przyjemny wybaczający błędy silnik naprawde udana konstrukcja ! gdybym ja miał teraz kupować sporta był by to ltz :)

gryzon
Posty: 4
Rejestracja: ndz 06 lut, 2011
Quad:: yamaha gryzzly
Imię: michał

Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!

Post autor: gryzon » sob 12 lut, 2011

za 8 tyś ja stawiał bym na ltz prosty silnik ma wsteczny tłoka nie trzeba wymieniać 100 mg tanie i dostępne części sprzęt zrywny jak latałem z raptorami ltr 450 wcale nie odstawałem od reszty

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”