Raptor
Raptor
Witam !
Zawsze interesowany mnie ścigacze i crossy, mam akutalnie Yamahe R1 z 2004 r.
Ale od kąd przejechałem się kilka razy quadem pewnego turysty (fakt, że było to " Made in China" 350) ale po chwili brakowało mi mocy, może to tylko takie wrażenie, bo z mojej R1 wyciskam na maxa 180 km. I teraz do sedna sprawy, chciałbym kupić Yamahe 700 Raptor, bo mam okazje kupić... mieszkam w Bieszczadach i się wszyscy dziwią dlaczego ja mam ścigacza a nie quada albo crossa, bo ludzie z końca Polski potrafią w Bieszczady jechać na weekend pojeździć
i teraz tak, jak to jest, bo w crossie, trzeba co 15 motogodzin wymieniać tłok, co drugi tłok korbowód itp. oleje filtry to wiadomo... ale moje pytanie, czy w quadach też trzeba tłoki, korbowody, cylindry wymianić co ileś tam motogodzin ? wiem tylko tyle że napewno pasek rorządu, ale co ile to też nie wiem.....
Bardzo proszę o jakieś informacje, ewentualnie jakieś linki
Z góry za wszystko dziękuje i przepraszam jeśli coś robie nie zgodnie z regulaminem
Pozdrawiam wszystkich napaleńców
Zawsze interesowany mnie ścigacze i crossy, mam akutalnie Yamahe R1 z 2004 r.
Ale od kąd przejechałem się kilka razy quadem pewnego turysty (fakt, że było to " Made in China" 350) ale po chwili brakowało mi mocy, może to tylko takie wrażenie, bo z mojej R1 wyciskam na maxa 180 km. I teraz do sedna sprawy, chciałbym kupić Yamahe 700 Raptor, bo mam okazje kupić... mieszkam w Bieszczadach i się wszyscy dziwią dlaczego ja mam ścigacza a nie quada albo crossa, bo ludzie z końca Polski potrafią w Bieszczady jechać na weekend pojeździć
i teraz tak, jak to jest, bo w crossie, trzeba co 15 motogodzin wymieniać tłok, co drugi tłok korbowód itp. oleje filtry to wiadomo... ale moje pytanie, czy w quadach też trzeba tłoki, korbowody, cylindry wymianić co ileś tam motogodzin ? wiem tylko tyle że napewno pasek rorządu, ale co ile to też nie wiem.....
Bardzo proszę o jakieś informacje, ewentualnie jakieś linki
Z góry za wszystko dziękuje i przepraszam jeśli coś robie nie zgodnie z regulaminem
Pozdrawiam wszystkich napaleńców
- Grzesiek G
- Posty: 237
- Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
- Lokalizacja: Warszawa-Wawer
Ja też przesiadłem sie z R1 na Raptora , co prawda jeszcze na 660 . Jeżeli chodzi o podstawowe naprawy , to nic poza olejem i filtrami się nie dzieje - tak jak w R1 .Tyle , że olej i filtry obsługiwane są sporo częściej.
W tym tygodniu mój kolega przesiadł się ze ściga na Raptora 700 i stwierdził jednoznacznie , że we frajdzie z jazdy nie ma porównania do motocykla .
Pozdrowionka .
W tym tygodniu mój kolega przesiadł się ze ściga na Raptora 700 i stwierdził jednoznacznie , że we frajdzie z jazdy nie ma porównania do motocykla .
Pozdrowionka .
ale tłoków i korbowodów jak w crossach nie trzeba wymieniać ?
Ja jade na R1 w góry na winkle a na trasy na proste i to tyle.... a zawsze można Raptorkiem pośmigać po lasach tylko nie wiem jak z tymi rzeczami.... a i jeszcze jedna sprawa, ile tak mniej więcej pali Raptorek na 100 km tak przy pałowaniu :d( wiem że to mało istotne, lecz tylko tylko tak orientacyjnie pytam )
Pozdr
Ja jade na R1 w góry na winkle a na trasy na proste i to tyle.... a zawsze można Raptorkiem pośmigać po lasach tylko nie wiem jak z tymi rzeczami.... a i jeszcze jedna sprawa, ile tak mniej więcej pali Raptorek na 100 km tak przy pałowaniu :d( wiem że to mało istotne, lecz tylko tylko tak orientacyjnie pytam )
Pozdr
to moze ja wyjasnie.
Jezeli nie wjedziesz do wody zalewajac quada ( a nawet przy takim traktowaniu nic sie raczej nie stanie) to nie masz nawet 1 % szans ze bedziesz musial zmienic tlok lub korbowód. to sie zupelnie nie niszvzy. chyba ze bedziesz jezdzil bez oleju.
Co trzeba zmieniac? olej i filtr oleju dosc czesto, zaleznie od stylu jazdy, filtr powietrza, (lub go czyscic). do tego najprawdopodobniejszymi elementami, które mozesz uszkodzic to: wachacz, drazek kierowniczy, pólos i chyba lancuch.tak jak jednak napisalem, wszystko zalezy od stylu jazdy.
bierz Rapiego jesli masz faktycznie dobra okazje lub cos jeszcze bardziej odrzutowego np. Polaris Outlow. Uwazaj jednak bo przay niskiej cenie quad moze byc dobrze zajezdzony.
Pozdrawiam
Jezeli nie wjedziesz do wody zalewajac quada ( a nawet przy takim traktowaniu nic sie raczej nie stanie) to nie masz nawet 1 % szans ze bedziesz musial zmienic tlok lub korbowód. to sie zupelnie nie niszvzy. chyba ze bedziesz jezdzil bez oleju.
Co trzeba zmieniac? olej i filtr oleju dosc czesto, zaleznie od stylu jazdy, filtr powietrza, (lub go czyscic). do tego najprawdopodobniejszymi elementami, które mozesz uszkodzic to: wachacz, drazek kierowniczy, pólos i chyba lancuch.tak jak jednak napisalem, wszystko zalezy od stylu jazdy.
bierz Rapiego jesli masz faktycznie dobra okazje lub cos jeszcze bardziej odrzutowego np. Polaris Outlow. Uwazaj jednak bo przay niskiej cenie quad moze byc dobrze zajezdzony.
Pozdrawiam
extra , bo myślałem, że to wszystko tak jak w crossie, bo kumpel ma KTM'a, to wymienia tłoki i to wszystko cały czas, a to nei jest tanie
Mam okazje kupić 700 SE za dobrą kase... i nie zamierzam nim po rzekach jeździć, tylko lasy itp. I chyba napewno zainwestować w dobry kask, buty i ubranie, prawda ?
Jeszcze bym prosił o napisanie ile to cudo pali... przy takim traktowaniu do czego został stworzony
I jeszcze jedno, czy jakoś specjalnie trzeba go docierać jak jest nowy z salonu ? i czy są problemy z rejestracją ?
Pozdrawiam
Mam okazje kupić 700 SE za dobrą kase... i nie zamierzam nim po rzekach jeździć, tylko lasy itp. I chyba napewno zainwestować w dobry kask, buty i ubranie, prawda ?
Jeszcze bym prosił o napisanie ile to cudo pali... przy takim traktowaniu do czego został stworzony
I jeszcze jedno, czy jakoś specjalnie trzeba go docierać jak jest nowy z salonu ? i czy są problemy z rejestracją ?
Pozdrawiam
WITAM R1.ja przesiadłem się z yamahy WR400 na RAPTORA 700,"problemy"które opisujesz dotyczą sprzętów typowo wyczynowych najczęściej w dwósuwie a jak dbasz o to aby twój sprzęt miał dobry olej, na czas wymianę,przeglądy to te problemy są ci obce .raptor to maszyna na prawdę dopracowana .moja sugestia to poszukuj maszyny specjal edytion .
- Grzesiek G
- Posty: 237
- Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
- Lokalizacja: Warszawa-Wawer
A najlepiej GYTRarekT:
moja sugestia to poszukuj maszyny specjal edytion
Ostatnio zmieniony śr 22 sie, 2007 przez Grzesiek G, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiek G
- Posty: 237
- Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
- Lokalizacja: Warszawa-Wawer
Przy mocnym katowaniu ok 15-20l /100km - tak jak R1R1:
Jeszcze bym prosił o napisanie ile to cudo pali... przy takim traktowaniu do czego został stworzony
Ostatnio zmieniony śr 22 sie, 2007 przez Grzesiek G, łącznie zmieniany 1 raz.