Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!
- drx7
- Posty: 44
- Rejestracja: czw 26 sie, 2010
- Quad:: CF MOTO 500 LONG 2008r
- Imię: Darek
- Lokalizacja: opole
Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!
Witam i proszę o pomoc ponieważ chcę kupić ltz 400 lub arctic cat w sumie mają ten sam silnik ale chodzi mi czy jest on bezobsługowy czy taki jak w full crossach?
że trzeba wymieniać tłok co ileś motogodzin.. Bo wiem że są silniki o niskim skoku tłoka i w nich się wymienia chyba co 100 motogodzin
Pomóżcie PLS
że trzeba wymieniać tłok co ileś motogodzin.. Bo wiem że są silniki o niskim skoku tłoka i w nich się wymienia chyba co 100 motogodzin
Pomóżcie PLS
Ostatnio zmieniony pt 04 lut, 2011 przez drx7, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
Re: Suzuki LTZ 400 BEZOBSŁUGOWY???
LTZ 400 - KFX 400 - DVX 400 - to to samo.
Czy bezobsługowy? Nie, napewno bardziej trzeba dbać o niego jak o LS'a. LTZ'a to wyczynowy sprzęt i tego się trzymajmy. Silnik jest wytrzymały - ten sam montuje się w DRZ 400. Z tych wyczynowych na pewno najmniej awaryjny.
Czy bezobsługowy? Nie, napewno bardziej trzeba dbać o niego jak o LS'a. LTZ'a to wyczynowy sprzęt i tego się trzymajmy. Silnik jest wytrzymały - ten sam montuje się w DRZ 400. Z tych wyczynowych na pewno najmniej awaryjny.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
- drx7
- Posty: 44
- Rejestracja: czw 26 sie, 2010
- Quad:: CF MOTO 500 LONG 2008r
- Imię: Darek
- Lokalizacja: opole
Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!
ja wiem że trzeba bardziej dbać o taki silnik tym bardziej że to wyczynowy sprzęt i trzeba o niego dbać dlatego sprzedaję SP250 i chcę kupić LTZ 400 lub DVX 400... ale powiedz mi czy ten silnik potrzebuje wymiany tłoka co 100 moto godzin?
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!
Nie, nie potrzebuje.
Przed zakupem quada wrzuć go na serwis niech rozbiorą Ci silnik - jak wyjdzie, że cylinder i tłok, zawory ok to wymień od razu pierścienie i łańcuszek rozrządu, a nawet zawory(2 ssące z reguły, bo wydechowe się nie podpierają). Mały koszt, a silnik zrobiony. Dojdzie Ci jeszcze 200zł uszczelki, ale to i tak musisz kupić i tak.
Dodatkowo jak coś wyjdzie w serwisie możesz pomęczyć sprzedawce o obniżenie ceny.
Ja swoją sukę tak zrobiłem i śmigam bezawaryjnie.
A kupiłem za taką cene, że po całym tamtym sezonie mogę na niej zarobić z 2 tyś jeszcze...
Przed zakupem quada wrzuć go na serwis niech rozbiorą Ci silnik - jak wyjdzie, że cylinder i tłok, zawory ok to wymień od razu pierścienie i łańcuszek rozrządu, a nawet zawory(2 ssące z reguły, bo wydechowe się nie podpierają). Mały koszt, a silnik zrobiony. Dojdzie Ci jeszcze 200zł uszczelki, ale to i tak musisz kupić i tak.
Dodatkowo jak coś wyjdzie w serwisie możesz pomęczyć sprzedawce o obniżenie ceny.
Ja swoją sukę tak zrobiłem i śmigam bezawaryjnie.
A kupiłem za taką cene, że po całym tamtym sezonie mogę na niej zarobić z 2 tyś jeszcze...
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
- drx7
- Posty: 44
- Rejestracja: czw 26 sie, 2010
- Quad:: CF MOTO 500 LONG 2008r
- Imię: Darek
- Lokalizacja: opole
Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!
Dzieki serdeczne jak sprzedam LSa biore LTZa
Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!
ja miałem ltz te silniki mają cylindry z nikasilu robiłem remont bo stukał mi korbowód przy okazji wymieniłem tłok ale fachowcy od remontów takich sprzętów mówili że niema konieczności a silnik nigdy wcześniej nie był remontowany nikasil nie miał żadnego zużycia a wcale mu nie żałowałem po poligonie.Po tym remoncie wcale nie przybyło mocy było tak samo jak i przed remontem.Nie miałem żadnych problemów z silnikiem i zawieszeniem, jedyny problem to w czasie mycia jak woda dostała się do fajki i wtedy przerywał,ale wystarczyło ją zdjąć i chwilę odczekać, świeca wysychała i problem znikał.Ogółem silnik bardzo udany żadnych problemów ze skrzynią, a przy kupnie zwrócić uwagę na korbowód czy nie stuka najlepiej sprawdzić to na trzecim biegu jak równo się jedzie nie przyśpiesza ani nie zwalnia to wtedy będzie słychać wyraźny metaliczny stuk w moim to stukało i stwierdzono uszkodzony korbowód.A po wymianie nie było tego objawu.Koszt naprawy korbowodu t około 2,5 tys.zł. chyba, że ktoś to sam sobie zrobi to koszt zmniejsza się o 1000-1500 zł.
- drx7
- Posty: 44
- Rejestracja: czw 26 sie, 2010
- Quad:: CF MOTO 500 LONG 2008r
- Imię: Darek
- Lokalizacja: opole
Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!
Panowie a co sądzicie o raptorze 350 ??
- drx7
- Posty: 44
- Rejestracja: czw 26 sie, 2010
- Quad:: CF MOTO 500 LONG 2008r
- Imię: Darek
- Lokalizacja: opole
Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!
powiem tak mam +/- 8000zł i chce coś fajnego do rejestracji
-
- Posty: 25
- Rejestracja: wt 18 sty, 2011
- Quad:: Rinkon 680 & KTM SX 520 supermoto
- Imię: Zbyszek
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!
odnośnie ltz miałem drz supermoto bardzo przyjemny wybaczający błędy silnik naprawde udana konstrukcja ! gdybym ja miał teraz kupować sporta był by to ltz
Re: Silnik Suzuki LTZ 400 POMOCY!!!
za 8 tyś ja stawiał bym na ltz prosty silnik ma wsteczny tłoka nie trzeba wymieniać 100 mg tanie i dostępne części sprzęt zrywny jak latałem z raptorami ltr 450 wcale nie odstawałem od reszty