SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » ndz 21 cze, 2015

tak tylko 850 to starsza generacja i lubiały sie w nich przękrecić panewki ,a tak że zawory dość często trzeba regulować opinie zbierałem dość długo na temat tych silników choć zdania są podzielone . Generalnie to tak na pewno był by to mniejszy koszt i łatwiejszy dostęp do silników nie mówię że nie będziemy tak robić jak ktoś sobie zażyczy taki silnik ale wolał bym by juz silniki załatwiali sobie na własną rękę bo to nie tak jak z cb tu jak silnik chodzi to bedzie chodził i jestem go pewny a w temat tdm dopiero wchodzę i chcę zminimalizowac ryzyko usterki silnika dla tego wybrałem model 900 tam już usunięto wszystkie bolączki modelu 850 ja to w ten sposób kalkulowałem ,to zrozumiałe że wolał bym tańszą opcje ale wybrałem wieksza pewność że sie nie spierniczy .
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
ropa0
Posty: 531
Rejestracja: sob 14 gru, 2013
Quad:: LS 300 turbo
Imię: Robert
Lokalizacja: SY

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ropa0 » ndz 21 cze, 2015

Marcin az dziwie sie ze ty tak ładnie umiesz skupić mysli :)

widziałem dzis na żywo i na prawdę jest to zrobione ze smakiem ,a kupel jest pod wrażeniem twojej maszyny jak kazdy szczegół jest dopieszczony ,no i mając mojego lucyfera i po dzisiejszej naszej rozmowie uświadomiłeś nas ile tam jest zeczy do zmodyfikowania ;)
Wolę być niedoskonałą wersją samego siebie,niż idealna kopią kogoś innego .

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » ndz 21 cze, 2015

To sie nazywa PASJA .... kazdy krok w udoskonaleniu swojej maszyny przemyslany i wykonany z dokladnoscia... podziwiam i co tu duzo mowic.. zazdroszcze!!!! Moze kiedys tez bede mial troche czasu zeby tak udoskonalac i dopieszczac quadzika...
Duzo ludzi kupuje quada i jezdzi... jezeli sie znudzi to kupuje nastepny... a tu jest cos innego... jeden quad ale co chwila inne oblicze ;)

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » ndz 21 cze, 2015

ropa0 pisze:Marcin az dziwie sie ze ty tak ładnie umiesz skupić mysli :)
hehe :D no trochę wczoraj zachlałem ;) i rano nie wyglądałem najlepiej :P
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
STAMP
Posty: 224
Rejestracja: pn 02 lut, 2015
Quad:: ls 500 na dopingu :D
Imię: Paweł
Lokalizacja: Środkowa Wielkopolska

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: STAMP » ndz 21 cze, 2015

Przytargalismy wczoraj 300 setkę z ostrowa. Przejechałem sie na oryginalnym lucku i już zapomniałem jaka jest różnica po swapie. Oryginał normalnie nie jedzie :) kolega odbuduje budżet i pewnie zima na swapa :)
MORE POWER!

adrianus
Posty: 75
Rejestracja: ndz 08 lut, 2015
Quad:: LS500
Imię: Adi

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: adrianus » ndz 21 cze, 2015

hehehe, ja Wam powiem, że kolejne 150km nakręcone i ciągły banan na gębie:)
teraz lucyfer strasznie mnie prowokuje do dawania mu ooostro po garach i idzie jak wściekły, pęd prędkości jest mega nakręcający, zapieprzałem po 130km/h i w głowie tylko jedno: ale p*****:)

no dobra, po chwili miałem też przebłysk, że jak się coś urwie to d*** blada i będę pozamiatany, ale demony prędkości zwyciężają w moim przypadku ze zdrowym rozsądkiem:)

w 100% popieram to, że nie żałuję ani zeta wsadzonego teraz w lucka i nie mam żadnych kompleksów względem "markowych quadów :)

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: gateway » pn 22 cze, 2015

Czy też macie odczucie, że w trakcie "driftowania" brakuje wam kontry na kierownicy? Ja kilka razy poczułem, że wychylenie quada jest na tyle duże, że sztyca kierownicy oparła się o ogranicznik skrętu, a ja chciałem jeszcze bardziej skontrować. Na szczęście było gdzie się ratować. Ma ktoś jakiś pomysł na zwiększenie skrętu w LS-ie?

adrianus
Posty: 75
Rejestracja: ndz 08 lut, 2015
Quad:: LS500
Imię: Adi

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: adrianus » pn 22 cze, 2015

Może po prostu maksymalnie juz go składasz bokiem i bardziej się nie da.
Ja kilkukrotnie lecąc bokiem na pełnym ogniu miałem już gorąco bo quad stał bokiem i wg mojego odczucia brakowało ułamka sekundy żeby rolkę na bok zaliczyc

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: gateway » pn 22 cze, 2015

Jeśli jedziesz po jakimś placu, żwirowni, polu, czy innej łące, to nie ma problemu bo sobie możesz do woli zacieśniać łuk. Ale jak lecisz 80km/h po polnej drodze i brakuje Ci kontry, to lecisz między drzewa, do rowu czy czego tam innego co jest po wewnętrznej stronie zakrętu. Jak robię "drifty" na żwirowni na "odkręconej" dwójce, to głowę mam na równi z kierownicą, i tylko jedną nogę (prawą lub lewą - zależnie w którą stronę akurat "kręcisz") na siedzeniu. Reszta ciała jest wychylona na drugą stronę quada, aby właśnie nie fiknąc na bok ;)

Edit: Coś takiego
Załączniki
mdm1.jpg

Awatar użytkownika
trauma
Posty: 248
Rejestracja: wt 09 wrz, 2014
Quad:: LS 500
Imię: Dawid
Lokalizacja: Lublin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: trauma » pn 22 cze, 2015

Moim zdaniem promień skrętu jest okej. Gdyby był jeszcze większy to podejrzewam ,że bardzo często wymienialibyśmy plastiki w Luckach. Ja zauważyłem ,że właśnie LS ma bardzo małą granicę między kontrolowanym driftem, a utratą kontroli. Przy małych prędkościach i na jakimś placu bezpiecznym to okej można się pokusić o więcej ale gdzieś właśnie w lesie czy na drodze łatwo przesadzić. Ja się już o tym przekonałem z tym, że warunki pogodowe też swoje zrobiły akcja w 9 min. ;) [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_c0UR-ZEIgI[/youtube]

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”