Cel : przygotować go do kwietnia tak aby ukończył MT Rally i to najlepiej w klasie Sport czyli przeprawowej. jak się nie uda jadę Rinconem

Fotka fabrycznego xxc outa 800r :


Out xxc powstał na bazie renegade ale buda została przeniesiona z Outlandera. i tak otrzymaliśmy zabudowaną renię:) Z ciekawostek xxc posiada wspomaganie kierownicy DPS z podwójną regulacją , felgi z beadlockiem - zapobiegające zsunięciu opony podczas jazdy :

posiada też amortyzatory gazowe kayaba. reszta jest już podobna do innych modeli tej marki z tych roczników 2010-2011.
Dotychczas założyłem jedyne słuszne dystanse , w których szpoilki sie nie urywają - przód + 3 cm i tył plus 4,5 cm. Poszerzają one znacznie quada dzięki czemu jazda odbywa się duzo bardziej stabilnie:

założyłem również poszerzenia błotników z przodu jak i z tyłu - dzięki nim quad nie chlapie tak mocno a mając na uwadze założone poszerzenia nawet obowiązkowe:
bez :


i z :


wymieniłem również opony z fabrycznych itp na alltraki 25", niestety felgi z beadlockiem są trudne do obsługi gdyż opona jest potocznie mówiąc przykręcana do felgi na stałe .... robi się to tymi śrubkami :

alltrak :

i oryginał ITP:

założyłem też tylny zderzak żeby zabezpieczył mi tył quada
teraz plan :
osłony spodu - fakt on coś tam ma ale są nie pełne i jakoś im nie ufam i muszę założyć coś bardziej sprawdzonego
wyciągarka superwinch - ciekawe czy się zmieści i gdzie założe przekaźnik i na jakiej płycie w końcu zdecyduje się na montaż? problematyczne jest tez prowadzenie z niej liny poprzez ten lanserski przedni bumper
przerobienie airboxa na taki co by wyżej zasysał powietrze
przerobienie wylotu ze skrzyni cvt na taki z modelu XMR i doprowadzenie go w okolice licznika
założenie czujników temperatury cieczy i paska
założenie in line coolerów - czyli dodatkowych chłodniczek
montaż oświetlenia LED obecnie mam lampę z Rincona ale trzeba wymyśleć coś na stałe i piekielnie mocnego - już mam pomysł, w subie wychodzi mi aż 120 w mocy i ponad 12.000 lumenów. tylko czy prądnica podoła ?
założenie uchwytu tylnego do haka - co by można było linę podpiąć
podłączenie roadbooka i metromierza na jakiś szybki system wypinania
skonstruowanie uchwytu do nich - lekkiego i trwałego lub skorzystanie z ram - mount-a
wymiana oryginalnego filtra powietrza na twin air-a
i w końcu pełny przegląd, wszystkie oleje, zawory i inne tam takie - wymagane codzienną obsługą
regulacja zawieszenia pod swoje potrzeby i prześwitu
ech trochę się nazbierało...
i jeszcze dodatkowy zbiornik paliwa z elektryczną pompką bo obecny jest żenująco mały...
no i wychodzi, że z robotą nie ma co czekać...