tego nie wiem, wiatrak też zmieniałem już bo stary tak hałasował że strach było jechac. Dodam że są 2 rodzaje wiatraków do can ama, ja za grosze dostałem nowy wiatrak ale mocowanie ciut się rózniło wiec musiałem dorobić uchwyty tylko z blachy
można by też go spiąc na stałe, albo dorobić po prostu do obwodu guzik którym na sztywno włączymy wiatrak
ogólnie komunikatu o przegrzaniu jeszcze nie widziałem ale zawsze warto wiedzieć ile się ma stopni. Na starych wskaźnikach jak sprawdzałem wentylator załączał się przy 95 stopniach na bloku silnika.
Renegade 800
Re: Renegade 800
jakby ktoś chciał jakieś fotki albo coś to założyłem u siebie chłodnice oleju
ostatnio rajd błotny zrobiłem i zero problemów, chłodnica zaklejona mocno a na bloku silnika wiecej jak 90 stopni nie miałem. Wentylator też rzadko się włącza.
co do temperatury paska to na również tym samym rajdzie przy kopaniu się w błocie wiecej jak 55 stopni w skrzyni pasowej nie miałem. Pewnie jazda na pełnym ogniu długimi odcinkami bardziej zagrzeje powietrze i sam pasek.
ostatnio rajd błotny zrobiłem i zero problemów, chłodnica zaklejona mocno a na bloku silnika wiecej jak 90 stopni nie miałem. Wentylator też rzadko się włącza.
co do temperatury paska to na również tym samym rajdzie przy kopaniu się w błocie wiecej jak 55 stopni w skrzyni pasowej nie miałem. Pewnie jazda na pełnym ogniu długimi odcinkami bardziej zagrzeje powietrze i sam pasek.