Ramsey wreszcie w Polsce :)
- Krzysztof Wronowski
- Krzysztof Wronowski
nie mam doświadczenia z Ramsey 3,0 , ale uważam że cena jest mocno przesadzona ...
Warn 3,0 ma nieskazitelną opinię , super cenę i po prostu działa !
Uważam że Ramsey 3,0 może być konkurencją dla Warna 3,0 tylko gdy ceny będą podobne.
Ramsey ma przewagę w postaci sterowania bezprzewodowego , ale Warn ma dużo lepszy przycisk na kierownicę i pilot remote na kablu.
Warn 3,0 ma nieskazitelną opinię , super cenę i po prostu działa !
Uważam że Ramsey 3,0 może być konkurencją dla Warna 3,0 tylko gdy ceny będą podobne.
Ramsey ma przewagę w postaci sterowania bezprzewodowego , ale Warn ma dużo lepszy przycisk na kierownicę i pilot remote na kablu.
3fun - bo quady są naszą pasją
-
- Kontakt:
Ramsey dotarły i dlatego można wkońcu zapoznać się z prawdziwymi cenami - zapraszam do lektury i zakupów quady.eu
pozdrawiam
Andrzej G.
Tak aby była jasność ! :-) Reprezentuję firmę która jest importerem i dystrybutorem opon.
Do quadów importujemy opony następujących marek Duro, Journey ( Wanda ) , Sunf, Pit bull, ITP . Zam dobrze opony do quadów ich wady i zalety. Oczywiście zawsze podkreślam zalety opon które importujemy i wady konkurencji , co nie zmienia faktu , że pisze o faktycznych wadach i zaletach.
Chciałem użyć takiego podpisu bo na forum widzę wpisy wielu osób które są zainteresowane wychwalaniem konkretnych marek a udają niezależnych ekspertów.Wg. mnie warto wiedzieć czyje posty się czyta i wyrobić sobie własne zdanie.
Andrzej G.
Tak aby była jasność ! :-) Reprezentuję firmę która jest importerem i dystrybutorem opon.
Do quadów importujemy opony następujących marek Duro, Journey ( Wanda ) , Sunf, Pit bull, ITP . Zam dobrze opony do quadów ich wady i zalety. Oczywiście zawsze podkreślam zalety opon które importujemy i wady konkurencji , co nie zmienia faktu , że pisze o faktycznych wadach i zaletach.