SWAP Lucky Star
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: Odp: SWAP Lucky Star
A tak zapobiegawczo spytam... czy ma ktos moze krzyzak od tylniej oski na zbyciu... bo w weekend bede sprawdzal stan tylniej oski i stawiam ze jest krzywy krzyzak i najprawdopodobnie do wymiany... jakby ktos mial w dobrych pieniadzach to bylbym wdzieczny... jak nie.. trudno bedzie motomaniak dzwoniony[emoji12]
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
ziomuś ja mam kontakt do typa który ma części 20% taniej niż moto maniak tylnia ośka u motomaniaka 560 zł z przesyłką a ja kupiłem tą samą za 432 zł
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
Wątek śledzę od chwili powstania i ciągle się waham, czy facet chwile przed 70-ką może pozwolić sobie na takie zwiększenie mocy? Nie szaleje, nie jeżdżę sportowo, raczej w ruchu miejskim, szosa, drogi polne, dukty leśne itp., ale wkurza mnie gang silnika, rzężenia, stuki ( taka niepewność, czy wszystko się nie rozsypie). Jednak najbardziej przeszkadza mi, jak stare rzęchy i ciężarówki wyprzedzają mnie na szosie!
Cztery lata jeżdżę LS 250 bez większych awarii. Traktuję quada jako terenowo - turystyczny wózek inwalidzki. Mam zatem kilka pytań do użytkowników:
1. Czy fabryczne hamulce podołają tej zwiększonej mocy, a co za tym idzie większej prędkości?
2. Czy sprawdzi się jako pojazd turystyczny na dłuższych ( 500 - 600 km.) trasach?
3. Czy podstawowy serwis mógłbym wykonywać sam?
4. Na koniec, czy to wszystko w moim przypadku ma sens?
Pozdrawiam Marcina i wszystkich, którym się chce....
Cztery lata jeżdżę LS 250 bez większych awarii. Traktuję quada jako terenowo - turystyczny wózek inwalidzki. Mam zatem kilka pytań do użytkowników:
1. Czy fabryczne hamulce podołają tej zwiększonej mocy, a co za tym idzie większej prędkości?
2. Czy sprawdzi się jako pojazd turystyczny na dłuższych ( 500 - 600 km.) trasach?
3. Czy podstawowy serwis mógłbym wykonywać sam?
4. Na koniec, czy to wszystko w moim przypadku ma sens?
Pozdrawiam Marcina i wszystkich, którym się chce....
- beben1982
- Posty: 298
- Rejestracja: wt 19 maja, 2009
- Quad:: LS 500cc
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Żytno/Radomsko/Myszków
- Kontakt:
Re: SWAP Lucky Star
To tak hamulce dają rade bez większych problemów. Spokojnie może być używany jako quad turystyczny spokojnie podoła takim odległością. Jedyny serwis na chwile obecną jaką się w tym silniku wykonuje to wymiana oleju co 12000km i tyle. Jeśli ci zależy na bezawaryjności i wieszej prędkości to tak nie to nic wspólnego z wiekiem użytkownka. Są na tym forum ludzie nieco młodsi od Ciebie a takim LSem jeżdżą i nie widzą w tym nic dziwnego tak jak i inni.
Re: SWAP Lucky Star
Ja napiszę na temat pkt drugiego - silnik podoła od cebulki na pewno, quad też powinien podołać, ale jak chcesz w jeden dzień zrobić ponad 500 km na quadzie w wieku prawie lat 70 to musisz być końskiego zdrowia i mieć niesamowitą kondycję. Mowa o drogach szutrowych.
Ozo Drapers Squad
Re: SWAP Lucky Star
...że silnik podoła to wiem, bardziej mi chodzi o komfort jazdy ( tj. drgania, hałas, łatwość prowadzenia ) oczywiście głównie asfalt. Do tej pory 200 km robiłem swobodnie jednym ciągiem, tylko ta ....prędkośćIkar pisze:Ja napiszę na temat pkt drugiego - silnik podoła od cebulki na pewno, quad też powinien podołać, ale jak chcesz w jeden dzień zrobić ponad 500 km na quadzie w wieku prawie lat 70 to musisz być końskiego zdrowia i mieć niesamowitą kondycję. Mowa o drogach szutrowych.
- beben1982
- Posty: 298
- Rejestracja: wt 19 maja, 2009
- Quad:: LS 500cc
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Żytno/Radomsko/Myszków
- Kontakt:
Re: SWAP Lucky Star
Nie no spoko tu to jest pełen konfot jazdy Drgania są praktycznie nie wyczuwalne, prowadzi się też nie najgożej a co do chałasu to już zależy od Ciebie jaki wydech będziesz chciał mieć założony może być mego głośny lub mega cichy od ciebie zależy
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: SWAP Lucky Star
Zawsze dla wiekszego komfortu mozesz zalozyc opony szosowe
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: SWAP Lucky Star
Marcin dzieki za namiary;)
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Powiem tak, silnik stworzony do takich dystansów podobno tych motocykli używali listonosze w Angli skrzynia 6 biegowa idealnia do takich tras możesz lecieć sobie 120/h na 6 biegu z mega komfortem wydech doradzał bym jakiś seryjny cichy ale super sprawuję sie od raptora ja mam do niego wkręcany silencer (db killer) jak go założę to cichuśki i przyjemny wkręcam go jak jadę na przegląd i opony przy takich trasach tylko i wyłącznie szosowe ja nie raz jak trzasnę na terenowych po asfalcie ze 200km to wieczorem biąrę apap bo mnie głowa boli od tego szumu szosówki załatwią sprawę jeśli chodzi o wiek to Forumowicz czarek13 do najmłodszych też nie należy a zapiernicza az miło i on własnie lata typowo po szosie robiąć sporo kilometrów ale decyzja i tak pozostanie twoja a co do prowadzenia to podstawą jest sprawne zawieszenie bez luzów i dobrze ustawiona geometria wielu się dziwiło po przejechaniu sie moim luckiem że tak fajnie się go prowadzi bo wszystko jest tak jak powinno;) to i prowadzi sie komfortowo hamulce dają radę pod warunkiem że wszystko fabrycznie działa jak należy
Ostatnio zmieniony śr 06 sie, 2014 przez Marcin ATV SWAP Garage, łącznie zmieniany 2 razy.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .