Szarpak - konstrukcja z piekła
Szarpak - konstrukcja z piekła
Padł mi starter, albo raczej przekaźnik. Chciałem odpalić szarpakiem w cf moto 500ale , że materiały użyte do konstrukcji są z g**** tj. linka to urwała się prawie od razu.
Rozebrałem to draństwo, wyjąłem linkę i założyłem nową. Teraz myk jaki patent jest na umieszczenie sprężyny na swoim miejscu już x godzinę próbuję i musi być jakiś patent. Przecież w końcu sprzedają zestawy naprawcze więc musi coś takiego być.
HELP bo zaraz zwariuję.
Rozebrałem to draństwo, wyjąłem linkę i założyłem nową. Teraz myk jaki patent jest na umieszczenie sprężyny na swoim miejscu już x godzinę próbuję i musi być jakiś patent. Przecież w końcu sprzedają zestawy naprawcze więc musi coś takiego być.
HELP bo zaraz zwariuję.
Re: Szarpak - konstrukcja z piekła
Czyli d*** nikt nie miał takiego problemu? nie ma opcji nałożenia sprężyny a osobom którym się niby udało wciskając bez "patentu" na żywca to chyba czary albo łgarstwo. Kilka osób próbowało a w serwisie powiedzieli że to jednorazówka za 400 stówki to demontuję na stałe i chrzanić to
oto jedyna prawidłowa metoda chyba zakładania sprężyny -
https://www.youtube.com/watch?v=qTcL3_3leTk
tylko rzeczywiście trzeba uważać trytka mała nie wytrzymała naprężenia i teraz mam sznita na łapie. A serwis to kozia d***, skoro twierdzą, że jednorazówka i chcieli wcisnąć nowy szarpak .
oto jedyna prawidłowa metoda chyba zakładania sprężyny -
https://www.youtube.com/watch?v=qTcL3_3leTk
tylko rzeczywiście trzeba uważać trytka mała nie wytrzymała naprężenia i teraz mam sznita na łapie. A serwis to kozia d***, skoro twierdzą, że jednorazówka i chcieli wcisnąć nowy szarpak .
- Ranid
- Posty: 196
- Rejestracja: sob 24 sie, 2013
- Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna
Re: Szarpak - konstrukcja z piekła
Kolego bo trzeba wiedzieć jak zapalać szarpakiem - stajesz na stopniu i wolno ciągniesz za szarpak aż tłok przejdzie o jeden skok [silnik zawsze staje na sprężaniu]i ciężko jest przełamać sprężanie wracasz szarpakiem spowrotem i wtedy pociągasz.Skok linki nie może być duży jakieś 30-40 cm.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Szarpak - konstrukcja z piekła
Ja urwałem w 500 linkę ale jakoś udało się to poskładać do kupy i działało.
Poza tym jak padł stycznik trzeba było palić na krótko
Poza tym jak padł stycznik trzeba było palić na krótko
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Szarpak - konstrukcja z piekła
heh, bez obaw wiem jak odpalać z szarpaka quda, linka z g**** uwierz, widziałem włókna a że mam do czynienia z linami, tudzież wspinaczką tak to g**** . Rocznik 2014, uważam nadal, że to udany egzemplarz. Bo na to co przejeździłem względem tego co się zepsuło to mniej niż nic. Jak już wiele razy wspomniałem głównie z gryzlakami pomykam i te padają w porównaniu do cfki jak muchy. No ale nowsze modele to już nie tak kolorowo, jest taki jeden i w sumie masakra.Ranid pisze:Kolego bo trzeba wiedzieć jak zapalać szarpakiem - stajesz na stopniu i wolno ciągniesz za szarpak aż tłok przejdzie o jeden skok [silnik zawsze staje na sprężaniu]i ciężko jest przełamać sprężanie wracasz szarpakiem spowrotem i wtedy pociągasz.Skok linki nie może być duży jakieś 30-40 cm.
Olsztyniak - głupia ja! nie sprawdziłem na krótko, qwa taka podstawa .
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Szarpak - konstrukcja z piekła
znałem takich co za te słowa byliby gotowi Cię powiesić na suchej gałęziatomboy pisze:Jak już wiele razy wspomniałem głównie z gryzlakami pomykam i te padają w porównaniu do cfki jak muchy.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Szarpak - konstrukcja z piekła
No to szacun kolego.
A konkretnie w jakich sytuacjach padają gryzlaki? Mógłbyś przybliżyć konkrety?
To fundamentalne i zaje..ście ważne pytanie bo możliwe, że właśnie wywracasz wszystko w ATV do góry kołami
Bo wg mnie to co tu wypisujesz to zwykła herezja godna potępienia i spalenia Ciebie na stosie (powieszenie za to jest zbyt łagodną karą - chyba że za torbę ), ale może się nie znam. Dlatego pytam.
A konkretnie w jakich sytuacjach padają gryzlaki? Mógłbyś przybliżyć konkrety?
To fundamentalne i zaje..ście ważne pytanie bo możliwe, że właśnie wywracasz wszystko w ATV do góry kołami
Bo wg mnie to co tu wypisujesz to zwykła herezja godna potępienia i spalenia Ciebie na stosie (powieszenie za to jest zbyt łagodną karą - chyba że za torbę ), ale może się nie znam. Dlatego pytam.
V2.....sound of madness
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Szarpak - konstrukcja z piekła
Znam takie grizli 110 albo 250 I to pewnie o te chodzi, albo bombardiery 200.