SWAP Lucky Star
Re: SWAP Lucky Star
Jak szukałem silnika na swap to po przeczytaniu paru stron wybrałem mt07 i ta wymiana oleju co 10 tyś km dół lepszy niż er6. Fajnie te felgi mt07 komponują się z raptorem. Tylko że do niej nie ma samego wydechu tylko cały układ wydechowy. A dodatkowo jest tańsza niż er6. Mniejsze wibracje i precyzyjniejszą skrzynię biegów w porównaniu do er6
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
haha tańsza niż er6 dobre... to kup cały pakiet potrzebny na przekładkę za 4 -4-5 bo tyle trzeba dać teraz za w miarę świeże er6 z 2010 -12 r jesli mi w tej cenie załatwisz mt 07 to biorę od razu kilka takich zestawów ... er6 Od 2014 też ma kolektor razem z wydechem i co z tego wkładałem juz er6 z 15 r
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
Rozumiem ze działalność zarejestrowana uważaj Marcin zeby Cie ktoś tylko nie podpierdzielil do skarbówki
Ps silnik sie bd ładnie komponował z yamaha
Ps silnik sie bd ładnie komponował z yamaha
Ozo Drapers Squad
Re: SWAP Lucky Star
Trochę drogi swap biorąc pod uwagę zysk mocowy.
Taka sztuka dla sztuki.
ER6 ma fajną charakterystykę i fajnie reaguje na gaz, ale zobaczcie czym się różni silnik versysa 650 od er6. Teoretycznie to samo, ale er6 przy 2 tys obr ma 32-34 Nm a Versys 50Nm. Inny wałek wydechowy. Całość okupiona kilkoma końmi na górze, ale to mało odczuwalne.
Taka sztuka dla sztuki.
ER6 ma fajną charakterystykę i fajnie reaguje na gaz, ale zobaczcie czym się różni silnik versysa 650 od er6. Teoretycznie to samo, ale er6 przy 2 tys obr ma 32-34 Nm a Versys 50Nm. Inny wałek wydechowy. Całość okupiona kilkoma końmi na górze, ale to mało odczuwalne.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: SWAP Lucky Star
Czasy się zmieniają i każdy donos musi być spisany z dowodu także dowiesz się kto doniósłIkar pisze:Rozumiem ze działalność zarejestrowana uważaj Marcin zeby Cie ktoś tylko nie podpierdzielil do skarbówki
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: SWAP Lucky Star
Gdy dolar stał po 3 zł z hakiem to mt07 kosztowała 22.5 tyś a er6 27.5 i ten komplet powinien być tańszy za ten sam stan ale też dużo zależy od innych czynników
Re: SWAP Lucky Star
Ale on ma długie biegi a ta mt ma w miarę krótkie jak na stricte szosowe motogateway pisze:Trochę drogi swap biorąc pod uwagę zysk mocowy.
Taka sztuka dla sztuki.
ER6 ma fajną charakterystykę i fajnie reaguje na gaz, ale zobaczcie czym się różni silnik versysa 650 od er6. Teoretycznie to samo, ale er6 przy 2 tys obr ma 32-34 Nm a Versys 50Nm. Inny wałek wydechowy. Całość okupiona kilkoma końmi na górze, ale to mało odczuwalne.
Re: SWAP Lucky Star
A ten silnik mt ile lżejszy niż er6 i wielkościowo Jak?
Re: SWAP Lucky Star
Zastanawiam się jeszcze jakie motocykle mają łańcuch po prawej stronie żeby nie trzeba było przenosić zębatki w lucky.
Pegaso np. ma po prawej stronie czy jest więcej takich Moto?
Pewnie jakieś BMW też by się znalazło.
Czy w takim wypadku jest durzo mniej roboty ze swapem czy źle kombinuje?
Pegaso np. ma po prawej stronie czy jest więcej takich Moto?
Pewnie jakieś BMW też by się znalazło.
Czy w takim wypadku jest durzo mniej roboty ze swapem czy źle kombinuje?
Re: SWAP Lucky Star
Mniej roboty jest Ale jak już są jakieś ciekawe uwagi to przeważnie z zębatka po lewej stronie