Wykryto narzędzie do blokowania reklam: Nasza stronie istnieje dzięki wyświetlaniu specjalnych treści dla użytkowników. Rozważ wyłączenie blokowania reklam.
Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
-
Gorgolesco
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz 15 lut, 2015
- Quad:: Kawasaki LS 650
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Post
autor: Gorgolesco » sob 08 paź, 2016
Enjoy again
Jeśli ktoś ma problem z odtworzeniem na smartfonie to należy wejść na YT przez przeglądarkę np. CHROME, znaleźć mój kanał (gorgolesco extreme) kliknąć na najnowszy film i w prawym górnym rogu w opcjach przeglądarki zaznaczyć "wersja na komputer", wtedy odtworzy film
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=12GSEX670SY[/youtube]
-
Marcin ATV SWAP Garage
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Post
autor: Marcin ATV SWAP Garage » sob 08 paź, 2016
ONION pisze:Marcin, przeczytałem cały temat, ale nie pamiętam jak to było z kolektorem prowadzonym dołem a bokiem silnika. Spadki mocy przez skrócenie odcinka były i źle pracował bo to gaźnik i musiał mieć odpowiednią prędkość gazów, jeśli dobrze pamiętam to w przeciwieństwie do gaźnika wtrysk sam to ustala? Bo przy skróceniu wtrysk w ER6 by tego nie ustawił? Popraw mnie jeśli się mylę bo zapamiętanie tych 6699 postów to nie taka łatwa sprawa...
Chodziło mi mniej wiecej o to że w gaźnikach trzeba sie bardziej rygorystycznie trzymać wytycznych często jest tak że ktos sobie załozył sportowy przelot do gaźnikowca i wręcz mu maszyna osłabła bo to są właśnie te zależności . Natomiast wtrysk nie jest tak wyczulony na takie rzeczy i jest wstanie sobie z tym poradzić ale wszystko ma swoje granice jesli drastycznie zmienisz cały wydech i jeszcze dolot spier... to moga byc spadki mocy .
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
-
Panther
- Posty: 293
- Rejestracja: śr 24 wrz, 2008
- Quad:: Yamaha Grizzly 660
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontakt:
Post
autor: Panther » sob 08 paź, 2016
Marcin ATV SWAP Garage pisze:Panther pisze:Czytam co jakiś czas Wasze posty i szczerze mówiąc jestem pod wrażeniem wiedzy Marcina.
Mam szybkie pytanko. Posiadam yamahe grizzly 660 iam problem wydechem. Kupiłem używkę i okazało się że na rurze wylotowej jest dziurawa. Sam już nie wiem co mam zrobić. Myślałem o tym aby zamontowac jakiś wydech od moto lub od dominatora. Możesz coś polecić? Dodam tylko że quad to przeprawówka i nie musi ryczeć i ziać ogniem z wydechu.
Zadzwoń do Dominatora podejrzewam ze maja cos dedykowanego do twojego quada tylko wspomnij im o db kilerze bo w kupujac tłumik u nich w komplecie go nie ma ale można domówić za jakaś opłata w przeciwnym razie moze być dość głośny ja za dominatory dedykowane do tych silników cb 500 które montuje płace 519 zł z przesyłka niestety jeszcze sie rabatów u nich nie dorobiłem

ewentualnie mozesz podpasować uzywke od moto ale szukaj raczej wydechu pochodzącego z moto o podobnej pojemności problem polega tylko na tym ze taki wydech bedziesz musiał tam jakoś przypasować więc pewnie bez cięcia i spawania sie nie obedzie

Dominator ma dedykowany wydech do g660 ale wlasnie nie wiem czy chce przelotowy. Myslalem nad jakims od moto ale sam nie wiem
Pozdrawiam - Łukasz
-
Daniel z Przasnysz
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz 11 paź, 2015
- Quad:: był LS-250,był LS-CB500 i znowu LS-CB500
- Imię: Daniel
Post
autor: Daniel z Przasnysz » ndz 09 paź, 2016
Gorgolesco pisze:Enjoy again
Jeśli ktoś ma problem z odtworzeniem na smartfonie to należy wejść na YT przez przeglądarkę np. CHROME, znaleźć mój kanał (gorgolesco extreme) kliknąć na najnowszy film i w prawym górnym rogu w opcjach przeglądarki zaznaczyć "wersja na komputer", wtedy odtworzy film
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=12GSEX670SY[/youtube]
zaje***** miejscówka, chylę głowę za montaż.
...moja nowa zabawka... https://www.youtube.com/watch?v=gJFX60Xb-2Q&t=0s
-
Gorgolesco
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz 15 lut, 2015
- Quad:: Kawasaki LS 650
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Post
autor: Gorgolesco » ndz 09 paź, 2016
He he, dzięki Panowie za uznanie a Ty Marcin pamiętaj - 14 dni a nie 10!
-
Juraas
- Posty: 54
- Rejestracja: ndz 21 sie, 2016
- Quad:: ltz 400
Post
autor: Juraas » ndz 09 paź, 2016
Minuta 1;17 , co to za amorek że on tak przepięknie pracuje , zaje***** skok zawieszenia .
Jeśli chodzi o te plastiki to powiedz mi ile średnio kosztują takie plastiki na całego gada ? Zamawiesz je od dealera czy masz jakieś wtyki ? ;p
Jeszcze jedno , tylne plastiki są w cholere miękkie po takim malowaniu gdy się zegnie itp farba nie odchodzi / odpryskuje ?
-
Gorgolesco
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz 15 lut, 2015
- Quad:: Kawasaki LS 650
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Post
autor: Gorgolesco » ndz 09 paź, 2016
Jeśli chodzi Ci o tylny zawias to Cie zaskocze, otóż jest to zwykły fabryczny sprężynowy amortyzator

-
Marcin ATV SWAP Garage
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Post
autor: Marcin ATV SWAP Garage » ndz 09 paź, 2016
haha Tosz to zwykły fabryczny amor olejowy accessa tylko Gorguś to tak zmontował ze niby tak paracuje hahaah

oczywiscie żart co do plastików zamawiam u chłopaków w ATV Expert cena róznie za komplet przód i tył ok 7-8 stówek mne tam farba nigdy nie odłaziła nawet jak karcherem myłem
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
-
Hypki
- Posty: 9
- Rejestracja: czw 07 lip, 2016
- Quad:: Lucky star
- Lokalizacja: Częstohowa
Post
autor: Hypki » wt 11 paź, 2016
Marcin ATV SWAP Garage pisze:haha Tosz to zwykły fabryczny amor olejowy accessa tylko Gorguś to tak zmontował ze niby tak paracuje hahaah

oczywiscie żart co do plastików zamawiam u chłopaków w ATV Expert cena róznie za komplet przód i tył ok 7-8 stówek mne tam farba nigdy nie odłaziła nawet jak karcherem myłem
a można wiedzieć jak i czym malujesz plastiki ?

PS. FILM MEEEGA !! oby więcej
