Raptor

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
R1
Posty: 9
Rejestracja: ndz 19 sie, 2007

Raptor

Post autor: R1 » ndz 19 sie, 2007

Witam !

Zawsze interesowany mnie ścigacze i crossy, mam akutalnie Yamahe R1 z 2004 r.

Ale od kąd przejechałem się kilka razy quadem pewnego turysty (fakt, że było to " Made in China" 350) ale po chwili brakowało mi mocy, może to tylko takie wrażenie, bo z mojej R1 wyciskam na maxa 180 km. I teraz do sedna sprawy, chciałbym kupić Yamahe 700 Raptor, bo mam okazje kupić... mieszkam w Bieszczadach i się wszyscy dziwią dlaczego ja mam ścigacza a nie quada albo crossa, bo ludzie z końca Polski potrafią w Bieszczady jechać na weekend pojeździć :P

i teraz tak, jak to jest, bo w crossie, trzeba co 15 motogodzin wymieniać tłok, co drugi tłok korbowód itp. oleje filtry to wiadomo... ale moje pytanie, czy w quadach też trzeba tłoki, korbowody, cylindry wymianić co ileś tam motogodzin ? wiem tylko tyle że napewno pasek rorządu, ale co ile to też nie wiem.....

Bardzo proszę o jakieś informacje, ewentualnie jakieś linki :)

Z góry za wszystko dziękuje i przepraszam jeśli coś robie nie zgodnie z regulaminem :mrgreen:

Pozdrawiam wszystkich napaleńców :twisted: :twisted: :twisted:

R1
Posty: 9
Rejestracja: ndz 19 sie, 2007

Post autor: R1 » ndz 19 sie, 2007

aaaa.... i dodam, że uzywałem opcji " szukaj" ale nic nie znalazłem :/

Awatar użytkownika
Grzesiek G
Posty: 237
Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
Lokalizacja: Warszawa-Wawer

Post autor: Grzesiek G » ndz 19 sie, 2007

Ja też przesiadłem sie z R1 na Raptora , co prawda jeszcze na 660 . Jeżeli chodzi o podstawowe naprawy , to nic poza olejem i filtrami się nie dzieje - tak jak w R1 .Tyle , że olej i filtry obsługiwane są sporo częściej.
W tym tygodniu mój kolega przesiadł się ze ściga na Raptora 700 i stwierdził jednoznacznie , że we frajdzie z jazdy nie ma porównania do motocykla .
Pozdrowionka .

R1
Posty: 9
Rejestracja: ndz 19 sie, 2007

Post autor: R1 » ndz 19 sie, 2007

ale tłoków i korbowodów jak w crossach nie trzeba wymieniać ?

Ja jade na R1 w góry na winkle a na trasy na proste i to tyle.... a zawsze można Raptorkiem pośmigać po lasach :D tylko nie wiem jak z tymi rzeczami.... a i jeszcze jedna sprawa, ile tak mniej więcej pali Raptorek na 100 km tak przy pałowaniu :d( wiem że to mało istotne, lecz tylko tylko tak orientacyjnie pytam ;))

Pozdr

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » pn 20 sie, 2007

to moze ja wyjasnie.
Jezeli nie wjedziesz do wody zalewajac quada ( a nawet przy takim traktowaniu nic sie raczej nie stanie) to nie masz nawet 1 % szans ze bedziesz musial zmienic tlok lub korbowód. to sie zupelnie nie niszvzy. chyba ze bedziesz jezdzil bez oleju.
Co trzeba zmieniac? olej i filtr oleju dosc czesto, zaleznie od stylu jazdy, filtr powietrza, (lub go czyscic). do tego najprawdopodobniejszymi elementami, które mozesz uszkodzic to: wachacz, drazek kierowniczy, pólos i chyba lancuch.tak jak jednak napisalem, wszystko zalezy od stylu jazdy.
bierz Rapiego jesli masz faktycznie dobra okazje lub cos jeszcze bardziej odrzutowego np. Polaris Outlow. Uwazaj jednak bo przay niskiej cenie quad moze byc dobrze zajezdzony.
Pozdrawiam

R1
Posty: 9
Rejestracja: ndz 19 sie, 2007

Post autor: R1 » pn 20 sie, 2007

extra :D, bo myślałem, że to wszystko tak jak w crossie, bo kumpel ma KTM'a, to wymienia tłoki i to wszystko cały czas, a to nei jest tanie :P

Mam okazje kupić 700 SE za dobrą kase... i nie zamierzam nim po rzekach jeździć, tylko lasy itp. I chyba napewno zainwestować w dobry kask, buty i ubranie, prawda ?

Jeszcze bym prosił o napisanie ile to cudo pali... przy takim traktowaniu do czego został stworzony :D

I jeszcze jedno, czy jakoś specjalnie trzeba go docierać jak jest nowy z salonu ? i czy są problemy z rejestracją ?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
hawranek
Posty: 111
Rejestracja: pn 15 sty, 2007
Lokalizacja: W-wa - Powsin
Kontakt:

Post autor: hawranek » pn 20 sie, 2007

Jak ma crossa dwusuwa to pewnie wymienia :)

Awatar użytkownika
arekT
Posty: 44
Rejestracja: ndz 05 sie, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Post autor: arekT » pn 20 sie, 2007

WITAM R1.ja przesiadłem się z yamahy WR400 na RAPTORA 700,"problemy"które opisujesz dotyczą sprzętów typowo wyczynowych najczęściej w dwósuwie a jak dbasz o to aby twój sprzęt miał dobry olej, na czas wymianę,przeglądy to te problemy są ci obce .raptor to maszyna na prawdę dopracowana .moja sugestia to poszukuj maszyny specjal edytion .

Awatar użytkownika
Grzesiek G
Posty: 237
Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
Lokalizacja: Warszawa-Wawer

Post autor: Grzesiek G » pn 20 sie, 2007

arekT:
moja sugestia to poszukuj maszyny specjal edytion
A najlepiej GYTR
Ostatnio zmieniony śr 22 sie, 2007 przez Grzesiek G, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Grzesiek G
Posty: 237
Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
Lokalizacja: Warszawa-Wawer

Post autor: Grzesiek G » pn 20 sie, 2007

R1:
Jeszcze bym prosił o napisanie ile to cudo pali... przy takim traktowaniu do czego został stworzony
Przy mocnym katowaniu ok 15-20l /100km - tak jak R1 8)
Ostatnio zmieniony śr 22 sie, 2007 przez Grzesiek G, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jakiego quada wybrać...”