SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Awatar użytkownika
Ikar
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ikar » śr 11 sty, 2017

Wizualnie Twoj raptor bije wszystkie w Polsce :)
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
Brzuch
Quad:: Access SP 300
Imię: Paweł

Post autor: Brzuch » śr 11 sty, 2017

Dla mnie czerwony Access miażdży wzystko

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Im więcej błota tym większy fan :)

Awatar użytkownika
Juraas
Quad:: ltz 400

Post autor: Juraas » śr 11 sty, 2017

Klasa sama w sobie , elegancko ;)

Panowie jako ze mój silnik (pancerne ltz 400 ) się wykończył , przytarty cylinder + luz na dole korby postanowiłem zrobić swap , druga sprawa , jestem mechanikiem motocyklowym i bede robił to sam . Silnik er6 jest super jednak niestety (albo stety) jestem zakochany w silnikach V ;) Słyszał ktoś , widział , silnik od suzuki sv 650 przeszczepiony do quada sportowego ? , jest jeden film na yt albo słąbo widać jak to jest upchnięte . Najbardziej nurtuje mnie to czy silnik wejdzie a jesli wejdzie to czy będzie dostęp do najprostszych czynnosci serwisowych typu regulacja zaworów itd ? Co o tym sądzicie ? Ogólnie silnik super wytrzymały i nie ma zbyt dużo negatywnych opinie , w sumie to na palcach jednej reki mógł bym policzyć naprawy w tym silniku ;)

Awatar użytkownika
ropa0
Quad:: LS 300 turbo
Imię: Robert

Post autor: ropa0 » czw 12 sty, 2017

hmmm i tu twój post pokazuje i obrazuje co dogłebnie znaczy swap !!!!