SWAP Lucky Star
- kowal1621
- Posty: 33
- Rejestracja: pt 08 sty, 2016
- Quad:: Lucky star 250
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Re: SWAP Lucky Star
Przy okazji tematu ze zmianą koloru powiedzcie mi Panowie w jaki sposób malujecie ramy na kolor czarny ? Jaka farba ? Z podkładem czy nie
Re: SWAP Lucky Star
Co do malowania ramy, to ja bym dał do piaskowania i posprawdzał wszystkie spawy czy są ok, jeżeli tak to dałbym do malowania proszkowego. Taka powłoka wytrzyma na pewno dłużej i będzie bardziej odporna na odpryski niż spreje. Robisz raz a porządnie, bo na pewno drugi raz nie będziesz rozbierał lucka żeby pomalować ramę.
Re: SWAP Lucky Star
Marcin i tak musi rzeźbić bo miał mocowania przerobione
Re: SWAP Lucky Star
pamientajcie ze marcin ma 180 a tam rama jest troszke inna niz w 250/300
Wolę być niedoskonałą wersją samego siebie,niż idealna kopią kogoś innego .
Re: SWAP Lucky Star
Bez przeróbek napewno nie pasują. Długość pewnie inna.
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: SWAP Lucky Star
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
długość jest identyczna jak oryginalnego amorka od lucka jedynie na dolnym mocowaniu trzeba podłożyć podkładki by zniwelować za duzy luz na boki powiedział bym że te amorki pasują jak żadne inne do lsa. Oczywiście ja miałem juz przerobione mocowania górne więc trzeba było przespawać je w inne miejsce
muszę odkręcić jutro lewy amor i obrócić sprężynę bo patrzałem jak sie to rozbiera i odwrotnie ją założyłem powinna być tymi zagęszczonymi zwojami do góry tak jak ta z prawej strony no i muszę to poregulować bo na szybko tylko wrzuciłem ze względu na brak czasu a w poniedziałek musze wysłać te które zdemontowałem wiec wszystko w pośpiechu na wariata ale już siedzi a to najważniejsze
muszę odkręcić jutro lewy amor i obrócić sprężynę bo patrzałem jak sie to rozbiera i odwrotnie ją założyłem powinna być tymi zagęszczonymi zwojami do góry tak jak ta z prawej strony no i muszę to poregulować bo na szybko tylko wrzuciłem ze względu na brak czasu a w poniedziałek musze wysłać te które zdemontowałem wiec wszystko w pośpiechu na wariata ale już siedzi a to najważniejsze
Ostatnio zmieniony sob 09 sty, 2016 przez Marcin ATV SWAP Garage, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
siema panowie mam dla was małą fotorealizacje z mojej regeneracji dolnego wahacza
zabieg potrwał max godzine
i mozna to zrobic na dwa sposoby
mój sworzeń dolnego wahacza miał juz luz ok centymetra góra/dół
a tak to wyglądało po rozebraniu
i w pierwszej opcji miałem kupic z motomaniaka sworzeń ale po dogłębnym prześledzeniu tematu wydaje mi sie ze jesli wygląda to tak jak na foto ,to i tak to musi tokarz wnękę przetoczyć ,bo cały środek tej główki idzie w stożku
ten sworzeń kosztuje 90 PLN na wahacz ja za gałki dałem 40 zeta i to na dwa wahacze
pierwsza opcja
wymierzyć dokładnie odległość starego sworznia i obcinamy starą główkę wahacza tak zeby po założeniu nowej gałki i skręceniu odległość była ta sama
mowa o tym
i skręcamy to od tyłu nakrętka i gotowe
tylko przy tej opcji ważne jest dobrze wymierzyć odległość bo w innym razie mogą sie pozmieniać kąty
druga opcja to taka która ja zrobiłem ,obciąłem główkę bardo blisko wahacza i zastosować dwie nakrętki ,jedną z przodu ,a drugą z tyłu i skręcamy ,przy tej opcji mamy pole manewru ,mozna wkręcać i wykręcać owa gałkę,a co za tym idzie regulować kat koła
gałki kupiłem po dwie dyszki za szt. ale w komplecie nie było nakrętek wiec trzeba dokupić, ja znalazłem w garażu M14 x1,5 najlepiej jedną cienką a druga samo kontrująca
mam nadzieje ze w jakis sposób pomogłem
pozdr
zabieg potrwał max godzine
i mozna to zrobic na dwa sposoby
mój sworzeń dolnego wahacza miał juz luz ok centymetra góra/dół
a tak to wyglądało po rozebraniu
i w pierwszej opcji miałem kupic z motomaniaka sworzeń ale po dogłębnym prześledzeniu tematu wydaje mi sie ze jesli wygląda to tak jak na foto ,to i tak to musi tokarz wnękę przetoczyć ,bo cały środek tej główki idzie w stożku
ten sworzeń kosztuje 90 PLN na wahacz ja za gałki dałem 40 zeta i to na dwa wahacze
pierwsza opcja
wymierzyć dokładnie odległość starego sworznia i obcinamy starą główkę wahacza tak zeby po założeniu nowej gałki i skręceniu odległość była ta sama
mowa o tym
i skręcamy to od tyłu nakrętka i gotowe
tylko przy tej opcji ważne jest dobrze wymierzyć odległość bo w innym razie mogą sie pozmieniać kąty
druga opcja to taka która ja zrobiłem ,obciąłem główkę bardo blisko wahacza i zastosować dwie nakrętki ,jedną z przodu ,a drugą z tyłu i skręcamy ,przy tej opcji mamy pole manewru ,mozna wkręcać i wykręcać owa gałkę,a co za tym idzie regulować kat koła
gałki kupiłem po dwie dyszki za szt. ale w komplecie nie było nakrętek wiec trzeba dokupić, ja znalazłem w garażu M14 x1,5 najlepiej jedną cienką a druga samo kontrująca
mam nadzieje ze w jakis sposób pomogłem
pozdr
Wolę być niedoskonałą wersją samego siebie,niż idealna kopią kogoś innego .