Snorkle w Kawasaki KVF 750 Brute Force

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » sob 09 gru, 2006

Arek , niestety tylko taki układ gwarantuje zachowanie funkcjonalności przedniego bagażnika, można wzorem z USA umieszczać wloty centralnie na środku "maski" czyli na środku bagażnika , ale wtedy na wyprawę trzeba by demontować snorkle albo obciążać tył nadmierną ilością bagażu.
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » sob 09 gru, 2006

Jak sie uporam z brakiem czasu, to biorę się za robotę i montuję w swojej Bestii. Powiedz Krzysiek czy poza polepszeniem warunków "brodzenia" snoorkle poprawiają dynamikę jazdy ? (chodzi o to że powietrze szybciej dolatuje)
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » ndz 10 gru, 2006

Krzysztof Wronowski:
Arek , niestety tylko taki układ gwarantuje zachowanie funkcjonalności przedniego bagażnika, można wzorem z USA umieszczać wloty centralnie na środku "maski" czyli na środku bagażnika , ale wtedy na wyprawę trzeba by demontować snorkle albo obciążać tył nadmierną ilością bagażu.
Doskonale rozumiem... tylko dodatkowo w tym kontekście podciął bym go w połowie i zespawał aby przestrzeń bagażową jeszcze lepiej poprawić... Pokombinuję u siebie jak będę zakładał snurkle... Pochwalę się po zakonczeniu pracy...
Ostatnio zmieniony sob 06 sty, 2007 przez Arecki, łącznie zmieniany 1 raz.
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » ndz 10 gru, 2006

Niestety Arku , poprawy dynamiki nie ma, ale pogorszenia również nie. Za to jest poprawa chłodzenia paska , ważnym faktem jest to że nie dostaje się do skrzyni pasowej woda z piaskiem i błoto , które działa jak pasta ścierna i powoduje szybkie zużywanie się elementów.

Niesamowitą poprawę dynamiki natomiast daje pakiet quadworxa w skład którego wchodzi kilkanaście dynojetów , tuningowe spręzyny do przepustnic, regulowane iglice , wiertło do udrożnienia dodatkowych kanałów oraz filtr i prefiltr K/N . Nie uwierzysz jak zmienia się dynamika quada , przede wszystkim na niskich i średnich obrotach , quad startuje jak rakieta , bączki w miejscu czy podnoszenie koła stają się dziecinnie łatwe, poza tym masz wrażenie łatwości przyspieszania w całym rejestrze obrotów aż do rew limitera.

Chciałbym zrobić test Kawasaki Stage I quadworxa z Bombą 800 , myślę że osiągi są bardzo zbliżone, w/g instrukcji po zamontowaniu zestawu gwarantują +10% mocy co daje prawie 60 KM i Bomba może mieć twardy orzech do zgryzienia.
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » wt 12 gru, 2006

Krzysiek - podpowiedz mi proszę czy 70mm to ma być wymiar zewnętrzny czy wewnętrzny węża i jaka długość będzie mi potrzebna?
Jeśli byłbyś łaskaw to podpowiedz proszę gdzie mogę kupić te aluminiowe rury oraz kolanka plastikowe?
Z góry dzięki
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » śr 13 gru, 2006

Całość czyli węże i rury oraz kolanka możesz zamówić u nas w Kawasaki Adventure Center na Wale Miedzeszyńskim 177k , oprócz rur i kolanek będzie Ci potrzebna przejśćówka do wyjścia ze skrzyni pasowej skierowana do przodu. Rury to firma Tubes.pl , kolanka to norauto lub jacky , przejściówkę musisz pokombinować lub przyjechać do nas , montaż snorkli to 5 godzin pracy serwisu po 50 zł netto . Jak lubisz majsterkować to pisz , podeślę dokładniejsze fotki z poszczególnych etapów montażu.
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » czw 14 gru, 2006

Ano właśnie lubię sam pomajsterkować, a że będę kilka innych d*** montował to bym zrobił i tą robotę za jednym zamachem... Jeśli mógłbyś mi podesłać kilka fotek o których pisałeś to bym był wdzięczny.
Po tą przejściówkę będę również musiał podjechać do Was...
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

Awatar użytkownika
stahoo
Posty: 802
Rejestracja: pn 28 lis, 2005
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: stahoo » czw 14 gru, 2006

Arecki, moze to nie miejsce, ale kiedy podjedziesz do mnie...? :mrgreen:

po POLAR!!! :shock:

jeszcze meisiac i stanie sie integralna czescia mojego bagaznika...
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » czw 14 gru, 2006

martines:
Arecki, moze to nie miejsce, ale kiedy podjedziesz do mnie...? :mrgreen:

po POLAR!!! :shock:

jeszcze meisiac i stanie sie integralna czescia mojego bagaznika...
Jasna... Wiedziałem że o czymś zapomniałem...
Ostatnio zmieniony czw 14 gru, 2006 przez Arecki, łącznie zmieniany 1 raz.
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

snorkele

Post autor: Motyf » pt 09 lut, 2007

aluminiowe rury i kolanka sa w Norauto, nie wiem jednak czy we wszystkich.
Ja równeiż przymierzam się do zrobienia snorkela do filtra powietrza bo już do pasówki zrobiłem. U mnie w Eigerze jest jednak baaardzo mało miejsca....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”