sineray 250

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
donalds
Posty: 8
Rejestracja: sob 16 lut, 2008
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: donalds » ndz 17 lut, 2008

znalazłem ten moduł ale po wypięciu kostki okazuje się że mam tam tylko 5 kabli i w module 5 styków, więc chyba nie jest zablokowany. Gdzie mogę szukać jeszcze jakieś blokady????.
donalds

tomekblaster
Posty: 6
Rejestracja: ndz 17 lut, 2008
Lokalizacja: Krapkowice (kolo opola)
Kontakt:

Post autor: tomekblaster » ndz 17 lut, 2008

a wyciąg po kolei kable a nóz widelec sie uda, tylko jak wycigniesz jeden i on odpali to zgas go jak sie nie bedzie dało to bedzie kabel od gaszenia a jak normalnie gkasnie zauzoluj go i przejedz sie u mnie była dóza róznica przed i po odblokowaniu

sinpro

Post autor: sinpro » pn 18 lut, 2008

moduł ogranicza tylko obroty maksymalne, nie wpływa na inne parametry

tomekblaster
Posty: 6
Rejestracja: ndz 17 lut, 2008
Lokalizacja: Krapkowice (kolo opola)
Kontakt:

Post autor: tomekblaster » pn 18 lut, 2008

musi jakos wpływac bo na tych samych obrotach jest mocniejszy

radam5
Posty: 26
Rejestracja: wt 19 lut, 2008
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: radam5 » wt 19 lut, 2008

Witam posiadaczy quada Shineray
Też od niedawna jestem posiadaczem tego samego modelu co "sinpro" nawet kolor ten sam.
Oczywiście to chinol i jakies problemy sa. u mnie następujące

1- licznik miał pokazywać obroty, aktualny bieg, prędkość, temperaturę i poziom paliwa a u mnie pokazuje tylko prędkość, temperaturę i poziom paliwa. Sprzedawca narazie nie jest w stanie rozwiązać tego problemu

2- jest wentylator na cylinder ale nie ma go czym włączyć

3- za nic nie mogę ustawić gaźnika. Jeżeli ładnie chodzi na wolnych obrotach to po dodaniu gazu dusi się (rozwiazanie tymczasowe- na włączonym ssaniu ustawiłem wolne obroty i narazie jest ok P.S. nowa świece NGK po przejechaniu 10km jest czarna) Podejrzewam też że może źle coś robie, więc jak by któryś z uzytkowników tego modelu mi wyjaśnił jak wyregulować gaźnik to będę wdzięczny

P.S. macie może jakąś instrukcję do tego quada? Bo sprzedawca już 2tygonie mi wysyła i jakoś nie może wysłać. Chodzi mi głównie o to jaki olej wlać do silnika i ile, oraz jaki płyn hamulcowy powiniem być. Bo nie wiem czemu ale tłumik tak mi się nagrzewa że zbiorniczek na ten płyn już mi się lekko przytopił i muszę go przenieść dalej od tłumika.

P.S.2 czy ktoś z was ściągał nosek z lampą? Bo ja go zdjąłem i w takiej dużej wiązce kabli znalazłem dwie kostki (po dwa kable) które nie są nigdzie podłączone. Też tak macie?

Dzięki za pomoc jak by coś to piszcie gg 5882772

Awatar użytkownika
KOLANO
Posty: 6
Rejestracja: śr 05 mar, 2008
Lokalizacja: Złotów

Post autor: KOLANO » śr 05 mar, 2008

olej castrol do 4 taktu koszt ok 35 zł. właczanie wentylatora hmm..ja mam na kierownicy taki przycisk zamontowany..instrukcja jest ale w jezyku angielskim..wymień swiece bo te chińskie to szrot..co do kabli pod przednim noskiem to też mam tak i niestety pokazuje mi tylko kilometry jakie zrobilem i prędkość;-/ też nie wiem czy co z tym zrobić bo mam używke i nie wiem czy poprzednik nie grzebał bo miał wypadek i kable poizolowane i stacyjka robiona..więc jak coś to piszcie co do tych kabli czy kazdy ma niepołaczone ??? ja nie mam podłaczonego niebisko-żółtego kabelka z bolsową wswówka??ktoś tak ma??
żyć nie umierać.troche pracy w chińczyku i do przodu też idzie:)

Awatar użytkownika
KOLANO
Posty: 6
Rejestracja: śr 05 mar, 2008
Lokalizacja: Złotów

Post autor: KOLANO » śr 05 mar, 2008

olej castrol do 4 taktu koszt ok 35 zł. właczanie wentylatora hmm..ja mam na kierownicy taki przycisk zamontowany..instrukcja jest ale w jezyku angielskim..wymień swiece bo te chińskie to szrot..co do kabli pod przednim noskiem to też mam tak i niestety pokazuje mi tylko kilometry jakie zrobilem i prędkość;-/ też nie wiem czy co z tym zrobić bo mam używke i nie wiem czy poprzednik nie grzebał bo miał wypadek i kable poizolowane i stacyjka robiona..więc jak coś to piszcie co do tych kabli czy kazdy ma niepołaczone ??? ja nie mam podłaczonego niebisko-żółtego kabelka z bolsową wswówka??ktoś tak ma??
żyć nie umierać.troche pracy w chińczyku i do przodu też idzie:)

radam5
Posty: 26
Rejestracja: wt 19 lut, 2008
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: radam5 » pn 10 mar, 2008

co do kabli to ja mam dwie kostki niepodłączone pierwsza z kablami o kolorach różowym i błękitnym z różowym paskiem, Druga kostka z kablami zielonym i czarnym z białym paskiem.

Zadowolony byłem z zakupu jednak teraz zaczynają się schody. Wczoraj posypał mi się automat rozrusznika :( Zaczął cieknąć mi olej i łańcuch się rozciągnął na tyle że napinacz dociska go do wahacza i trze o blache.
Może ktoś wie jak naciągnąć ten łańcuch bo bez instrukcji to ciężko jest cokolwiek zrobić.

Awatar użytkownika
KOLANO
Posty: 6
Rejestracja: śr 05 mar, 2008
Lokalizacja: Złotów

Post autor: KOLANO » wt 25 mar, 2008

kup nowy lancuch, moj tez sie rozciagnal teraz mam juz 3 hehe
żyć nie umierać.troche pracy w chińczyku i do przodu też idzie:)

radam5
Posty: 26
Rejestracja: wt 19 lut, 2008
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: radam5 » śr 26 mar, 2008

Tak też zrobiłem. A naciągu łańcucha w tym modelu po prostu nie ma, albo ja nie mogę znaleźć.
Nadal mam problem ze zlokalizowaniem wycieku oleju. Ale nie jest to wyciek z silnika tylko raczej ze skrzyni. Ponieważ olej kapie od strony skrzyni i ma inny kolor niż silnikowy. A w silniku poziom mi się nie zmienia.
Z lokalizacją naprawdę nie jest łatwo. Odkręciłem dolną osłonkę położyłem się pod quada i probowałem znaleźć, jak był mokry oraz po wytarciu. I wszystko wydaje się być OK. Podejrzewam uszczelniacz wajchy do zmiany biegów ale zazwyczaj jest tam sucho.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”