SWAP Lucky Star
- Brzuch
- Quad:: Access SP 300
- Imię: Paweł
Re: SWAP Lucky Star
Dla mnie czerwony Access miażdży wzystko
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Im więcej błota tym większy fan
Klasa sama w sobie , elegancko
Panowie jako ze mój silnik (pancerne ltz 400 ) się wykończył , przytarty cylinder + luz na dole korby postanowiłem zrobić swap , druga sprawa , jestem mechanikiem motocyklowym i bede robił to sam . Silnik er6 jest super jednak niestety (albo stety) jestem zakochany w silnikach V Słyszał ktoś , widział , silnik od suzuki sv 650 przeszczepiony do quada sportowego ? , jest jeden film na yt albo słąbo widać jak to jest upchnięte . Najbardziej nurtuje mnie to czy silnik wejdzie a jesli wejdzie to czy będzie dostęp do najprostszych czynnosci serwisowych typu regulacja zaworów itd ? Co o tym sądzicie ? Ogólnie silnik super wytrzymały i nie ma zbyt dużo negatywnych opinie , w sumie to na palcach jednej reki mógł bym policzyć naprawy w tym silniku
Panowie jako ze mój silnik (pancerne ltz 400 ) się wykończył , przytarty cylinder + luz na dole korby postanowiłem zrobić swap , druga sprawa , jestem mechanikiem motocyklowym i bede robił to sam . Silnik er6 jest super jednak niestety (albo stety) jestem zakochany w silnikach V Słyszał ktoś , widział , silnik od suzuki sv 650 przeszczepiony do quada sportowego ? , jest jeden film na yt albo słąbo widać jak to jest upchnięte . Najbardziej nurtuje mnie to czy silnik wejdzie a jesli wejdzie to czy będzie dostęp do najprostszych czynnosci serwisowych typu regulacja zaworów itd ? Co o tym sądzicie ? Ogólnie silnik super wytrzymały i nie ma zbyt dużo negatywnych opinie , w sumie to na palcach jednej reki mógł bym policzyć naprawy w tym silniku
hmmm i tu twój post pokazuje i obrazuje co dogłebnie znaczy swap !!!!