SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Zablokowany
Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: Odp: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » wt 05 sie, 2014

A tak zapobiegawczo spytam... czy ma ktos moze krzyzak od tylniej oski na zbyciu... bo w weekend bede sprawdzal stan tylniej oski i stawiam ze jest krzywy krzyzak i najprawdopodobnie do wymiany... jakby ktos mial w dobrych pieniadzach to bylbym wdzieczny... jak nie.. trudno bedzie motomaniak dzwoniony[emoji12]

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » śr 06 sie, 2014

ziomuś ja mam kontakt do typa który ma części 20% taniej niż moto maniak ;) tylnia ośka u motomaniaka 560 zł z przesyłką a ja kupiłem tą samą za 432 zł :)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
eser
Posty: 106
Rejestracja: czw 31 lip, 2014
Quad:: LS SWAP 500
Imię: Romuald

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: eser » śr 06 sie, 2014

Wątek śledzę od chwili powstania i ciągle się waham, czy facet chwile przed 70-ką może pozwolić sobie na takie zwiększenie mocy? Nie szaleje, nie jeżdżę sportowo, raczej w ruchu miejskim, szosa, drogi polne, dukty leśne itp., ale wkurza mnie gang silnika, rzężenia, stuki ( taka niepewność, czy wszystko się nie rozsypie). Jednak najbardziej przeszkadza mi, jak stare rzęchy i ciężarówki wyprzedzają mnie na szosie!
Cztery lata jeżdżę LS 250 bez większych awarii. Traktuję quada jako terenowo - turystyczny wózek inwalidzki. Mam zatem kilka pytań do użytkowników:
1. Czy fabryczne hamulce podołają tej zwiększonej mocy, a co za tym idzie większej prędkości?
2. Czy sprawdzi się jako pojazd turystyczny na dłuższych ( 500 - 600 km.) trasach?
3. Czy podstawowy serwis mógłbym wykonywać sam?
4. Na koniec, czy to wszystko w moim przypadku ma sens?
Pozdrawiam Marcina i wszystkich, którym się chce....

Awatar użytkownika
beben1982
Posty: 298
Rejestracja: wt 19 maja, 2009
Quad:: LS 500cc
Imię: Kamil
Lokalizacja: Żytno/Radomsko/Myszków
Kontakt:

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: beben1982 » śr 06 sie, 2014

To tak hamulce dają rade bez większych problemów. Spokojnie może być używany jako quad turystyczny spokojnie podoła takim odległością. Jedyny serwis na chwile obecną jaką się w tym silniku wykonuje to wymiana oleju co 12000km i tyle. Jeśli ci zależy na bezawaryjności i wieszej prędkości to tak nie to nic wspólnego z wiekiem użytkownka. Są na tym forum ludzie nieco młodsi od Ciebie a takim LSem jeżdżą i nie widzą w tym nic dziwnego tak jak i inni. :)

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Ikar » śr 06 sie, 2014

Ja napiszę na temat pkt drugiego - silnik podoła od cebulki na pewno, quad też powinien podołać, ale jak chcesz w jeden dzień zrobić ponad 500 km na quadzie w wieku prawie lat 70 to musisz być końskiego zdrowia i mieć niesamowitą kondycję. Mowa o drogach szutrowych.
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
eser
Posty: 106
Rejestracja: czw 31 lip, 2014
Quad:: LS SWAP 500
Imię: Romuald

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: eser » śr 06 sie, 2014

Ikar pisze:Ja napiszę na temat pkt drugiego - silnik podoła od cebulki na pewno, quad też powinien podołać, ale jak chcesz w jeden dzień zrobić ponad 500 km na quadzie w wieku prawie lat 70 to musisz być końskiego zdrowia i mieć niesamowitą kondycję. Mowa o drogach szutrowych.
...że silnik podoła to wiem, bardziej mi chodzi o komfort jazdy ( tj. drgania, hałas, łatwość prowadzenia ) oczywiście głównie asfalt. Do tej pory 200 km robiłem swobodnie jednym ciągiem, tylko ta ....prędkość :)

Awatar użytkownika
beben1982
Posty: 298
Rejestracja: wt 19 maja, 2009
Quad:: LS 500cc
Imię: Kamil
Lokalizacja: Żytno/Radomsko/Myszków
Kontakt:

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: beben1982 » śr 06 sie, 2014

Nie no spoko tu to jest pełen konfot jazdy :) Drgania są praktycznie nie wyczuwalne, prowadzi się też nie najgożej a co do chałasu to już zależy od Ciebie jaki wydech będziesz chciał mieć założony może być mego głośny lub mega cichy od ciebie zależy :D

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » śr 06 sie, 2014

Zawsze dla wiekszego komfortu mozesz zalozyc opony szosowe

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » śr 06 sie, 2014

Marcin dzieki za namiary;)

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » śr 06 sie, 2014

Powiem tak, silnik stworzony do takich dystansów podobno tych motocykli używali listonosze w Angli skrzynia 6 biegowa idealnia do takich tras możesz lecieć sobie 120/h na 6 biegu z mega komfortem wydech doradzał bym jakiś seryjny cichy ale super sprawuję sie od raptora ja mam do niego wkręcany silencer (db killer) jak go założę to cichuśki i przyjemny wkręcam go jak jadę na przegląd ;) i opony przy takich trasach tylko i wyłącznie szosowe ja nie raz jak trzasnę na terenowych po asfalcie ze 200km to wieczorem biąrę apap bo mnie głowa boli od tego szumu szosówki załatwią sprawę jeśli chodzi o wiek to Forumowicz czarek13 do najmłodszych też nie należy a zapiernicza az miło i on własnie lata typowo po szosie robiąć sporo kilometrów ale decyzja i tak pozostanie twoja :) a co do prowadzenia to podstawą jest sprawne zawieszenie bez luzów i dobrze ustawiona geometria wielu się dziwiło po przejechaniu sie moim luckiem że tak fajnie się go prowadzi bo wszystko jest tak jak powinno;) to i prowadzi sie komfortowo ;) hamulce dają radę pod warunkiem że wszystko fabrycznie działa jak należy :)
Ostatnio zmieniony śr 06 sie, 2014 przez Marcin ATV SWAP Garage, łącznie zmieniany 2 razy.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”