[cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
Awatar użytkownika
czarek103
Posty: 53
Rejestracja: pn 02 wrz, 2013
Quad:: CF MOTO 500
Imię: Czarek
Lokalizacja: Tczew

Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra

Post autor: czarek103 » pn 24 sie, 2015

Apropo tico manszeta zewnętrzna na przegub też od tico koszt 16 zł :D

Awatar użytkownika
darekp
Posty: 69
Rejestracja: ndz 19 lip, 2015
Quad:: cf moto 500L
Imię: Darek

Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra

Post autor: darekp » pn 24 sie, 2015

nie napisałem o tanim kluczu do filtra tylko po prostu, że szukam :D Ale już znalazłem.

Dzięki Ranid za ten typ filtra oleju. Bo już się z nim spotkałem, ale nie byłem pewien. Koleś mi mówił jak kupowałem, że to z tico ale nie pamiętałem nazwy tego filtra.

A co do zestawu kluczy to około 160 zł zapłaciłem. Styknie, praktycznie do quada i niczego więcej. Więc pewnie użyje ich z 2-3 razy w roku i tyle. Ze stali jakiejś tam crv czy wandowej. Warsztatu quadów na razie nie prowadzę

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra

Post autor: Robsson » pn 24 sie, 2015

czarek103 przód czy tył?
Tył wewnętrzna pasuje od opla kadeta/ascony - 15 zeta.
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
darekp
Posty: 69
Rejestracja: ndz 19 lip, 2015
Quad:: cf moto 500L
Imię: Darek

Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra

Post autor: darekp » pn 31 sie, 2015

jedno pytanie. Aby odkręcić filtr powietrza to najlepiej zdjąć który plastik 1 czy 2?

1- podnóżek

2- bok



Obrazek



klucz taśmowy

Awatar użytkownika
Ranid
Posty: 196
Rejestracja: sob 24 sie, 2013
Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
Imię: Mirek
Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna

Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra

Post autor: Ranid » wt 01 wrz, 2015

Chcesz odkręcić filtr oleju [ nie powietrza] jak byś kupił jak radziłem nasadowy to byś nic nie musiał odkręcać.Teraz wbij śrubokręt w filtr i poluzuj potem rękami,dokręć też ręką i wystarczy.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra

Post autor: oolsztyniak » wt 01 wrz, 2015

Filtr powietrza masz pod fotelem.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
darekp
Posty: 69
Rejestracja: ndz 19 lip, 2015
Quad:: cf moto 500L
Imię: Darek

Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra

Post autor: darekp » wt 01 wrz, 2015

tak chodziło o oleju. Jakoś musi się dać. tam jest tak mało miejsca, że "klucz pająk" nie wejdzie

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra

Post autor: Robsson » wt 01 wrz, 2015

To sam sobie odpowiedziałeś ;) Przyjrzyj się i będziesz sam wiedział bez pytania o to tu.
Albo robisz jak Ranid i powinno się udać jak zdejmiesz tylko osłonę zbiorniczka wyrównawczego od strony koła i tam wbijesz śrubokręt przy samym stopniu.
Albo trzeba zdjęć osłonę boku i stopień i chyba też osłonę zbiorniczka i powinno sie kluczem na taśmie udać.
V2.....sound of madness :twisted:

Wojtekski
Posty: 642
Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Suwałki

Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra

Post autor: Wojtekski » wt 01 wrz, 2015

Śrubokręt i pójdzie nic nie trzeba zdejmować ;)

Awatar użytkownika
Ranid
Posty: 196
Rejestracja: sob 24 sie, 2013
Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
Imię: Mirek
Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna

Re: [cf 500] Rozmiar śrub spuszczanie oleju oraz typ filtra

Post autor: Ranid » wt 01 wrz, 2015

Filtr nie jest mocno dokręcony wystarczy od przodu pod kątem wbić śrubokręt żeby jako taki ruch zrobić i puści.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”