SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Zablokowany
Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ikar » wt 07 paź, 2014

Jak lubicie maratony to dlaczego nie wybierzecie się na Żubra albo na Wschód zachód w przyszłym roku ? Oba po 800 i 1200 km. Trasta stricte cross country, mało wody brak przepraw ośki przejeżdżają. Wpisowe też niewielkie - chciałbym Marcinie zobaczyć jak sobie te Twoje sprzęty radzą na prawdziwym rajdzie.

P.S. Co do tego porównania bashana z LTR to myślę że bashan by godziny po torze nie pojeździł zwłaszcza z zawodowcem na grzbiecie. Wiadomo jednak o co chodzi i to jest całkowita prawda że nie moc silnika acz technika ...
Ozo Drapers Squad

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » śr 08 paź, 2014

własnie o tym mówię technika ,doświadczenie i trening z grubsza wychwyciłeś o co mi chodziło ale nadal nie możecie zatrybic że lucek z silnikiem od cb nie jest na tor a ciagle go próbujecie porównywać z wyczynówkami lucek z tym silnikiem jest dla ludzi którzy nie chcą jeździc po torach tylko tak jak ja :) czyli w terenie nie radzi sobie źle na asfalcie radzi sobie wysmienicie w zasadzie 99% to lucki zarejestrowane gdzie mozna poruszać się wszędzie koszt takiego lucka z całym zabiegiem jest nie porównywalnie niższy niż np. raptor 700 którego ciągle przyrównuje bo miałem i lucek mi go zastąpił w 150 % części do lucka o niebo tańsze a silnik od cb ?? sam wiesz co to za silnik nie muszę go przedctawiać więc jeśli ktoś nie chce jeździć typowo po torze albo typowo przeprawowo tylko tak jak ja na filmikach to quad spisuję sie rewelacyjnie i skończmy porównywania jest to marka sama w sobie nie można jej z niczym porównywać ;)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ikar » śr 08 paź, 2014

Ja doskonale wiem o co Ci chodzi ale mam wrażenie ze Ty jeszcze nie zatrybiles o co mnie chodzi z cross country.Na tor cię nie wysyłam bo nie ma to żadnego sensu tak jak w moim przypadku. Ja mówię o maratonie - 700 km jazdy po szutrze wiec teren odpowiedni dla Waszych maszyn.
Ozo Drapers Squad

Gratiz
Posty: 24
Rejestracja: sob 04 paź, 2014
Quad:: Access SP450 (CB500)
Imię: Piotr
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Gratiz » śr 08 paź, 2014

Ikar ale co Ty chcesz sprawdzić? czy silnik od CB da radę na takiej trasie? ten silnik po 50tyś km wykazuje dopiero minimalne zużycie, więc myślę, że spokojnie pokona taki dystans. Mam wrażenie, że zupełnie niepotrzebnie zaczynasz sporne tematy. Wiesz jeśli mnie by było stać na raptora i jego utrzymanie to pewnie bym takim jeździł, ale ponieważ fundusze nie pozwalają to ciesze się tym co mam, a to, że Marcin "usprawnia nasze maszynki" to akurat według mnie dobre rozwiązanie z którego kto nie chce ten nie korzysta. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ikar » śr 08 paź, 2014

Nie kolego ja chcę się dowiedzieć co ten lucek ma w czym jest lepszy od raptora ltzta trxa kfxa i innych sportowych maszyn. Bo to, że mniej pali, że rzadsze remonty, a dodatkowo olej co 10000km to do mnie w ogóle nie przemawia :) Sprzęt jest zachwalany - ma super moc, jest mało awaryjny och ah i eh. A ja mówię OKEJ masz fajny sprzęt, wyjdź do ludzi i pokaż się na rajdzie ba maratonie, a więc trasie pod którą stricte została ta maszyna stworzona.

Absolutnie nie chodzi mi o silnik bo ten silniczek to ja dobrze znam i wiem doskonale co potrafi, mnie chodzi o konstrukcję Marcina która jest wychwalana pod niebiosa, bo nie oszukujmy się 200 km dookoła komina to przejedzie każdy zadbany sprzęt, problemy wychodzą dopiero przy dłuższych traskach. Ja też się cieszę że macie alternatywę, cały czas mam jednak pretensje o to że Marcin tutaj obecny zareklamował swój produkt na forum publicznym, które wbrew pozorom do tego nie służy. Ale o to już kłótnie były, a mnie nie chcę się w kółko wałkować tego samego tematu.

Podsumowując w kilku słowach : Lucka z silnikiem od Hani 500 widziałem na zdjęciach na filmikach, ale ja bym chciał zobaczyć obiektywny test na rajdzie tam gdzie nie ma jak oszukać gdzie nie ma jak wyciąć filmiku itp itd. No i nie piszcie mi proszę, że nie na takie tereny ten quad został stworzony, jak chciałbym mieć quada na asfalt to kupiłbym moto.
Ozo Drapers Squad

Gratiz
Posty: 24
Rejestracja: sob 04 paź, 2014
Quad:: Access SP450 (CB500)
Imię: Piotr
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Gratiz » śr 08 paź, 2014

Myślę, że z cross country spokojnie sobie poradzi, z resztą Ikar, jeśli zdjęcia i filmy Ci nie wystarczają, to umów się z kimś z "naszych" i zobaczysz sprzęt na żywo, Marcin przerobił już kilka maszyn więc ma jakieś doświadczenie, potwierdzone przez kolejne zadowolone osoby. Ja bardzo chętnie, jeśli będę miał możliwość to przetestuję swojego lucka na takiej trasie, bo na prawde nie mamy się czego wstydzić

Emhyr
Posty: 48
Rejestracja: pt 22 paź, 2010
Quad:: Banshee03 3502T

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Emhyr » śr 08 paź, 2014

ja się ciągle zastanawiam dlaczego akurat pakować to do ls'a? jest sporo innych quadów które można kupić dość tanio i zmienić w nich silnik, za 8tysi bez większego problemu kupisz trx450 na chodzie, silnik sprzedasz i kupisz cb500 i już masz dość sensowny sprzęt z w miarę dobrym zawieszeniem

Gratiz
Posty: 24
Rejestracja: sob 04 paź, 2014
Quad:: Access SP450 (CB500)
Imię: Piotr
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Gratiz » śr 08 paź, 2014

Ja swoją 450tkę kupiłem bardzo tanio, nie będe mówił nawet o kwocie, bo niektórzy by nie uwierzyli. W 450 zawieszenie mam gwint w gazie, spisuje się jak dla mnie bardzo fajnie, konstrukcyjnie zawias bliźniaczy z ltz-em, więc i właściwości jezdne bardzo fajne (to oczywiście moje zdanie). Druga sprawa że Marcin zna już ramę w ls-ach na pamięć i wie jak to zmontować żeby wytrzymała, a TRX-a by musiał "konstruować na nowo", wiesz można zrobić wszystko, ale rzadko kto przerobił ponad 20 maszyn i nikt nie narzeka na problemy z ramą. Nie wiem dlaczego tak na niego najeżdżacie - przerobił, sprawdził, zbudował kilka i się tym zajął, ja chyle mu czoła, fajny sposób na życie, a przy okazji stworzył dużą grupę ciekawych ludzi, którzy mają okazję pojeździć nie koniecznie zawodowo na swoich maszynach, w fajnej atmosferze

Awatar użytkownika
trauma
Posty: 248
Rejestracja: wt 09 wrz, 2014
Quad:: LS 500
Imię: Dawid
Lokalizacja: Lublin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: trauma » śr 08 paź, 2014

Wydaje mi się ,że również dość istotną kwestią dlaczego padło na LS'a to ,to iż większość posiada homologację czego nie można powiedzieć o TRX, LTZ, KFX itp. Jednak jest to mega ważna kwestia nawet w sprzęcie ,który jest przeznaczony w teren. Miałem LS'a z homologacją jak i TRX'a bez homologacji. I z pełną świadomością tego ,że w LS jest trochę inna charakterystyka zawieszenia niż w TRX podjąłem decyzję o powrocie na LS'a bo wg mnie jest to fajna opcja dla osób ,które nie koniecznie chcą mega ostro upalać na torze ,a lubią wyjechać sobie quadem na luźną przejażdżkę po lesie, polatać trochę bokiem ,a przy tym bez stresowo móc poruszać się po drogach publicznych. Nie każdy ma aspiracje do tego by jeździć w zawodach czy brać udział w rajdach. Nie muszę nic nikomu udowadniać bo quad ma sprawiać przyjemność z jazdy przede wszystkim jeźdźcy bo chyba do tego został stworzony?

ma-wi
Posty: 45
Rejestracja: pn 06 sie, 2012
Quad:: Był LS-250,jest KFX 700
Imię: Maciek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ma-wi » śr 08 paź, 2014

trauma,ja tylko jednego pojąć nie mogę, za w miarę dobrego lucka trzeba położyć min 6 tysi, swap powyżej 4 tysi jak to wszystko zsumujesz to wyjdzie cena blisko kfx 700 z homologacją a klas tych sprzętów nawet nie można porównywać i żeby nie było spójrz w stopkę na moje quady

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”