River Ride IV- powrót legendy
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Impreza dopinana jest na ostatni guzik , Wójt Gminy Brudzeń pan Henryk Kisielewski po raz kolejny objął RR patronatem , ufundował puchary i zapowiedział wizytę z "wójtówką" zorientowani wiedzą niezorientowanym wyjaśniam że wójtówka to taka śliwowica podobna do Łąckich wyrobów.
Miło mi również poinformować że grono mecenasów imprezy powiększa się :
MSG Polska- niejako z urzędu patronuje większości imprez quadowych w tym i po raz kolejny nam.
Dicoria - Grupa Doradcza Andrzeja Dziejmy po raz pierwszy w gronie mecenasów RR
Poland Trophy - został Partnerem River Ride na sezon 2007
Taurus - czyli nieoceniona pomoc Darka Wyszyńskiego
Densit.pl - również po raz kolejny dzięki Maćkowi Kulasowi
VORTEX - napoje energetyczne będą ładować nadwątlone akumulatory uczestników
WURTH - na nich zawsze można liczyć
SCANIA - po raz pierwszy w gronie mecenasów imprezy
Błysk - czyli Krzyś Kijowski i jego fabryka
Wymieniłem głównych partnerów imprezy , lista jest jeszcze otwarta, każdy może mieć swój wkład w to by impreza była pod każdym względem perfekcyjna.
Miło mi również poinformować że grono mecenasów imprezy powiększa się :
MSG Polska- niejako z urzędu patronuje większości imprez quadowych w tym i po raz kolejny nam.
Dicoria - Grupa Doradcza Andrzeja Dziejmy po raz pierwszy w gronie mecenasów RR
Poland Trophy - został Partnerem River Ride na sezon 2007
Taurus - czyli nieoceniona pomoc Darka Wyszyńskiego
Densit.pl - również po raz kolejny dzięki Maćkowi Kulasowi
VORTEX - napoje energetyczne będą ładować nadwątlone akumulatory uczestników
WURTH - na nich zawsze można liczyć
SCANIA - po raz pierwszy w gronie mecenasów imprezy
Błysk - czyli Krzyś Kijowski i jego fabryka
Wymieniłem głównych partnerów imprezy , lista jest jeszcze otwarta, każdy może mieć swój wkład w to by impreza była pod każdym względem perfekcyjna.
- Załączniki
-
- NUMERY START.jpg (50.57 KiB) Przejrzano 1398 razy
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
w lasotkach zostało wolnych kilka pokoi , dokładne informacje poniżej:
nocleg 1km od bazy rajdu:
Usługi Hotelarskie
adres: Lasotki 20
09-411 Biała
województwo: mazowieckie
obiekt: kwatera prywatna
miejsc: 22
telefon: 0-24 261-26-19,
Telefon komórkowy: 0-513-335-503,
pobliskie miejscowości: Płock, Biała, Lasotki (mazowieckie)
POKOJE:
rodzaj ilość cena min cena max
1-osobowe 10 25
2-osobowe 20 50
3-osobowe 30 75
4-osobowe 40 100
dodatkowe informacje: nocleg 10-25 PLN, noclegi również dla firm,
nocleg 1km od bazy rajdu:
Usługi Hotelarskie
adres: Lasotki 20
09-411 Biała
województwo: mazowieckie
obiekt: kwatera prywatna
miejsc: 22
telefon: 0-24 261-26-19,
Telefon komórkowy: 0-513-335-503,
pobliskie miejscowości: Płock, Biała, Lasotki (mazowieckie)
POKOJE:
rodzaj ilość cena min cena max
1-osobowe 10 25
2-osobowe 20 50
3-osobowe 30 75
4-osobowe 40 100
dodatkowe informacje: nocleg 10-25 PLN, noclegi również dla firm,
3fun - bo quady są naszą pasją
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Regulamin Przeprawowego Pucharu Quadów i Motocykli
RIVER RIDE IV
Zasady Ogólne
1. Załogę stanowi kierowca na dopuszczonym do ruchu drogowego quadzie . Rozróżnia się podział na kategorie Quad Sport Quad Extreme i Motocykle.
- Quady klasy Sport muszą spełniać następujące wymagania: dowolny pojazd quad lub ATV napędzany na jedną lub dwie osie nie posiadający wyciągarki , jeżeli pojazd posiada wyciągarkę zostanie ona zaplombowana. Kierowca musi posiadać odpowiednie wyposażenie- liny , bloczki oraz ubranie ochronne i kask. Kierowca musi posiadać ubezpieczenie OC pojazdu jeżeli pojazd nie jest zarejestrowany musi posiadać ubezpieczenie OC jako pojazd wolnobieżny, oraz ubezpieczenie NW . Przynajmniej jeden pojazd w Teamie musi posiadać urządzenie (metromierz) do pomiaru odległości z dokładnością do 10 m dopuszcza się stosowanie GPSu lub innych urządzeń pomiarowych, zalecane jest posiadanie roadbook holdera. Załogę w tej klasie stanowi jedna osoba.
- Quady klasy Extreme muszą spełniać następujące wymagania:
dowolny pojazd quad napędzany na dwie osie posiadający co najmniej jedną wyciągarkę , liny oraz bloczki. Dozwolone są dowolne przeróbki w konstrukcji pojazdów . Zalecane jest posiadanie snorkli, organizator przewiduje na trasie brody do głębokości ok. 1,2 metra Kierowca musi posiadać ubranie ochronne i kask. Obowiązkowe jest posiadanie ubezpieczenia OC pojazdu, jeżeli pojazd nie jest zarejestrowany musi posiadać ubezpieczenie OC jako pojazd wolnobieżny, oraz ubezpieczenie NW . Quady muszą posiadać urządzenie (metromierz) do pomiaru odległości z dokładnością do 10 m, dopuszcza się stosowanie GPSu lub innych urządzeń pomiarowych , zalecane jest posiadanie roadbook holdera. Załogę w tej klasie stanowi jedna osoba , do startu w klasie Quad Extreme zostaną dopuszczone osoby ze stażem w co najmniej jednej imprezie przeprawowej.
Jazda w Teamie:
Uczestnicy rajdu deklarują czy jadą z punktacją indywidualną czy zespołową , w przypadku punktacji zespołowej suma zdobytych przez poszczególnych członków teamu jest dzielona przez ilość członków Teamu. W tym przypadku wszyscy uczestnicy teamu zajmują jednakowe miejsce i dzielą się nagrodami.
Ze względu na podział klas nie dopuszcza się współdziałania zawodników lub załóg poszczególnych klas.
Do rajdu zostaną dopuszczone pojazdy, całkowicie sprawne technicznie, bez wycieków płynów i ze sprawnie działającymi układami stanowiącymi warunek dopuszczenia do ruchu.
Organizator zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu przed startem.
Obowiązkiem załogi jest posiadanie sprawnego telefonu komórkowego oraz taśmy lub linki holowniczej.
2. Uczestnicy rajdu poruszają się tylko po drogach publicznych w zgodzie z przepisami ruchu drogowego. Wyjątkiem są wyznaczone przez organizatora odcinki specjalne lub trasy wyznaczone trackami GPS.
3. Na trasie imprezy obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, a organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania alkomatem .
4. Zabrania się wycinki, okorowywania, oraz rozjeżdżania zdrowego drzewostanu.
5. Zabrania się pod groźbą dyskwalifikacji zakładania na drzewa lin stalowych bez użycia taśm opasujących.
6. Zabrania się korzystania przy budowie przepraw z drzewa zgromadzonego dla potrzeb gospodarki leśnej.
7. Zabronione jest pod groźbą dożywotniej dyskwalifikacji poruszanie się po polach uprawnych i uprawach leśnych.
8. Na trasie rajdu obowiązują przepisy ruchu drogowego, a na odcinkach przechodzących przez gospodarstwa oraz osiedla ludzkie i w ich bezpośrednim sąsiedztwie prędkość zostaje ograniczona do 15 km/h. Złamanie powyższego punktu grozi dyskwalifikacją.
9. Trasę należy pokonać ściśle według wskazówek organizatora.
10. Dopuszcza się oraz zaleca współdziałanie, oraz wzajemną pomoc między załogami tej samej klasy
11 Zabrania się zrywania i przekraczania taśm ograniczających przejazd pod groźbą dyskwalifikacji.
12. Jakiekolwiek próby nie sportowego zachowania, manipulacji z kartami drogowymi oraz pieczątkami oraz próby oszustwa będą karane dożywotnią dyskwalifikacją.
13. Załoga zobowiązuje się: wypełnić zgłoszenie, wpłacić wpisowe, nakleić na pojeździe numery startowe oraz naklejki sponsorów dostarczone przez organizatora.
14. Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność, co potwierdzają w zgłoszeniu, a organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie jej trwania w stosunku do uczestników oraz osób trzecich.
15. Podpisując zgłoszenie uznaje się, że załoga zapoznała się z regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać jak również stosować się do przepisów ruchu drogowego.
16. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany niektórych odcinków rajdu w przypadkach uzasadnionych.
17. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie i niezwłocznie zobowiązuje się o takowych informować.
18. Ze względu na przeprawowy charakter rajdu załogi mogą liczyć na pomoc organizatora tylko w przypadkach skrajnych i uzasadnionych.
19. Użycie narzędzi tnących a zwłaszcza pił jest dopuszczalne tylko przy budowie przepraw ze wcześniej znalezionych/przygotowanych drzew i z materiałów nie będących składem na potrzeby gospodarki leśnej.
20. Wjazd na próby przejazdu nie jest obowiązkowy i przed podjęciem takiej decyzji należy zapoznać się ze stopniem ich skomplikowania.
21. W przypadku zgłoszenia odpowiedniej ilości uczestników poniżej 16 roku życia zostanie wyłoniona oddzielna klasa „młodzik”.
TRASA
1. Trasę podzielono na części : trasa nawigowana Road bookiem i trasa nawigacyjna.
2. Na część nawigacyjno przeprawową przewidziano limit.
3. Godzina startu i zakończenia rajdu (zdania kart drogowych) jest ściśle określona :
Odprawa w piątek o godzinie 15.30
Start załóg: godzina 16.00 dnia 30 03 2007 , na pokonanie trasy każdy team ma 28 godzin.
Karty będą przyjmowane w nieprzekraczalnym terminie 28 godzin dead line określa się na 20.00 , po tej godzinie za każdą minutę spóźnienia nalicza się 50 pkt. kary. Przekroczenie czasu spóźnienia o 60 minut równa się dyskwalifikacji.
Do punktacji liczony jest czas przejazdu odcinka określonego roadbookiem według następujących zasad: 10 pkt karnych za 1 za minutę spędzonego czasu na trasie. Na trasie będą do zdobycia pieczątki określone odpowiednio od 100 do 1000 pkt.
Zdanie karty tego odcinka upoważnia do wyruszenia na część nawigacyjną trasy.
4. Zabrania się wprowadzania zmian w oznaczeniu trasy, a wszystkie niezgodności takie jak braki pieczątek na próbach należy niezwłocznie zgłaszać organizatorowi.
5. Wszelkie manipulacje i próby oszustwa karane będą dyskwalifikacją i ogłaszane do wiadomości publicznej.
7. Impreza ma charakter zamknięty i po trasie mogą poruszać się tylko pojazdy zgłoszone organizatorowi.
8. Orientacja na trasie: Uczestnicy otrzymają fragment mapy topograficznej, na którym zostaną naniesione wskazówki nawigacyjne oraz otrzymają Road booki .
9. Odbiornik GPS: W czasie rajdu można będzie napotkać próby możliwe do odnalezienia za pomocą urządzeń GPS. Jeśli ktoś nie posiada warto do poszukiwań zintegrować się w małe zespoły.
KARTA DROGOWA
1. Karta drogowa zostanie zaplombowana przez organizatora przed startem i przyczepiona do pojazdu.
Zabrania się odkręcania bagażników !
Linka i plomby służące do mocowania karty będą wyjątkowe i charakterystyczne .
Każda wykryta manipulacja równa się bezwarunkowej dyskwalifikacji.
2. Uczestnicy dokonują wpisu w rubrykach: Nr startowy, imiona i nazwiska załogi, dane pojazdu. Karta jest podstawą do klasyfikacji końcowej w imprezie i po zaplombowaniu należy pilnować, aby nie została zniszczona i nie uległa zerwaniu. Zerwanie karty jest równe dyskwalifikacji!!! (przytwierdzona karta to jedyne potwierdzenie zaliczenia pieczątek) Karta zawiera rubryki na pieczątki prób przejazdu oraz dane załogi.
3. Pieczątki na karcie muszą być odbite czytelnie i we właściwych miejscach!
4. Kartę należy zdać w bazie rajdu przed upływem limitu czasu! (odczepiając od pojazdu tylko pod okiem organizatorów którzy sprawdzą obecność właściwych plomb)
5. Załoga rezygnująca z rajdu ma obowiązek poinformowania organizatora oraz zdania karty drogowej.
KONSPEKT
Konspekt otrzymają zawodnicy przed startem. Zawiera on opis o punktach szlaku oraz zadań podczas trwania całego rajdu. Ma on pomóc zawodnikom w sprawnym pokonaniu trasy.
KLASYFIKACJA
1. Rozróżniamy klasy: Quad Sport , Quad Extreme i Motocykle
2. Wygrywa załoga, która zdobędzie najwyższą ilość punktów ze wszystkich konkurencji.
3. Na końcowy wynik mają wpływ konkurencje:
a. Ilość pieczątek w karcie drogowej
b. Czas przejazdu odcinka roadbookowego
4. Nagroda fair-play – Tytuł ten zostanie przyznany jednej z załóg w głosowaniu zawodników i sędziów po rajdzie. Każdy uczestnik umieszcza głos na karcie drogowej wpisując numer wytypowanej załogi.
Organizator: TeamExtreme Płock
Krzysztof Wronowski tel 601 435 618
Email: 2can@wp.pl
RIVER RIDE IV
Zasady Ogólne
1. Załogę stanowi kierowca na dopuszczonym do ruchu drogowego quadzie . Rozróżnia się podział na kategorie Quad Sport Quad Extreme i Motocykle.
- Quady klasy Sport muszą spełniać następujące wymagania: dowolny pojazd quad lub ATV napędzany na jedną lub dwie osie nie posiadający wyciągarki , jeżeli pojazd posiada wyciągarkę zostanie ona zaplombowana. Kierowca musi posiadać odpowiednie wyposażenie- liny , bloczki oraz ubranie ochronne i kask. Kierowca musi posiadać ubezpieczenie OC pojazdu jeżeli pojazd nie jest zarejestrowany musi posiadać ubezpieczenie OC jako pojazd wolnobieżny, oraz ubezpieczenie NW . Przynajmniej jeden pojazd w Teamie musi posiadać urządzenie (metromierz) do pomiaru odległości z dokładnością do 10 m dopuszcza się stosowanie GPSu lub innych urządzeń pomiarowych, zalecane jest posiadanie roadbook holdera. Załogę w tej klasie stanowi jedna osoba.
- Quady klasy Extreme muszą spełniać następujące wymagania:
dowolny pojazd quad napędzany na dwie osie posiadający co najmniej jedną wyciągarkę , liny oraz bloczki. Dozwolone są dowolne przeróbki w konstrukcji pojazdów . Zalecane jest posiadanie snorkli, organizator przewiduje na trasie brody do głębokości ok. 1,2 metra Kierowca musi posiadać ubranie ochronne i kask. Obowiązkowe jest posiadanie ubezpieczenia OC pojazdu, jeżeli pojazd nie jest zarejestrowany musi posiadać ubezpieczenie OC jako pojazd wolnobieżny, oraz ubezpieczenie NW . Quady muszą posiadać urządzenie (metromierz) do pomiaru odległości z dokładnością do 10 m, dopuszcza się stosowanie GPSu lub innych urządzeń pomiarowych , zalecane jest posiadanie roadbook holdera. Załogę w tej klasie stanowi jedna osoba , do startu w klasie Quad Extreme zostaną dopuszczone osoby ze stażem w co najmniej jednej imprezie przeprawowej.
Jazda w Teamie:
Uczestnicy rajdu deklarują czy jadą z punktacją indywidualną czy zespołową , w przypadku punktacji zespołowej suma zdobytych przez poszczególnych członków teamu jest dzielona przez ilość członków Teamu. W tym przypadku wszyscy uczestnicy teamu zajmują jednakowe miejsce i dzielą się nagrodami.
Ze względu na podział klas nie dopuszcza się współdziałania zawodników lub załóg poszczególnych klas.
Do rajdu zostaną dopuszczone pojazdy, całkowicie sprawne technicznie, bez wycieków płynów i ze sprawnie działającymi układami stanowiącymi warunek dopuszczenia do ruchu.
Organizator zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu przed startem.
Obowiązkiem załogi jest posiadanie sprawnego telefonu komórkowego oraz taśmy lub linki holowniczej.
2. Uczestnicy rajdu poruszają się tylko po drogach publicznych w zgodzie z przepisami ruchu drogowego. Wyjątkiem są wyznaczone przez organizatora odcinki specjalne lub trasy wyznaczone trackami GPS.
3. Na trasie imprezy obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, a organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania alkomatem .
4. Zabrania się wycinki, okorowywania, oraz rozjeżdżania zdrowego drzewostanu.
5. Zabrania się pod groźbą dyskwalifikacji zakładania na drzewa lin stalowych bez użycia taśm opasujących.
6. Zabrania się korzystania przy budowie przepraw z drzewa zgromadzonego dla potrzeb gospodarki leśnej.
7. Zabronione jest pod groźbą dożywotniej dyskwalifikacji poruszanie się po polach uprawnych i uprawach leśnych.
8. Na trasie rajdu obowiązują przepisy ruchu drogowego, a na odcinkach przechodzących przez gospodarstwa oraz osiedla ludzkie i w ich bezpośrednim sąsiedztwie prędkość zostaje ograniczona do 15 km/h. Złamanie powyższego punktu grozi dyskwalifikacją.
9. Trasę należy pokonać ściśle według wskazówek organizatora.
10. Dopuszcza się oraz zaleca współdziałanie, oraz wzajemną pomoc między załogami tej samej klasy
11 Zabrania się zrywania i przekraczania taśm ograniczających przejazd pod groźbą dyskwalifikacji.
12. Jakiekolwiek próby nie sportowego zachowania, manipulacji z kartami drogowymi oraz pieczątkami oraz próby oszustwa będą karane dożywotnią dyskwalifikacją.
13. Załoga zobowiązuje się: wypełnić zgłoszenie, wpłacić wpisowe, nakleić na pojeździe numery startowe oraz naklejki sponsorów dostarczone przez organizatora.
14. Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność, co potwierdzają w zgłoszeniu, a organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie jej trwania w stosunku do uczestników oraz osób trzecich.
15. Podpisując zgłoszenie uznaje się, że załoga zapoznała się z regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać jak również stosować się do przepisów ruchu drogowego.
16. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany niektórych odcinków rajdu w przypadkach uzasadnionych.
17. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie i niezwłocznie zobowiązuje się o takowych informować.
18. Ze względu na przeprawowy charakter rajdu załogi mogą liczyć na pomoc organizatora tylko w przypadkach skrajnych i uzasadnionych.
19. Użycie narzędzi tnących a zwłaszcza pił jest dopuszczalne tylko przy budowie przepraw ze wcześniej znalezionych/przygotowanych drzew i z materiałów nie będących składem na potrzeby gospodarki leśnej.
20. Wjazd na próby przejazdu nie jest obowiązkowy i przed podjęciem takiej decyzji należy zapoznać się ze stopniem ich skomplikowania.
21. W przypadku zgłoszenia odpowiedniej ilości uczestników poniżej 16 roku życia zostanie wyłoniona oddzielna klasa „młodzik”.
TRASA
1. Trasę podzielono na części : trasa nawigowana Road bookiem i trasa nawigacyjna.
2. Na część nawigacyjno przeprawową przewidziano limit.
3. Godzina startu i zakończenia rajdu (zdania kart drogowych) jest ściśle określona :
Odprawa w piątek o godzinie 15.30
Start załóg: godzina 16.00 dnia 30 03 2007 , na pokonanie trasy każdy team ma 28 godzin.
Karty będą przyjmowane w nieprzekraczalnym terminie 28 godzin dead line określa się na 20.00 , po tej godzinie za każdą minutę spóźnienia nalicza się 50 pkt. kary. Przekroczenie czasu spóźnienia o 60 minut równa się dyskwalifikacji.
Do punktacji liczony jest czas przejazdu odcinka określonego roadbookiem według następujących zasad: 10 pkt karnych za 1 za minutę spędzonego czasu na trasie. Na trasie będą do zdobycia pieczątki określone odpowiednio od 100 do 1000 pkt.
Zdanie karty tego odcinka upoważnia do wyruszenia na część nawigacyjną trasy.
4. Zabrania się wprowadzania zmian w oznaczeniu trasy, a wszystkie niezgodności takie jak braki pieczątek na próbach należy niezwłocznie zgłaszać organizatorowi.
5. Wszelkie manipulacje i próby oszustwa karane będą dyskwalifikacją i ogłaszane do wiadomości publicznej.
7. Impreza ma charakter zamknięty i po trasie mogą poruszać się tylko pojazdy zgłoszone organizatorowi.
8. Orientacja na trasie: Uczestnicy otrzymają fragment mapy topograficznej, na którym zostaną naniesione wskazówki nawigacyjne oraz otrzymają Road booki .
9. Odbiornik GPS: W czasie rajdu można będzie napotkać próby możliwe do odnalezienia za pomocą urządzeń GPS. Jeśli ktoś nie posiada warto do poszukiwań zintegrować się w małe zespoły.
KARTA DROGOWA
1. Karta drogowa zostanie zaplombowana przez organizatora przed startem i przyczepiona do pojazdu.
Zabrania się odkręcania bagażników !
Linka i plomby służące do mocowania karty będą wyjątkowe i charakterystyczne .
Każda wykryta manipulacja równa się bezwarunkowej dyskwalifikacji.
2. Uczestnicy dokonują wpisu w rubrykach: Nr startowy, imiona i nazwiska załogi, dane pojazdu. Karta jest podstawą do klasyfikacji końcowej w imprezie i po zaplombowaniu należy pilnować, aby nie została zniszczona i nie uległa zerwaniu. Zerwanie karty jest równe dyskwalifikacji!!! (przytwierdzona karta to jedyne potwierdzenie zaliczenia pieczątek) Karta zawiera rubryki na pieczątki prób przejazdu oraz dane załogi.
3. Pieczątki na karcie muszą być odbite czytelnie i we właściwych miejscach!
4. Kartę należy zdać w bazie rajdu przed upływem limitu czasu! (odczepiając od pojazdu tylko pod okiem organizatorów którzy sprawdzą obecność właściwych plomb)
5. Załoga rezygnująca z rajdu ma obowiązek poinformowania organizatora oraz zdania karty drogowej.
KONSPEKT
Konspekt otrzymają zawodnicy przed startem. Zawiera on opis o punktach szlaku oraz zadań podczas trwania całego rajdu. Ma on pomóc zawodnikom w sprawnym pokonaniu trasy.
KLASYFIKACJA
1. Rozróżniamy klasy: Quad Sport , Quad Extreme i Motocykle
2. Wygrywa załoga, która zdobędzie najwyższą ilość punktów ze wszystkich konkurencji.
3. Na końcowy wynik mają wpływ konkurencje:
a. Ilość pieczątek w karcie drogowej
b. Czas przejazdu odcinka roadbookowego
4. Nagroda fair-play – Tytuł ten zostanie przyznany jednej z załóg w głosowaniu zawodników i sędziów po rajdzie. Każdy uczestnik umieszcza głos na karcie drogowej wpisując numer wytypowanej załogi.
Organizator: TeamExtreme Płock
Krzysztof Wronowski tel 601 435 618
Email: 2can@wp.pl
3fun - bo quady są naszą pasją
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt: