SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Awatar użytkownika
Michał-Łomża
Posty: 33
Rejestracja: ndz 25 paź, 2015
Quad:: RENEGADE 1000R
Imię: Michał
Lokalizacja: Łomża

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Michał-Łomża » sob 23 sty, 2016

Panowie mam dziwny przypadek tzn. Lucyfer nie dostawał benzyny do gaźnika więc rozebrałem gaźnik przedmuchałem sprężarką wyczyściłem dysze i dalej benzyna raz leci raz nie. rozebrałem więc kranik i wyjąłem magiczną sprężynkę z podciśnienia aby paliwo leciało cały czas ( założyłem na chwile kranik manualny) I teraz tak: Ciekawostka.... jadę nagle silnik przestaje pracować więc patrzę na filterek paliwa (nowy) i co paliwa nie ma ani kropli... Więc ściągam wężyk od paliwa z kranika tymczasowego i paliwo leci więc zakładam spowrotem i ku mojemu zdziwieniu paliwo leci ponownie do gaźnika. Odpalam ponownie i co ? Popracuje raz 5 min, raz 15 i znowu gaśnie. Szlak mnie już trafia ... Powiedźcie co robię źle ? Dzięki z góry za sugestie.

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: gateway » sob 23 sty, 2016

A jaki masz filtr paliwa? Plastikowy a na nim opaski zaciskowe? Sprawdź czy przypadkiem nie jest zbyt mocno zaciśnięte na króćcu tego filterka i nie nie blokuje przepływu. Najlepiej pomiń go chwilowo i daj jeden przewód z kranika do gaźnika.
Zacinający się pływak w gaźniku raczej nie wchodzi w grę, jeśli masz silnik cb500.
Kolejna sprawa, to może masz niedrożny kanał powietrza we wlewie paliwa i się robi podciśnienie w zbiorniku i paliwo nie leci. Zdejmij wężyk z gaźnika i sprawdź czy zleci około 2 litrów paliwa. Jeśli nie, to otwórz wlew i znowu sprawdź.

Ogólnie to obstawiam, że masz za mocno zaciśnięte węże opaskami na filtrze paliwa.

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » sob 23 sty, 2016

A ja mysle ze zamontowales normalny kranik a nie zrobiles odpowietrzenia zbiornika... w orginale zbiornik jest szczelny bo byl kranik podcisnieniowy... teraz zalozyles normalny kranik i robi sie podcisnienie w zbiorniku i paliwo nie leci... otworz korek paliwa... odpal gada i wtedy sprawdz

;)

Awatar użytkownika
Michał-Łomża
Posty: 33
Rejestracja: ndz 25 paź, 2015
Quad:: RENEGADE 1000R
Imię: Michał
Lokalizacja: Łomża

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Michał-Łomża » sob 23 sty, 2016

Silnik mam oryginalny tzn LS 300. Wężyki prawidłowo pozakładane i nie są ściśnięte. Odpowietrznik zbiornika jak najbardziej drożny. Wszystko niby ok ale jednak nie działa jak powinno :p
Pisałem wyżej ale napisze jeszcze raz. Odpala od strzału, popracuje jakiś czas i właśnie ... Gaśnie bo niby nie dostaje paliwa ale (nie otwieram baku) wystarczy że zdejmę wężyk paliwa z kranika (paliwo leci jak należy) i założę ponownie i już paliwo przyjmuje i uzupełnia komorę pływakową. Podkreślę, że nie stukam w gaźnik w tym czasie (czyli zaworek iglicowy pracuje ok) nie dmucham w kranik :D (więc przepływ jest) Po takim zabiegu odpala i znowu pracuje raz 10 min raz 30 jak go najdzie.

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » sob 23 sty, 2016

Michal ale jak zgasnie to filtr jest pusty?? Tak jak mowie... rozszczelnij zbiornik... czyli uchyl wlew paliwa.. moim zdaniem to bedzie to

;)

Awatar użytkownika
Michał-Łomża
Posty: 33
Rejestracja: ndz 25 paź, 2015
Quad:: RENEGADE 1000R
Imię: Michał
Lokalizacja: Łomża

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Michał-Łomża » sob 23 sty, 2016

Tomek_LS500cb pisze:Michal ale jak zgasnie to filtr jest pusty?? Tak jak mowie... rozszczelnij zbiornik... czyli uchyl wlew paliwa.. moim zdaniem to bedzie to

;)
Tak filtr jest pusty, ale zbiornik nie ma próżni :p Wyjąłem nawet tą uszczelkę ze sprężynką z korka :p więc nie ma mowy o podciśnieniu w zbiorniku paliwa.

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » sob 23 sty, 2016

No ale jak sam mowisz filterek robi sie pusty wiec przyczyna musi byc od filterka w gore do zbiornika

;)

Awatar użytkownika
Michał-Łomża
Posty: 33
Rejestracja: ndz 25 paź, 2015
Quad:: RENEGADE 1000R
Imię: Michał
Lokalizacja: Łomża

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Michał-Łomża » sob 23 sty, 2016

Tomek_LS500cb pisze:No ale jak sam mowisz filterek robi sie pusty wiec przyczyna musi byc od filterka w gore do zbiornika

;)
Właśnie, tylko sęk w tym, że jak ściągam przewód od benzyny z tymczasowego kranika to paliwo zapier**** i jak zakładam go spowrotem na miejsce to gaźnik normalnie przyjmuje benzynę. Taka ciekawostka :!: :?: ale dlaczego nie leci podczas normalnej pracy ?? :shock:

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » sob 23 sty, 2016

A wes pomin filtr i sprawdzic...

;)

Awatar użytkownika
Michał-Łomża
Posty: 33
Rejestracja: ndz 25 paź, 2015
Quad:: RENEGADE 1000R
Imię: Michał
Lokalizacja: Łomża

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Michał-Łomża » sob 23 sty, 2016

Filtr kupiłem nowy więc nie wydaje mi się aby robił konflikt, tym bardziej że po zdjęciu wężyka z kranika i założeniu ponownym działa tak jak powinno. Jedyne co nie robiłem to nie wyjąłem w całości kranika bo po co? Po wyjęciu "sprężynki" od podciśnienia z kranika dmuchnąłem sprężarką w bak aby wypłukać sitko w baku. Brak mi pomysłów ...

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”