[cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra
Tylko uważaj na przykręcaniu bo jak za słabo dokręcisz to w czasie jazdy potrafi się odkręcić a jak w czas nie wyłapiesz to nieszczęście gotowe
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra
dzięks , myślałem, że ktoś ma już sposób opracowany. A tak pewnie będę się męczył pierwszy raz z 3 godziny
Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra
Ale , ze co?
Amerykę będziesz jak kolumb pierwszy odkrywał?
Masz sposoby podane i rób jak chcesz
Amerykę będziesz jak kolumb pierwszy odkrywał?
Masz sposoby podane i rób jak chcesz
V2.....sound of madness
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra
Po drugim razie pójdzie Ci szybciej niż myślisz
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra
Chłopaki będę niedługo ogarniał jedną cf x5.
Małe pytanie bo nie pamiętam - tam jest filtr papierowy, czy gąbkowy ? Bo nie wiem czy wymieniać czy można umyć w benzynie ekstrakcyjnej a później spokojnie nasączyć ?
Chodzi oczywiście o filtr powietrza
Małe pytanie bo nie pamiętam - tam jest filtr papierowy, czy gąbkowy ? Bo nie wiem czy wymieniać czy można umyć w benzynie ekstrakcyjnej a później spokojnie nasączyć ?
Chodzi oczywiście o filtr powietrza
Ozo Drapers Squad
Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra
Podwójny gąbkowy możnaby domniemywać. Taki jest w zwykłej 500tce a to w sumie to samo tyle, że z inną skorupą.
V2.....sound of madness
Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra
Tak tylko czy gąbka na zewnątrz nie jest prefiltrem a sam filtr nie jest papierowy ?
Ozo Drapers Squad
Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra
W X5 nie wiem. W 500tce jest filtr gąbkowy na plastkowym stelażu a na nim jeszcze jeden gąbkowy kondom.
V2.....sound of madness
Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra
No to będzie autopsja chociaż nie sądzę żeby się różniły Oby było tak jak mówisz
Dzięki
Dzięki
Ozo Drapers Squad
Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra
Czyli nasadka 65mm i odkręcić plastik silnika od strony szarpaczki?Ranid pisze:Ja do filtra oleju stosuje taki - http://allegro.pl/klucz-filtra-oleju-fz ... 54254.html -- od pierwszego przeglądu [100km] Filtron op 564 już 5 razy olej zmieniany na tym filtrze [15zł Tico].Ten klucz 65mm pasuje również do orginalnych i innych firmowych filtrów które są do CF 500.
Zamówiłem już filtry Hf 682, nie znam średnicy, jeszcze nie doszły.
Czy ktoś używa takich trojramiennych kluczy o zmiennym nastawie np 50-120 mm? Bo mam ochotę kupić, przydałby się też do innych silników. ..jeśli działa.