SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Awatar użytkownika
PowerSaxo
Posty: 3
Rejestracja: wt 19 kwie, 2016

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: PowerSaxo » pn 29 sie, 2016

Cesi24 pisze:Hej. Mam pytanko do kolegów którzy są już po swapie na CB500. Czy macie zamontowany filtr paliwa i kranik. Dość dawno wlałem paliwo z syfem i przytkało mi gaźnik, tak więc zamontowałem filtr i było ok do czasu. Ostatnio przy stałych obrotach zaczyna przerywać jakby brakowało paliwa, odczekam na wolnych obrotach z 30sekund i jest ok. Wywaliłem kranik ale sytuacja się powtórzyła. Ma ktoś podobny problem, dodam że filtr ma dość duży przelot. Pozdro
Ja mam filtr i nic się nie dzieje. Ale miałem taką sytuacje kiedy od wsztrząsow odlecial od ramy wspornik od zbiornika paliwa. Po przyspawaniu go minimalnie zbiornik przesunol sie w bok co spowodowalo delikatnie mocniejsze zalamanie weża paliwowego. Objaw identyczny a wydawalo się golym okiem ze przepływ paliwa jest odpowiedni...

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Cesi24
Posty: 34
Rejestracja: czw 09 kwie, 2015
Quad:: LS500
Imię: Darek
Lokalizacja: Niegowa/Trzebniów

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Cesi24 » pn 29 sie, 2016

Czyli załamany wąż był problemem? U mnie nie widzę by był załamany, może już filtr do wymiany.

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » wt 30 sie, 2016

Cesi24 pisze:Czyli załamany wąż był problemem? U mnie nie widzę by był załamany, może już filtr do wymiany.
Dokładnie obejrzyj czy nie masz załamanego węża czy kranik sie nie przytkał bo mogła sie zmniejszyć jego przepustowość a filtr też potrafi takie objawy robić ja dla tego nie uzywam .
Najlepiej to z ciągnij przewód paliwowy przy samym gaźniku i dmuchnij kompresorem tak by przedmuchać wszystko w strone baku tylko otwórz przy tym wlew i przyswiec latarka zobacz lecą dobrze bąbelki, Potem zaś przestań dmuchac i poczekaj aż paliwo zacznie lecieć weżykiem bedziesz widział czy leci ciurkiem wystarczającym by zasilić gaźnik czy raczej mizernie leci mozesz tez dmuchnąć w ten króciec gaźnika zanim załozysz z powrotem przewód .
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: gateway » wt 30 sie, 2016

Dmuchanie w gaźnik to nie jest za dobry pomysł. Jeśli komory pływakowe są pełne paliwa. to zaleje świece.

Awatar użytkownika
trauma
Posty: 248
Rejestracja: wt 09 wrz, 2014
Quad:: LS 500
Imię: Dawid
Lokalizacja: Lublin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: trauma » wt 30 sie, 2016

Właśnie miałem poruszać też ten temat. Podejrzewałem ,że może też mam jakieś syfy w gaźniku i przy jeździe zdarzyło mi się ,że quad jakby przez chwilę nie dostawał paliwa i było szarpanie. Później zauważyłem ,że przy kręceniu bączków w lewą stronę quad gaśnie tak jakby mu brakowało paliwa (wszystkie objawy byly jedynie pod obciążeniem ,a tak quad pali idealnie , wolne obroty idealnie nic nie przerywało). Miałem już Lucka oddawać na serwis gaźników ale postanowiłem się pobawić regulacją obrotów biegu jałowego i ku mojemu zaskoczeniu po tym jak zwiększyłem obroty biegu jałowego to szarpanie podczas jazdy ustąpiło. Ale teraz mam troche za wysokie obroty na biegu jałowym. Co myślicie o tych objawach?

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: gateway » wt 30 sie, 2016

Możliwe, że trzeba przeczyścić gaźniki. Możliwe, że trzeba przeczyścić korek wlewu bo tam jest odpowietrzenie zbiornika i pod obciążeniem może nie dostawać paliwa.
Zwracajcie uwagę na stan zaworów iglicowych w komorach pływakowych. One mają swoje lata już i warto je wymienić na nowe (25 pln/szt).
Do tego quady są często zakurzone itd. i podczas tankowania do zbiornika może dostać się trochę pasku. A ze zbiornika do gaźnika droga krótka.

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » wt 30 sie, 2016

gateway pisze:Dmuchanie w gaźnik to nie jest za dobry pomysł. Jeśli komory pływakowe są pełne paliwa. to zaleje świece.
Uwierz mi nie zaleje, Teoretycznie masz racje ale praktycznie jest inaczej robiłem tak nie raz i zawsze odpalał od strzała tyle że na zagrzanym silniku :)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » wt 30 sie, 2016

Przed

Obrazek



i Po ;)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_qWXlGJyPPg[/youtube]
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

ALS
Posty: 36
Rejestracja: czw 30 cze, 2016
Quad:: Ls500cb?

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ALS » wt 30 sie, 2016

Całkiem inny quad :) A linka i klamka sprzęgła ori czy z er6? Uważaj bo będzię trzeba cylindry większe na zamówienie do 686 cc jak ktoś bd musiał spełnić warunki homologacyjne (choć mało prawdopodobne)...

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » wt 30 sie, 2016

ALS pisze:Całkiem inny quad :) A linka i klamka sprzęgła ori czy z er6? Uważaj bo będzię trzeba cylindry większe na zamówienie do 686 cc jak ktoś bd musiał spełnić warunki homologacyjne (choć mało prawdopodobne)...
pompa ,uchwyt sprzęgła + klamki z ER6 ja mam teraz mniejsza pojemność niz miałem w serii :) tylko 24 kobyły przybyły i parę Niutonów :P
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”