SWAP Lucky Star
Re: SWAP Lucky Star
Ltr zaczęty?
- Daniel z Przasnysz
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz 11 paź, 2015
- Quad:: był LS-250,był LS-CB500 i znowu LS-CB500
- Imię: Daniel
Re: SWAP Lucky Star
...temat który był atrakcyjny i ciekawy, służył do czerpania wiedzy i pomocy w sprawach zarówno ważnych jak i błahych, dla ludzi którzy tej wiedzy potrzebowali - zanika. Wielka szkoda, choć w czasach ogólnie dostępnych serwisów społecznościowych nie jest problemem przeniesienia się gdzieś indziej. Odpowiedzią na ten problem jest: hejt - zjawisko które w ostatnich latach nabiera coraz większego rozpędu, ale nie przeszkodzi tym którzy mają pasję i czerpią przyjemność ze swojego "hobby". pozdro dla ludzi wiernych swojej pasji
...moja nowa zabawka... https://www.youtube.com/watch?v=gJFX60Xb-2Q&t=0s
Re: SWAP Lucky Star
Temat który częściowo tak jak mówisz a częściowo służący reklamie i wprowadzaniu ludzi w błąd ?
Ozo Drapers Squad
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Błędnie to ja odebrałem ciebie myślałem ze mam doczynienia z gościem który ma jakieś pojęcie ale się myliłem sama teoria praktyki nie wiele Wywnioskowałem to po twoich wypowiedziach , nawet nie wiesz gdzie i w czym jaka rama a sie wypowiadasz uważasz że lucek ma solidną ramę a ltr pewnie nie bo jest lekki większej głupoty nie słyszałem Dla twojego info ltr ma rame 2 razy mocniejszą niż LS , uważasz że ltr ma lepszy dół od er6 poczytaj trochę więcej bo tu kolejna twoja wpadka dla twojego info ostatni raz podam ci suche dane żebys wiedział każdy to moze sobie zweryfikować sam w necieIkar pisze:Temat który częściowo tak jak mówisz a częściowo służący reklamie i wprowadzaniu ludzi w błąd ?
dane tech obu silników :
ltr moc 42KM max mom obr 40,2Nm przy 7000 tys obr
er-6 moc 72KM max mom obr 65 Nm przy 7000 tys obr
jest tu coś czego jeszcze nie rozumiesz ???
a co do mocy na poszczególnych biegach to wszystko kwestia przełożenia przejechałeś sie raz kawałek er6 z przełożeniami na ulice a nie w teren bo takie przełożenia akurat pasują Arturowi twojemu imiennikowi i chcesz wyrażać jakąś opinie ? Przecież nawet nie jesteś obiektywny ! wiadomo z jakiego powodu jak ktoś nie wie to odsyłam do pierwszych stron tego tematu Mógł bym wiele napisać jeszcze ale ja nie muszę nikomu juz nic udowadniać zwłaszcza tobie bo młodziutki jesteś chłopak jeszcze i to tak jak bym sie przekomarzał z jakimś dzieciakiem z gimbazy Są z pewnością tematy w których znasz sie lepiej ode mnie ale nie jest to Swap i nie jesteś obiektywny według twojej teorii quady po swapie nie nadają sie w teren tylko w dłuższe trasy po lesie w takim razie zapraszam do działu filmoteka access i na mój kanał na Y/T w krótce porównanie startu access er6 z can-am renegade 1000cc Pozdrawiam
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
Ja zdania nie zmienię suche dane mnie do tego tym bardziej nie przekonują, kiedyś zobaczę w terenie ze rzeczywiście jest tak jak mówisz to swoją opinie zweryfikuje póki co nie masz sensownych argumentów do przekonania mnie do swoich racji. Byłem widziałem jeździłem Yamaha Ktm Honda Suzuki maja debilnych inżynierów i nie wpadli na pomysł włożenia do quada sportowego silnika od moto - zrobił to dopiero wszech wiedzący Marcin spod Częstochowy. Możliwe ze ltr ma solidniejsza ramę od lucka, nigdy nie miałem okazji przy nim grzebać logicznym jednak wydawał sie fakt ze im lżejszy quad tym ramą konstrukcyjnie mniej trwała. Poddaje jednak dyskusji sens budowy i w moim odczucia psucia quada który w serii jest lepszy (oczywiście nie na prostych) za uwaga niemałe pieniądze. W żaden sposób nie jestes mnie w stanie przekonać ze ltr jadący 60km/h na 1 biegu będzie lepszy od seri.
Argumentem o gimbazie wykończyłes temat. Mam wiec przyjemność poinformować ze ten jakże przyjemny okres zamknąłem dawno temu, aktualnie zamiast z gimnazjalista rozmawiasz z inżynierem jednej z lepszych technicznych uczelni w kraju. Kontynuując nie zamierzam wiec wchodzić z Tobą w gierki życzę udanych projektów i mam nadzieje ze je kiedyś zweryfikuje
Argumentem o gimbazie wykończyłes temat. Mam wiec przyjemność poinformować ze ten jakże przyjemny okres zamknąłem dawno temu, aktualnie zamiast z gimnazjalista rozmawiasz z inżynierem jednej z lepszych technicznych uczelni w kraju. Kontynuując nie zamierzam wiec wchodzić z Tobą w gierki życzę udanych projektów i mam nadzieje ze je kiedyś zweryfikuje
Ozo Drapers Squad
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Z całym szacunkiem teoria nie idzie w parze z praktyką nie mam zamiaru cie do czegokolwiek przekonywać jedni jeżdżą quadami przeprawowymi , drudzy sportowymi seriami a jeszcze inni wolą te po swapie każdy z tych quadów ma inne plusy i minusy i tak jak te quady są zupełnie różne tak i ludzie i ich potrzeby są różne uszanuj to! bo nikt ci nie jedzie że jeździsz mułowatym 4x4 po prostu tak lubisz to cie kreci i to twoja sprawa , wiec uszanuj wybór innych bo dla innych taki swap to najlepsze rozwiązanie i nie muszę ich do niczego przekonywać masa ludzi w Polsce robi sobie swapy ja nie przerabiam wszystkich quadów w Polsce a jak juz przerabiam to tylko tym którzy chcą bym im przerobił czy jest tu coś co ci przeszkadza ?Tak wiec panie inżynierze więcej praktyki bo dzisiaj ludzie po studiach roboty nie mogą dostać i idą do łopatyIkar pisze:Ja zdania nie zmienię suche dane mnie do tego tym bardziej nie przekonują, kiedyś zobaczę w terenie ze rzeczywiście jest tak jak mówisz to swoją opinie zweryfikuje póki co nie masz sensownych argumentów do przekonania mnie do swoich racji. Byłem widziałem jeździłem Yamaha Ktm Honda Suzuki maja debilnych inżynierów i nie wpadli na pomysł włożenia do quada sportowego silnika od moto - zrobił to dopiero wszech wiedzący Marcin spod Częstochowy. Możliwe ze ltr ma solidniejsza ramę od lucka, nigdy nie miałem okazji przy nim grzebać logicznym jednak wydawał sie fakt ze im lżejszy quad tym ramą konstrukcyjnie mniej trwała. Poddaje jednak dyskusji sens budowy i w moim odczucia psucia quada który w serii jest lepszy (oczywiście nie na prostych) za uwaga niemałe pieniądze. W żaden sposób nie jestes mnie w stanie przekonać ze ltr jadący 60km/h na 1 biegu będzie lepszy od seri.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Polecam obejrzeć film jak access er6 startuje z KTM 525 który jest mocniejszy we wszystkich płaszczyznach od ltr i lżejszy z samego dołu pod górę na piasku jeszcze ktm minimalnie pierwszy wystartował przypominam też o róznicy masy miedzy quadami to jakieś 50 kg 1minuta 50 s filmu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nYW_XxcqPjk[/youtube]
takie są fakty teorie odłóżmy na bok
Niebawem jeszcze takie porównanie startu bo kiedyś ktoś tam coś wspominał ze chciał by to zobaczyć choć to głupota porównywać 2 sprzęty do zupełnie czego innego ale nikt tu przecież nic nie przegrywa
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nYW_XxcqPjk[/youtube]
takie są fakty teorie odłóżmy na bok
Niebawem jeszcze takie porównanie startu bo kiedyś ktoś tam coś wspominał ze chciał by to zobaczyć choć to głupota porównywać 2 sprzęty do zupełnie czego innego ale nikt tu przecież nic nie przegrywa
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
7 tyś obrotów to tzw dół?
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
z cebulami nie gadam a może ALS kiedyś
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
Tutaj trzeba sprawdzić jaki jest przebieg krzywej momentu. Same wartości max mówią o tym, że w wyścigu płaskim każdy utrzymuje takie obroty, w których dany silnik/quad jedzie najlepiej.
Ciekawie zaczyna się robić, kiedy np na 3 biegu trzeba zwolnić do 2-3 tys obr/min. I czy jest wymagana redukcja biegu.
Subiektywne odczucia są takie, że LTR w takich warunkach rwie do przodu i tyle.
Po dzisiejszych testach stwierdzam, że w er6 z tym oddawaniem mocy nie jest źle.
CB500 przy 3 tys obr puchnie, a er6 jedzie w miarę fajnie.
A LTR vs er6 będzie jak er6 vs cb500.
Im bardziej elastyczny silnik, tym lepiej się tym jeździ (oddawanie mocy).
Ciekawie zaczyna się robić, kiedy np na 3 biegu trzeba zwolnić do 2-3 tys obr/min. I czy jest wymagana redukcja biegu.
Subiektywne odczucia są takie, że LTR w takich warunkach rwie do przodu i tyle.
Po dzisiejszych testach stwierdzam, że w er6 z tym oddawaniem mocy nie jest źle.
CB500 przy 3 tys obr puchnie, a er6 jedzie w miarę fajnie.
A LTR vs er6 będzie jak er6 vs cb500.
Im bardziej elastyczny silnik, tym lepiej się tym jeździ (oddawanie mocy).