Regulacja biegów w CF500.
- Ranid
- Posty: 196
- Rejestracja: sob 24 sie, 2013
- Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna
Regulacja biegów w CF500.
Czy da się wyregulować biegi żeby trochę lżej wchodziły,wsteczny i szybkie się wyrobiły jakoś ale włączenie L oraz P bardzo ciężko włączyć,bujam,popycham w końcu na siłę wsadzi się .Czy we wszystkich tak ciężko to chodzi czy po prostu jak go składali to coś sknocili.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Regulacja biegów w CF500.
W moim CF 500 też tak ciężko biegi chodziły.
Bieg P wchodził tak ciężko, że w ogóle później nie dało się go wrzucić.
Ogólnie ja nic nie regulowałem a i jakoś mocno mi to nie przeszkadzało.
Bieg P wchodził tak ciężko, że w ogóle później nie dało się go wrzucić.
Ogólnie ja nic nie regulowałem a i jakoś mocno mi to nie przeszkadzało.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Ranid
- Posty: 196
- Rejestracja: sob 24 sie, 2013
- Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna
Re: Regulacja biegów w CF500.
Dzisiaj ustawiłem to po swojemu,wydłużyłem o jeden obrót cięgno główne [te od skrzyni] i przy wale gdzie zaciąga P ręczny popuściłem o jakiś centymetr i na sucho chodzą o wiele lepiej.Nie próbowałem podczas jazdy bo u nas leje.
Re: Regulacja biegów w CF500.
U MNIE TEZ BARDZO CIĘZKO WCHODZĄ BIEGI L WOGÓLE NIE MOGĘ WŁĄCZYĆ.
PODPOWIEDZCIE JAK GO PALICIE BO MI JAK ZIMNY CIĘZKO PALI ,ILE TRZEBA TRZYMAĆ GO NA SSANIU JAK TEMPERATURA OK +2 STOPNIE .PROSZĘ O PODPOWIEDZI .JESTEM NOWICJUSZEM MAM PRZEJECHANE DOPIERO 60 KM TO MÓJ PIERWSZY QUAD
PODPOWIEDZCIE JAK GO PALICIE BO MI JAK ZIMNY CIĘZKO PALI ,ILE TRZEBA TRZYMAĆ GO NA SSANIU JAK TEMPERATURA OK +2 STOPNIE .PROSZĘ O PODPOWIEDZI .JESTEM NOWICJUSZEM MAM PRZEJECHANE DOPIERO 60 KM TO MÓJ PIERWSZY QUAD
- Ranid
- Posty: 196
- Rejestracja: sob 24 sie, 2013
- Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna
Re: Regulacja biegów w CF500.
Trzeba samemu podregulować na cięgnach,u mnie np. drążek nie wchodził w te nacięcia co pokazuje jaki bieg jest po prostu opierało na tym chromie,jest jedno cięgno tylko ale trzeba sciągnąć obudowe od strony drążka.Masz dopiero 60 km to przy 100km masz przegląd to może ustawią,[ja po pierwszym zrezygnowałem z przeglądów]Trzeba też popuścić ręczny P.Ja zapalam na połowie ssania [garaż zawsze plus] czasami całe ssanie ale zapala dobrze,po około 1 min sam spada z obrotów i wyłączam,musiałem zwiększyć też obroty silnika [1300] mam obrotomierz zamontowany dodatkowo,jeżeli masz za duże obroty to też biegi będą wchodzić ciężko.
Re: Regulacja biegów w CF500.
A krzyczysz bo???MARIO6L pisze:U MNIE TEZ BARDZO...
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Regulacja biegów w CF500.
Bo na innym forum nikt mu nie odpowiedział więc tutaj skopiował swoją wiadomość.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Regulacja biegów w CF500.
Ważne jest jeszcze odpowiedni naciąg linki co odpowiada za blokowanie lewarka biegów
Najlepiej ją całkowicie zdemontować aby nie było potrzeby naciskać pedału hamulca nożnego aby bieg załączyć
Najlepiej ją całkowicie zdemontować aby nie było potrzeby naciskać pedału hamulca nożnego aby bieg załączyć
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
Re: Regulacja biegów w CF500.
u mnie na początku nie były nawet zgrane biegi i działały tragicznie, teraz po regulacji generalnie ok. Ale i tak ciężko wchodzą - P z lekkim oporem a L z dużym już.
Jednak mam wrażenie, że z każdym KM coraz lepiej działają. Z tego co widzę na innych forach to też narzekają na ciężko działającą skrzynię biegów z CFkach.
Czasami jak zmieniam biegi na stromym podjeździe albo parkuję na górkach to biegi też nie najlepiej wchodzą, trzeba się trochę pobujać .
Jednak mam wrażenie, że z każdym KM coraz lepiej działają. Z tego co widzę na innych forach to też narzekają na ciężko działającą skrzynię biegów z CFkach.
Czasami jak zmieniam biegi na stromym podjeździe albo parkuję na górkach to biegi też nie najlepiej wchodzą, trzeba się trochę pobujać .
- sebtur
- Posty: 53
- Rejestracja: pt 26 gru, 2014
- Quad:: supermoto 150, cf moto 500 L-X5
- Imię: Sebastian i Antek
- Lokalizacja: Dobra - Łódź
Re: Regulacja biegów w CF500.
u mnie biegi działały ok. Przynajmniej te z których korzystałem. Po kilkunastu kilometrach jazdy postanowiłem włączyć bieg L i tu niespodzianka nie mogłem go załączyć. Odpuściłem, nie chciałem na siłę włączać go tym bardziej, że miałem przed sobą I przegląd po 100 km. Pojechałem do serwisu i zgłosiłem problem. Poprawili. Odebrałem gada ale nie sprawdziłem na miejscu - co się okazało, że gdy załączyłem bieg L to po dodaniu gazu coś walnęło w skrzyni ale załączył się. Trochę się przeraziłem. Znowu wrzuciłem na H i po kilku kilometrach ponownie wrzuciłem L i znowu to samo, huknęło w skrzyni. Więcej nie próbowałem. Zadzwoniłem do serwisanta i muszę podjechać jeszcze raz do niego na regulację. Drugi problem to z ledami, tak się ucieszyłem gdy w serwisie podłączyli mi inst. elektryczną i jak zapaliłem zobaczyłem jasność. Było super ale przez pierwsze dni - później coś się zaczęło z nimi dziać - zaczęły ledwo świecić. A teraz w ogóle. Też do poprawy. Co prawda niedaleko ok. 30 km mam do serwisu ale to upierdliwe zawozić tam gada. Mam nadzieję, że poprawią już na sicher.