
SP 850 Xp pierwsze loty w PL
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
ITAL, Honda to wspaniały quad, ale nawet Darek W zaczął patrzeć łaskawym okiem na sprzęty spod znaku ciemnej gwiazdy
Zresztą nie dziwię się , bo tam gdzie na nas głębokość nie robiła wrażenia tam Hondzia miała peryskopową, a na koniec ze wstydu odmówiła współpracy i wróciła na sznurku 






3fun - bo quady są naszą pasją
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie, pierwszy raz 850 uczestniczyła w tak ciężkim rajdzie, i to nawet dwie. Jak wrażenia?
Jako obserwator mogę jedynie napisać , że 850 XP Camo rajd przejechała bez uszkodzeń, wszystko działało bez problemów, jedynie jeden spalony bezpiecznik napędził Piotrowi strachu. W pewnym momencie doszło nawet do tego, że Panowie spanikowali i wycofali się z OS3 po krótkiej analizie stwierdziłem spalony bezpiecznik w konsoli pod przednim bagażnikiem, wymiana i dalej w bój.
Prezzi a jak Twoja maszyna, zdała egzamin?
Jako obserwator mogę jedynie napisać , że 850 XP Camo rajd przejechała bez uszkodzeń, wszystko działało bez problemów, jedynie jeden spalony bezpiecznik napędził Piotrowi strachu. W pewnym momencie doszło nawet do tego, że Panowie spanikowali i wycofali się z OS3 po krótkiej analizie stwierdziłem spalony bezpiecznik w konsoli pod przednim bagażnikiem, wymiana i dalej w bój.
Prezzi a jak Twoja maszyna, zdała egzamin?
3fun - bo quady są naszą pasją
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
i to jak
wygrana w kategori POLARIS jadąc całkowicie bez ciśnienia
to meeeggggaaa fajny quad
trawersy? spokojnie stanę w szranki z każdą hondą
lekkośc i precyzja potwierdzona
z pewnością najlepsza wyciągarka na imprezie ,moc niski pobór prądu super łatwa obsługa
prześwit ,kont natarcia ,zejścia rampowy bezbłędny
kto widział ten chyba nie ma wątpliwości
wspomaganie=brak zmęczenia , to też było chyba widać
straty :myśl: żarówka lewego reflektora i prawa część zdeżaka tylnego wyrwana z pełną premedytacją (pęknięte cztery hartowane śróbki, super patent nic sie nie zniszczyło
)trochę rysek do spolerowania.
super światła...
marzę o wyjeżdzie w dalszą podróż bo to będzie z pewnością miłe doznanie
i do tego jest piękny
i "cichy" dla kierowcy...po prostu nie męczy.
jestem pewien że ktoś bardziej doświadczony z pewnościa by wygrał ten rajd
ale dla mnie ukończona dzicz na czwartym miejscu to wielka radość ,zaszczyt i wzruszenie

wygrana w kategori POLARIS jadąc całkowicie bez ciśnienia

to meeeggggaaa fajny quad



z pewnością najlepsza wyciągarka na imprezie ,moc niski pobór prądu super łatwa obsługa


kto widział ten chyba nie ma wątpliwości

wspomaganie=brak zmęczenia , to też było chyba widać

straty :myśl: żarówka lewego reflektora i prawa część zdeżaka tylnego wyrwana z pełną premedytacją (pęknięte cztery hartowane śróbki, super patent nic sie nie zniszczyło
)trochę rysek do spolerowania.
super światła...
marzę o wyjeżdzie w dalszą podróż bo to będzie z pewnością miłe doznanie

i do tego jest piękny

jestem pewien że ktoś bardziej doświadczony z pewnościa by wygrał ten rajd

ale dla mnie ukończona dzicz na czwartym miejscu to wielka radość ,zaszczyt i wzruszenie
.:GALEON:.
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Jeszcze jedna bardzo ważna obserwacja - nie brakuje prądu! Polarisy znane są z tego, ze długie winchowanie je zabija, w 850 problem zniknął! I to na zwykłej WARNowskiej 3,0 XP Byłem pełen obaw o koszyczek w przednim dyfrze, wielki offset , wielka moc i wlelkie koła - 27" , a tu spokój, czyżby przekonstruowali przedni napęd? A były takie sytuacje gdzie można było zniszczyć plastikowy koszyczek-bezpiecznik w dyfrze:


3fun - bo quady są naszą pasją
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt: